تعمیرات انواع کانکس + بازسازی 100%

بازسازی و تعمیرات انواع کانکس به صورت کاملا تخصصی : یکی از سوالات رایجی که برای خریداران کانکس ایجاد می شود به تعمیرات کانکس مرتبط است. اغلب افراد که کانکس معیوب دارند ، می خواهند بدانند که آیا تعمیر کانکس به عنوان امری لازم و ضروری است یا خیر؟

آیا نیاز به تعمیر کانکس وجود دارد؟

یکی از خدماتی که توسط شرکت‌های تولیدکننده کانکس و کانتینر ارائه می‌شود به تعمیرات کانکس مرتبط است. چرا که هر فردی بعد از اینکه کانکس خود را خریداری کرد حدوداً پنج تا ده سال می تواند از عمر مفید کانکس استفاده نماید. اما پس از آن نیاز به تعمیر خواهد داشت. و در واقع گاهی به جای تعمیرات نیاز به تغییر وجود دارد. مثلا کانکسی را استفاده می‌کنید که فاقد سرویس بهداشتی بوده است. اما بعد از مدتی لزوم استفاده از آن را بخوبی احساس می کنید. به همین جهت با تغییراتی در کاربری کانکس سرویس بهداشتی را به آن اضافه می نمایید.

تعمیرات انواع کانکس

تعمیر بدنه خارجی کانکس جزء یکی از مراحل اصلی بازسازی و تعمیرات کانکس به شمار می رود. در کانکس های کارگاهی این مورد بیشتر رخ می دهد چرا که گاهی ماشین آلات با این سازه ها برخورد می‌کنند. در طول سال نیاز به جابجایی متعدد آنها وجود دارد. و به دنبال آن بدنه خارجی کانکس با خرابی روبرو خواهد شد. البته شرکت پیشرو کانکس در این شرایط از بازدید حضوری به منظور تشخیص تعمیر بدنه خارجی کانکس استفاده کرده. و بعد از انجام کارشناسی میتواند اعلام کند که کانکس نیاز به تعویض و تعمیر ورقه بدنه دارد یا خیر.

اگر بدنه خارجی کانکس با مشکل جدی روبرو نشده باشد با عملیات صافکاری میتوان تعمیر آن را انجام داد. و در نهایت بعد از آن رنگ آمیزی بدنه انجام می شود. و سازه مانند روز اول سالم تحویل مالک خواهد شد. مشکلی هم به وجود نمی آید و می تواند تا مدت زمان های طولانی مجدداً از کانکس استفاده کرد.

تعمیرات در کانکس کامپوزیتی و کانکس چوبی

این نکته را به خاطر داشته باشید که کانکس های کامپوزیت یا چوبی نسبت به کانکس های دیگر متفاوت هستند. و اگر بدنه خارجی کانکس دچار مشکل شود تقریباً تعویض قطعات به جای تعمیر در نظر گرفته می شود. چرا که ظاهر این کانکس‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و اگر بدنه خارجی آنها دچار مشکل شود تعمیر و ترمیم کمی دشوار خواهد بود. به همین جهت در کارگاهها از این نمونه کانکس استفاده نمی کنند. برای فضاهای شهری گزینه مناسب تری خواهند بود. چرا که بدنه خارجی آنها امکان خرابی را در این فضاها کمتر خواهند داشت.

تعمیر کفپوش کانکس و کف آن

قبل از اینکه به این نکته بپردازیم توجه داشته باشید که مدت زمانی که برای تعمیر کانکس نیاز است. به ابعاد و میزان کاری که برای تعمیر باید انجام داد وابسته است. و نمی‌توان یک زمان دقیق را اعلام کرد. اما معمولاً شرکت ها بین دو تا ۱۰ روز را به مشتری اعلام می‌کنند. بعد از اینکه شما سفارش خود را مبنی بر تعمیر کانکس ثبت کردید. باید منتظر انجام تعمیرات بر روی کانکس باشید.

سازه هایی که از کف با تخته ضدآب بهره‌مند باشند. نسبت به نمونه‌های دیگر کمتر خراب می شود. چرا که این کف در برابر رطوبت و آب مقاومت بسیار بالایی دارد و دچار فرسودگی نخواهد شد. اما اگر کف از نوع ام دی اف یا نئوپان باشد ممکن است بعد از طی کردن عمر مفید آن نیاز به تعمیر کانکس وجود داشته باشد. که در این شرایط شرکت برای تعویض تخته کف اقدام کرده و معمولا از نوع ضد آب انتخاب می‌شود تا دوباره منجر به آسیب یا فرسودگی نگردد.

کفپوش با توجه به اینکه تردد زیادی در کانکس‌ها انجام می شود. ممکن است نیاز به تعویض و ترمیم بعد از چند سال استفاده از کانکس داشته باشد؛ به خاطر داشته باشید. که حتی کانکس هایی که در محیط های پر رفت و آمد هم هستند تقریباً تا ۱۵ سال بدون این که پوسیده یا رنگ پریده شوند. می توانند کارکرد خوبی داشته باشند و کانکس هایی که از نوع سرامیکی هستند هیچ وقت دچار خرابی نمی‌شود. اما اگر با جابجایی های زیادی روبرو باشند احتمال اینکه از جای خود خارج شوند افزایش خواهد داشت و نصب مجدد و تعمیر می تواند در این شرایط لازم باشد.

تعمیرات درب و پنجره های کانکس

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که آیا تعمیر کانکس از نظر هزینه عمل به صرفه میباشد. یا می توان مجدداً برای خرید کانکس اقدام کرد؟ برای اینکه به پاسخ این سوال برسید باید حتماً محل قرارگیری کانکس و میزان آسیب دیدگی را مد نظر بگیرید. چرا که اگر یک سازه دچار آسیب کلی مثل آتش سوزی شده باشد. و از نظر فاصله با شهر نیاز به مسافت طولانی وجود داشته باشد.

شاید مقرون به صرفه است که به جای تعمیر کانکس از یک سازه نو استفاده کرد. و کانکس خراب شده را به عنوان یک ضایعات بفروشید. برای اینکه شما تکنسین و مصالح مورد نیاز را به منظور تعمیر کانکس در این شرایط ارسال کنید. ممکن است نیاز به هزینه های بیشتری نسبت به خرید کانکس نو وجود داشته باشد. ولی اگر آسیب دیدگی جزئی مثل خرابی درب و پنجره وجود داشته باشد قطعاً تعمیر کانکس مقاوم به صرفه است.

معمولاً به ندرت اتفاق می افتد که درب پنجره کانکس دچار آسیب‌دیدگی‌ها خراب می شوند مگر اینکه شرایطی مثل باد شدید یا موارد دیگری رخ داشته باشد نیاز به تعمیر درب و پنجره باشد. تحت شرایطی ممکن است دستگیره درب یا یراق آلات طی مدت زمان استفاده نیاز به تعویض داشته باشد. که به راحتی این مورد نیز امکان‌پذیر خواهد بود و شما می توانید بدون نیاز به تکنسین فنی این کار را انجام بدهید.

تعمیرات سیستم برق کشی کانکس

گاهی ممکن است به دلیل رخ دادن شرایط همچون آتش سوزی سیستم برق کشی کانکس دچار خرابی و اختلال شده باشد. و باید حتماً به صورت کامل سیم کشی تعویض و اجرا شود.

نکته) علاوه بر آنچه که ذکر شده است نیاز به تعمیرات و بازسازی کانکس نیز وجود دارد که قبل از هرکاری می بایست به دنبال رفع دلایل تخریب کانکس بوده و بعد عملیات تعمیر را شروع کرد. دو دلیل اصلی که منجر به تخریب نمای داخلی کانکس می شوند به رطوبت و آتش سوزی در درون کانکس اختصاص دارد.