ساخت کانکس حرفه ای و 100% تخصصی

ساخت کانکس حرفه ای و تخصصی با پیشرو کانکس : زمانی که صحبت از کانکس حرفه ای می کنیم. یعنی کانکسی که به دلیل کاربری خاص و برای یک هدف ویژه طراحی و تولید می شود. معمولاً ساخت کانکس ها به این صورت است که آنها پیش فرض هایی را در زمان طراحی و ساخت شامل می شوند.

سپس برای انواع کاربری ها تولید شده و به مشتریان فروخته می‌شوند. اما در میان تولید انبوه کانکس ها، برخی از مشتریان به دنبال یک کاربری عمومی نیستند. و می خواهند در قسمتهای مختلف ظاهری و درونی کانکس ویژگی های اختصاصی را داشته باشند. در همین راستا شرکت اقدام به ساخت کانکس حرفه ای با خصوصیت ها و ویژگی های مد نظر مشتریان عزیز می نماید. به عنوان مثال از رایج ترین نمونه های کانکس های حرفه ای می توان به کانکس های فروشگاهی اشاره کرد که گاهی باید از طرح خاص یا رنگ سازمانی خاصی بهره مند باشند.

با کانکس های حرفه ای بیشتر آشنا شوید…

کانکس های حرفه ای با توجه به درخواست خریدار ساخته می شوند و امکانات مورد نیاز برای آنها لحاظ می‌شود و در این رابطه محدودیتی وجود نداشته اما باید به بودجه ای که برای تولید کانکس در نظر گرفته شده توجه ویژه ای کرد. هر بخش کانکس حرفه ای قطعاً دارای ویژگی های خاص خواهد بود. که نسبت به یک کانکس معمولی هزینه‌های تولید بیشتری را می طلبد.

ساخت کانکس حرفه ای

زمانی که مرحله طراحی و بررسی جزئیات در خصوص کانکس حرفه ای سپری شود و قطعات مورد نیاز برای یک طرح به همراه تدوین کامل با بخش های فرعی انجام شود. می توان متخصص و کارشناس در خصوص اعلام هزینه برای کانکس حرفه ای اقدام کرده اما اگر این مراحل سپری نشود. پیش بینی هزینه کانکس حرفه ای به صورت تخمینی خواهد بود و با رقم اصلی ممکن است متفاوت باشد.

فرآیند ساخت کانکس تخصصی

برای تولید هر کانکسی چه کانکس معمولی و چه از نوع کانکس های حرفه ای نیاز است که مراحل مختلفی طی شود. تا بتوان به صورت کامل یک کانکس مجهز را در اختیار داشت. اما در خصوص کانکس حرفه های ممکن است کمی شرایط متفاوت تر شود. چرا که قرار است امکانات و تجهیزاتی درون کانکس به کار برده شود که جزء پیش‌فرض‌ها محسوب نمی شوند.

یکی از اولین گام ها برای تولید کانکس حرفه ای برقراری جلسات مشاوره ای و بررسی دقیق نیازهای اصلی خریدار خواهد بود. بعد از آن طراحی سه بعدی انجام می‌شود. که یک دید کلی از کانکس در ذهن خریدار و همچنین سازنده وجود داشته باشد. اگر این مراحل به صورت دقیق بررسی نشوند. ممکن است در زمان ساخت کانکس مشکلات بسیار زیادی به وجود بیاید که علاوه بر اینکه زمان ساخت را افزایش می‌دهد. بلکه منجر به بالا رفتن میزان هزینه های تولید نیز گردد. پس در نهایت نمی‌توانیم با این شرایط نتیجه نهایی مطلوبی داشته باشیم.

در گام بعدی طرح تکمیل شده به همراه نقشه هایی که به صورت دقیق با مشخصات فنی مشخص شده‌اند و مسئول فنی تولید کننده آن را تایید کرده و همچنین امکانات و ویژگی های مد نظر متقاضی در نظر گرفته شده می توان فرایند تولید ساخت کانکس حرفه ای را آغاز کرد و سپس تا آخرین مرحله کار به صورت دقیق اجرا شود تا یک کانکس حرفه ای ساخته شود.

این نکته را به خاطر داشته باشید که گاهی برخی از کانکس های حرفه‌ای به دلایل متنوع از جمله نیاز متقاضی در ابعاد بزرگ و حجم های گسترده هستند. و به همین جهت برای ساخت آنها پیچیدگی‌های فنی زیادی باید لحاظ شود که این کار در دو یا چند فاز متفاوت صورت می گیرد.

مزیت استفاده از کانکس حرفه ای

یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت هایی که سبب شده تا کانکس حرفه ای طراحی و تولید شود. تطبیق نیازهای کاربری مشتری با محصول نهایی خواهد بود چرا که معمولاً مشتریانی که برای خرید کانکس حرفه ای اقدام می کنند. قبل از هر چیزی می‌توانند نیازهایشان را درخصوص کانکس با شرکت در میان بگذارند. اما وقتی مشتری اقدام به خرید کانکس پیش ساخته به صورت عمومی می کند. ممکن است نتوانند بهره‌برداری لازم را از کانکس داشته باشد. در نهایت راندمان بسیار پایین دریافت می کند و به دنبال آن تمایل برای ساخت حرفه ای افزایش پیدا میکند.

کانکس حرفه ای تحت نظارت خریدار طراحی و تولید شده و محصول نهایی به دلیل استفاده از مصالح اختصاصی می‌توانند نسبت به کانکس های دیگر از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشد. و همچنین طول عمر مفید بیشتری نیز دارد.

معایب کانکس تخصصی

کانکس های حرفه ای نسبت به سازه های دیگر با اینکه مزیت های بیشماری دارند. اما نباید از زمان بیشتری که برای ساخت آنها در نظر گرفته می شود نیز غافل شد. و جزء اصلی ترین معایب آنها همین زمان و هزینه های تولید می باشد. برای ساخت کانکس حرفه ای به دلیل اینکه از تیپ های معمول خارج می باشد. نیاز به زمان بیشتر خواهد بود و به علت شرایط ویژه تولید و همچنین استفاده از مصالح متفاوت و با کیفیت و در کنار آن نظارت کامل بر پروسه تولید قطعا هزینه ها نیز افزایش خواهد داشت. و نسبت به یک سازه معمولی چند برابر میشود.

در صورتی که خریدار پس از مدت زمان استفاده از کانکس بخواهد نسبت به فروش آن اقدام کند با افت قیمت روبرو می‌شود. چرا که کانکس حرفه ای یک سازه منحصر به فرد است و کاربری عمومی ندارد. و به همین جهت نسبت به سازه های روتین از قیمت پایین‌تری برای فروش به عنوان کانکس دست دوم برخوردار خواهد بود.

اگر قرار است که شما برای خودتان کانکسی بخرید و نیازهای ویژه مدنظر ندارید. بهتر است به دنبال کانکس های معمولی باشید تا بتوانید به راحتی خرید و فروش آنها را انجام بدهید. اما اگر تحت هر شرایطی یک قابلیت ویژه و نیاز خاصی مد نظر شما است تنها راه استفاده از کانکس حرفه ای خواهد بود.

کانکس ها به شما کمک می کنند تا در هر شرایط  و زمانی بدون اینکه دغدغه ای داشته باشید. بتوانید به نیازهای مختلف از جمله اسکان پاسخ بدهید.