فروش ویژه کانکس فروشگاهی دست دوم

قیمت انواع کانکس فروشگاهی دست دوم با پیشرو کانکس : یکی از اصلی ترین مزیت های کانکس امکان خرید آن به صورت دست دوم می باشد. خرید این نمونه کانکس ها دارای قیمت پایین ترین بوده است. و در محل بسیار سریع نصب شده و قابل استفاده خواهند بود. اما اگر می خواهید برای خرید کانکس دست دوم فروشگاهی اقدام کنید. حتماً در زمان خرید نکاتی را مد نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نمونه کانکس فروشگاهی را خریداری نمایید.

کانکس های فروشگاهی

قبل از معرفی کانکس فروشگاهی بد نیست بدانید با مشاوره و خرید از پیشروکانکس می توانید از خدمات به شهرستان ها، کیفیت و سلامت کالا، ارسال سریع کالا و مشاورین حرفه ای بهره مند شوید.

فروش ویژه کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس های فروشگاهی دارای قابلیت حمل و نقل هستند و از سرعت ساخت بالایی برخوردارند و به همین جهت به منظور راه‌اندازی کسب و کارهای متعددی از آنها استفاده می شود. بسیاری از افراد وقتی کانکس های فروشگاهی را با سازهای سنتی مقایسه می‌کنند به دلیل کم بودن قیمت ترجیح می دهند تا از کانکس های فروشگاهی استفاده کنند. چرا که از تنوع فراوانی نیز برخوردارند و در امور مختلف می توان از آنها استفاده کرد.

اگر که به نحو صحیح از این کانکس ها استفاده شود و تاثیرات زیادی در خصوص عوامل محیطی بر آنها اعمال نگردد. کانکس ها می توانند ۲۰ سال عمر مفید را برای شما داشته باشند. اما پس از طی کردن این دوران قطعاً نیاز به تعویض و تعمیر در بخش های فرسوده کانکس وجود خواهد داشت. گاهی برخی از افراد پس از مدتی استفاده از کانکس آن را با یک کانکس نو عوض میکند.

در مقابل عده ای دیگر نیز برای اینکه در راه اندازی کسب و کار هزینه ها را به حداقل برسانند از کانکس فروشگاهی دست دوم استفاده می‌کنند. اما باید حتماً قبل از هر چیزی چندین نکته مهم را در نظر بگیرید.

خرید کانکس فروشگاهی دست دوم

  • برای خرید کانکس فروشگاهی باید به نکات مهم توجه کنید تا از ضرر مالی به خودتان جلوگیری کنید.
  • توجه کردن به شاسی کانکس چرا که معمولا در کانکس های دست دوم این بخش سریعاً فرسوده می شود.
  • توجـه به عایق بدنه و سقف و تعویض این بخش.
  • تـوجه نمودن به متریال بدنه و پوسیدگی در این بخش کانکس.
  • به سیستم های نصب شده بر روی کانکت توجه کنید همانند سیستم لوله کشی، سیستم برق کشی، سیستم سرمایشی و سیستم گرمایشی و….

خرید کانـکس فروشـگاهی دسـت دوم چه مزیتی دارد؟

استفاده از کانکس فروشگاهی دست دوم مزیت های بیشماری داشته است که البته وجود این مزیت ها موجب می‌شود تا افراد به سراغ خرید کانکس فروشگاهی دست دوم برود که از اصلی ترین آنها قیمت کانکس دست دوم می باشد. نسبت به کانکس های نو دارای قیمت بسیار پایین تری بوده است و مقرون به صرفه خواهند بود. همچنین آماده بودن کانکس فروشگاهی دست دوم موجب می‌شود تا در راه اندازی کسب و کار سرعت بالاتری را تجربه کنیم.

بعد از خرید کانکس فروشگاهی دست دوم چه اقداماتی باید انجام داد؟

اگر با توجه به نکات گفته شده کانکس فروشگاهی دست دوم را خریداری کرده اید باید پس از خرید چندین نکته مهم توجه کنید. و با این نکات سریع می توانید از کانکس خود استفاده کنید و آماده کاربری خواهد بود.

جوشکاری در بخشهای مختلف کانکس به منظور استحکام بیشتر بدنه، تعویض عایق سقف و بدنه با عایق های نور،استحکام بخشیدن به قسمتهای شاسی، عایقکاری بام کانکس، رنگ آمیزی سقف و بدنه، تعویض سیم کشی و لوله کشی در بخش های آسیب دیده کانکس و غیره.

معایب کانکس دست دوم فروشگاهی

با وجود اینکه کانکس های دست دوم دارای مزیت های بیشماری هستند. اما این کانکس ها معایبی نیز داشته‌اند. ‌ کانکس های فروشگاهی از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. ولی اگر شما در زمان خرید نتوانید به خوبی آنها را بررسی کنید ممکن است دچار ضرر مالی فراوانی شوید. در زمان خرید باید حتماً تخصص لازم در خصوص خرید کانکس را داشته باشید.

چرا که بعضی از مواقع صرف هزینه های تعمیرات می‌تواند بیشتر از خرید کانکس نو برای شما باشد. و شما ناچار به فروش کانکس شوید. به همین جهت حتماً در زمان خرید از افراد خبره و متخصص کمک بگیرید و مشورت لازم را دریافت کنید. و برای خرید به فروشندگان معتبر مراجعه کنید.

قیمت کانکـس فروشـگاهی دسـت دوم چقدر است؟

معمولاً کانکس های فروشگاهی دست دوم با قیمت های مختلفی هستند و به مشتریان عرضه می شود و عوامل مختلفی بر روی قیمت تاثیر گذار هستند. اگر کانکس فروشگاهی دست دوم دارای سلامت کامل باشد. معمولاً قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود از قیمت کانکس نو ۴۰ درصد ارزان تر خواهد بود.

تجهیزات درونی کانکس فروشگاهی، متریال بدنه و سقف، نوع عایق کاری کانکس، نوع کاربری قبلی کانکس و ابعاد آن از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی کانکس دست دوم می باشند.

اگر به دقت مطالب را مطالعه کرده باشید مطمئنا متوجه شده اید که کانکس مغازه ای در کوتاه ترین زمان و با قیمت های بسیار منصفانه و معقولانه برای فروش در نظر گرفته می شوند.