آشنایی با کانکس فارم ماینینگ و تجهیزات آن

آشنایی با کانکس فارم ماینینگ و تجهیزات آن : یکی از بهترین نمونه های کانکس که در بازار وجود دارد و برخی از مشتریان آشنایی کافی با آن ندارند کانکس فارم ماینینگ می باشد. این کانکس در صنایع مختلف می تواند استفاده گردد و شما می توانید با توجه به نیاز خود برای خرید و استفاده از کانکس فارم ماینینگ اقدام کنید. البته برای اینکه خرید بهتری را داشته باشید و مناسبترین نمونه محصول را خریداری کنید بهتر است قبل از هر چیزی اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید تا با دید بازتری بتوانید کانکس فارم ماینینگ را انتخاب نمایید.

تجهیزات کانکس فارم ماینینگ

یکی از اصلی ترین و مهمترین آیتم هایی که در خصوص استفاده از این کانکسها مطرح می‌شود چگونگی تجهیزات و آشنایی با آنها می باشد.کانکس فارم ماینینگ با عنوان کانکس مخابراتی نیز شناخته می‌شود در واقع همان اتاقهای سرور تخصصی بوده اند که به منظور قرار دادن تجهیزات و سخت افزارهای کامپیوتری از آنها استفاده می گردد البته برای این نمونه کانکس ها استانداردهای خاصی وجود دارد.

کانکس فارم ماینینگ و تجهیزات آن

به منظور نگهداری فارم ماینینگ های تخصصی از اتاقک های سرور یا کانکس استفاده می گردد و البته سایز آنها مطابق با نیازهای مشتریان خواهد بود.

معمولاً بیشترین جنس این کانکس ها از ساندویچ پانل های مقاوم بوده و دارای ضخامت های استاندارد می باشند. اما گاهی مشتریان ساندویچ پانل های ماموتی را مد نظر دارند که در کانکس های فارم ماینینگ استفاده می گردد.

در این نمونه کانکس ها تجهیزات مختلفی وجود دارد که از مهمترین آنها را می‌توان به سنسورهای اطفاء حریق، سیم کشی، لامپ های فلورسنت، کابل های متفاوت، سنسور دما و غیره اشاره نمود. مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود رنگ کانکس را انتخاب کنند ولی اکثراً رنگ سفید داشته اند که مقاومت بالایی داشته و به آسانی نیز شسته می شوند. برای اینکه با جزئیات مرتبط با تجهیزات این نمونه کانکس ها آشنا شوید بهتر از کاتالوگ های مرتبط با آنها را به صورت دقیق مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید.

بررسی کانکـس های مـاینینـگ از نظر ظاهری

همان طور که اشاره نموده ایم کانکس های فارم ماینینگ از نظر رنگ می تواند مطابق با نیازهای مشتریان باشند و معمولاً به صورت مکعبی طراحی و تولید می گردد و متراژ آنها از ۶ متر به بالاتر می باشد و در ساخت این محصولات قفسه بندی های مخصوصی لحاظ می گردد؛ البته نمونه های متنوع این کانکس در بازار وجود دارند که مشتریان می توانند با توجه به نیاز و سلیقه شان ایده‌آل‌ترین نوع را انتخاب کنند.

نکته) ابعاد اینن کانکسها به تعداد ماینر ها و سرورهای بستگی دارد که سفارش آن به درخواست کارفرما می باشد. البته سایز استاندارد از شش  متری به بالاتر بوده و برای نظم و ترتیب بیشتر در کانکس های فارم ماینینگ قفسه بندی انجام می شود.

این نمونه کانکس ها باید به نوعی باشند که در برابر هر نوع گرد و غبار و نفوذی به صورت کاملاً عایق عمل کنند و در درون این کانکس ها هیچ راه نفوذی وجود نداشته باشد و تمام تجهیزاتی که در درون کانکس به کار برده می شوند از هر گونه خطری در امان باشند. از نظر سرمایشی نیز باید دارای قدرت بالایی بوده زیرا به دلیل جریان برق و نیروی فشار زیاد برق در محل نگهداری ماینینگ حرارت بالایی تولید می شود که سرمای کانکس ها می تواند به صورت خودکار آنها را خنک کند. البته این کار نیز موجب می شود تا از هر آتش سوزی کانکس به دور باشد و همچنین موجب رهاسازی فشار سوختگی دستگاه خواهد شد.

قیمت کانکس های فارم ماینینگ

یکی از مهمترین آیتم هایی که سبب می شود تا مشتریان زیادی به سمت خرید کانکس فارم ماینینگ بروند قیمت این محصولات بوده است؛ خوشبختانه قیمت های بسیار متنوعی در خصوص این محصولات وجود دارد و با توجه به تجهیزات و ویژگیهای کانکس مورد نظر قیمت آنها نیز مشخص می گردد. اگر می خواهید بهترین و بی نظیر ترین نوع کانکس را داشته باشید باید به سراغ شرکت‌های معتبر و شناخته شده برای تهیه این کانکس بروید.

با توجه به شرایطی که در خصوص بازار مطرح می‌شود و نوسانات قیمتی نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای کانکس های فارم ماینینگ مطرح نمود و البته در این نوع کانکس ها با توجه به تجهیزات بسیار زیادی که استفاده می‌شود قیمت‌ها نیز متغیر است اما برخی از شرکت‌های معتبر با توجه به درخواست مشتریان و متناسب با شرایط سعی میکنند قیمت های مقرون به صرفه ای را برای مشتریان خود در نظر بگیرند.

هدف از تولید این کانکس ها کمک به اشخاص حقیقی و شرکت‌های می باشد که می خواهند با راه اندازی نمودن این اتاق های سرور به اقتصاد کمک کنند.

اگر می خواهید در خصوص تولید و ساخت این کانکس ها اطلاعات بیشتری را بدست بیاورید با کارشناسان پیشرو کانکس در ارتباط باشید تا با مشاوره و راهنمایی های دقیق بهترین کانکس را خریداری کنید…