خرید کانکس استاندارد

خرید کانکس استاندارد از پیشرو کانکس : امروزه افراد زیادی نسبت به خرید کانکس تمایل بسیار زیادی دارند و همواره به دنبال خرید یک کانکس استاندارد برای مصارف مختلف هستند. اگر شما هم از جمله افراد هستید که به کانکس نیاز دارید. و به دنبال شناسایی ویژگی ها و خصوصیت های یک کانکس استاندارد هستید حتما ادامه این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید در زمان خرید یک کانکس استاندارد را انتخاب نمایید.

کانکس استاندارد چیست؟

کانکس استاندارد به سازه پیش ساخته ای گفته می شود که دارای مشخصات ویژه ای بوده و مورد تایید بخش فنی و مطابق با اصول پیش ساختگی کانکس است و در ساخت کانکس استاندارد پارامتر هایی نظیر سبک بودن، عایق بودن در برابر گرما و سرما، مقاومت و غیره لحاظ می گردد و البته از نظر ابعاد و کیفیت نیز توجه ویژه ای به آن شده است.

خرید کانکس استاندارد

برای ایجاد فضاهای بزرگتر کانکس های استاندارد ممکن است به یکدیگر اتصال داده شوند . در ابعاد مختلفی تولید می شوند و درون آنها این قابلیت وجود دارد که طراحی اختصاصی با توجه به نظر مشتری یا پارتیشن بندی داخلی برای آنها انجام شود.

مشتریان بر حسب کاری که انجام می دهند ممکن است. به امکانات خاصی نیاز داشته باشند. که این امکانات میتوانند به کانکس اضافه شوند نظیر: پارتیشن بندی، کابینت آشپزخانه، آبگرمکن، سرویس بهداشتی و….

شناسایی کانکـس استانـدارد

یکی از مهمترین نکاتی که شما در زمان خرید کانکس استاندارد باید به آن توجه خاصی را داشته باشید. این است که سعی کنید کانکسی را انتخاب کنید که در زمان تولید آن استانداردهای لازم به منظور ساخت آن رعایت گردیده باشد. و همچنین برای ساخت کانکس استاندارد استفاده از مواد اولیه با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و برای اینکه به باکیفیت تر شدن کانت اهمیت ویژه‌ای داده شود. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به منظور ساخت این تجهیزات ضروری است و از دیگر مواردی که در زمان ساخت باید به صورت استاندارد اجرا شود نصب صحیح درب و پنجره کانکس و آب بندی آن می‌باشد.

ابعاد و اندازه ها

کانکس هایی که به صورت کامل استاندارد ساخته می شوند از نظر اندازه حداکثر دارای ۱۲ متر طول، ۲.۴ متر عرض و ۲.۶ متر ارتفاع هستند. چرا که این نمونه کانکس ها به منظور جابجایی مشکلاتی را پدید نمی‌آورند .و در نهایت شما میتوانید به راحتی از آنها استفاده نمایید. از دیگر نکات مهمی که باید به آن توجه شود این است که اکثر کانکس های تولیدی از لحاظ کیفیت در درجه خوبی قرار دارند. اما پس از خرید به دلیل عدم توجه به ابعاد استاندارد کانکس مشکلاتی را برای خریداران پدید می آورند.

قیمت خرید کانکس استاندارد

معمولاً برای تعیین قیمت کانکس استاندارد عوامل مختلفی موجب مشخص شدن قیمت آن می‌شوند . همچنین ابعاد کانکس در قیمت آن تأثیر بسیار زیادی داشته است و هرچقدر که شما کانکس بزرگتری را انتخاب کنید. قطعاً باید هزینه بیشتری را نسبت به خرید آن پرداخت کنید و علاوه بر آن از دیگر مواردی که تاثیرگذاری مستقیم برروی قیمت دارند کیفیت ساخت و مواد اولیه می باشد. حتماً در زمان خرید کانکس توجه کنید که کانکس های استاندارد دارای قیمت های بسیار زیادی نیستند و اگر شما بتوانید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. قطعاً کانکسی با قیمت مناسب به صورت کاملاً استاندارد در اختیار خواهید داشت.

پیشرو کانکس یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید و طراحی کانکس استاندارد می باشد. که شما می توانید به منظور خرید انواع کانکس با مشاوران شرکت در ارتباط باشید. و به سادگی خرید خودتان را انجام بدهید و خدماتی که از طریق پیشروکانکس به شما ارائه می شود متنوع و با بهترین قیمت خواهد بود.

کیفیت ساخت

معمولاً برای ساخت کانکس ها از تجهیزاتی استفاده می‌شود که دارای کیفیت بالایی هستند. تا در نهایت محصولی که تولید می‌شود کیفیت بسیار زیادی داشته باشد. کانکس ها با توجه به کاربردهای متفاوتی که داشته اند دارای استانداردهای مختلفی نیز هستند. که قطعا استانداردهای کیفیت ساخت آنها نیز متفاوت خواهد بود. و به همین جهت شما باید برای تهیه کانکس استاندارد از شرکت و سازنده استفاده کنید که این اطمینان را داشته باشید. که کیفیت ساخت کانکس تضمین شده می باشد. استفاده از مواد اولیه نظیر pvc ، فوم پلی اورتان و غیره توسط سازنده های معتبر در ساخت کانکس مورد استفاده قرار می‌گیرد که بر روی افزایش کیفیت محصول نهایی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

آیا از سازه های غیراستاندارد نمی توان استفاده کرد؟

بسیاری از افراد این سوال برایشان به وجود می‌آید که آیا سازه غیر استاندارد را باید مرجوع کرد و ناکارآمد است. یا خیر؟ در جواب باید اینگونه گفت که بستگی به این دارد که کانکس مورد نظر از چه لحاظ غیر استاندارد بوده است.

این امکان وجود دارد که یک سازه از نظر طراحی و کیفیت تولید و متریال در سطح بالایی قرار بگیرد. و فقط از نظر ابعاد نتوانیم آن را در گروه کانکسهای استاندار قرار بدهیم. که ویلاهای پیش ساخته دوقلو نمونه‌هایی از این موارد هستند که با توجه به اینکه امکانات بسیار زیادی در آنها وجود داشته و کیفیت لازم را دارد اما به دلیل ابعاد بزرگشان جز سازه های استاندارد محسوب نمی‌شوند.

در هر صورت برخی از سازهای که دارای ابعاد استاندارد باشد . از نظر کیفیت ساخت یا مواد و مصالح در درجه کیفیت پایینی باشند جز سازه‌های مرجوع و از نظر اصولی رد می‌شوند. چرا که برای کاربری که تعیین شده است. دارای کیفیت و دوام لازم نیستند.