باید و نباید های لازم در خرید کانکس و کانتینر دست دوم

باید و نباید های لازم در خرید کانکس و کانتینر دست دوم : امروزه در بازار خرید کانکس و کانتینر به عنوان یک نیاز مهم به شمار می رود. که مشتریان زیادی نیز داشته است. البته به دلیل استفاده های متعدد و کاربردهای متنوع کانکس و کانتینر سبب شده تا مسئله دست دوم بودن یا نو بودن آنها بر روی کارآیی کانکس تاثیر زیادی نداشته باشد. بسیاری از افراد برای خرید کانکس و کانتینر در جهت رفع نیازهای خود اقدام کنند.

کانکس و کانتینر دارای کاربردهای متنوع از جمله صنعتی، بهداشتی، مسکونی و…. بوده. که نیاز است قبل از خرید کانکس به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم.

مزیت ها و معایب خرید کانکس دست دوم

اگر برای خرید کانکس دست دوم می‌خواهید اقدام کنید. باید بدانید که دارای مزیت‌ها و معایبی نیز می‌باشد که می‌توان به قیمت ارزان، عمر کوتاه و نبود امکان سفارشی سازی در آن اشاره کرد.

باید و نباید های لازم در خرید کانکس و کانتینر دست دوم

قطعا یکی از مهمترین مزیت‌های خرید کانکس و کانتینر دست دوم قیمت مناسب آنها نسبت به کانکس و کانتینر نو می باشد. ولی اگر که بین سازه های نو و دست دوم تفاوت قیمت بالایی وجود نداشته باشد. مشتریان ترجیح می‌دهند که از کانکس نو استفاده کنند. مثلاً در کانکس ویلایی دست دوم قیمت نسبت به نو بسیار کم تر و ارزان تر خواهد بود.

کانکس و کانتینر دست دوم نسبت به سازه های نو عمر کوتاه تری دارند. به همین جهت اگر می خواهید برای طولانی مدت از آنها استفاده کنید سازه‌های نو را انتخاب کنید.

اگر شما محصول نو و دست اول را سفارش بدهید قطعاً می توانید مطابق با نیازهای خودتان آن را سفارش سازی کنید. و حتی گاهی طراحی های خاص برای مشتریان نیز در نظر گرفته می شود. ولی در کانکس های دست دوم معمولا گزینه های محدود تری برای شما وجود دارد. و باید بین آنها یکی را انتخاب کنید و امکان سفارش سازی برای شما مهیا نیست.

استفاده از کانکس دست دوم و کانتینر

یکی از پرکاربرد ترین محصولات دست دوم به کانتینرها اختصاص داشته است. در واقع نمونه های کارکرده کانتینرها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولاً مشتریان در ابتدا به سراغ کانتینر دست دوم می روند. چرا که از نظر قیمتی تفاوت چشمگیری با نمونه های نو داشته است. اگر این تفاوت قیمت زیاد نباشد مشتریان به سراغ نمونه های دست دوم نخواهند رفت.

معمولا برای حمل بار و ارسال کالا از کانتینر استفاده میشود. مثلا یک کشتی شامل کانتینرهای مختلف می‌شود که هر کانتینر با کالای خاصی را به مقصد ارسال می کنند. و استفاده از کانتینر از یک جهت موجب آسان تر شدن دسته بندی کالاها شده و از سوی دیگر می تواند منجر به محافظت و مراقبت از اجناس ارسالی گردد. نوع کاربرد کانتینر ها موجب می شود تا نو یا دست دوم بودن آنها مد نظر نباشد و بسیاری از افراد با نمونه های دست دوم هم مشکلی ندارند. آنچه که برای یک کانتینر مهم است مقاومت و استحکام کانتینر بوده و زیبایی و نو بودن آن مد نظر نیست.

کانکس سرویس بهداشتی و کانکس نگهبانی دست دوم

باید و نباید های لازم در خرید کانکس و کانتینر دست دوم  : کانکس ها دارای انواع مختلف هستند که می‌توان به کانکس سرویس بهداشتی و کانکس نگهبانی اشاره نمود. البته شاید برای شما کمی عجیب باشد که از کانکس سرویس بهداشتی دست دوم استفاده می‌شود ولی گاهی برای یک زمان کوتاه از حمام پیش ساخته و کانکس سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند. مثلاً برای یک منطقه نیاز است که به منظور امداد سریع از این کانکس ها استفاده گردد. یا تنها زمانی که برای مسیر عبور زائران به ارائه خدمات بهداشتی نیاز داریم از کانکس های سرویس بهداشتی دست دوم استفاده کنیم.

در خصوص کانکس نگهبانی نیز باید بدانید که کاربردهای متفاوتی دارند. گاهی به شکل دائم و گاهی به شکل موقت مورد استفاده قرار می گیرند. مثلاً در مجتمع های بزرگ یا برای نگهبانی بیمارستان ها از این کانکس ها استفاده می شود. و معمولاً با طراحی ویژه و مخصوص هستند. ولی گاهی هم لازم نیست که به صورت دائم از کانکس نگهبانی استفاده شود. و تنها یک مدت

زمان کوتاه به کانکس نگهبانی نیاز دارند به همین جهت از نمونه های دست دوم استفاده میکند.
در پروژه های ساختمانی نیز کانکس نگهبانی کاربرد دارد. ولی حضور نگهبان همیشگی نیست و با اتمام پروژه وظیفه نگهبانی نیز تمام می‌شود که در چنین شرایطی می‌توان به جای خرید کانکس نگهبانی نو از نمونه های دست دوم استفاده کرد.

آیا خرید کانکس دست دوم انتخاب درستی است؟

با توجه به مزیت هایی که برای کانکس دست دوم مطرح کرده ایم انتخاب کانکس دست دوم می‌تواند یک انتخاب صحیح در بسیاری از شرایط به شما بیاید.

کانکس ها بسیار متنوع هستند و قبل از خرید آنها باید به جزئیات کانکس و ویژگی های آنها دقت کرد که جزء مهمترین نمونه‌های این کانکس ها می توان به کانکس مسکونی یا ویلای پیش ساخته اشاره کرد. البته کانکس کاروان ، کانکس اداری ، کانکس هلال احمر و… نیز جزء نمونه های دیگری از کانکس به شمار می‌روند. و در شرایط زیادی امکان استفاده از کانکس به صورت دست دوم و مستعمل نیز وجود دارد و در برخی از نمونه های کانکس مدل های دست دوم بیشتر رایج شده اند.