فروش ویژه کانکس های دست دوم % با قیمت استثنایی %

آشنایی با کانکس های دست دوم در حد نو : یکی از مزیت هایی که با خرید کانکس دست دوم برای شما ایجاد می شود این است که شما می توانید هزینه کمتری را برای خرید کانکس پرداخت نمایید و سریع می توانید آن را در محل مورد نظر نصب کنید و از آن استفاده کنید. در زمان خرید کانکـس دست دوم باید به نکاتی دقت کنید که این نکات بسیار مهم می باشند و ما سعی کرده ایم در ادامه این مقاله این نکات را برای شما بررسی نماییم.

ویژگی های کانکس دست دوم

معمولا به دلیل اینکه برخی از کانکس سرعت ساخت بالایی دارند و می توانند به راحتی به مکان جدیدی جابجا شوند و قابلیت حمل و نقل را داشته‌اند، برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف از آنها استفاده می شود. افراد زیادی برای اینکه بتوانند هزینه های کمتری را در خصوص کسب و کارشان هزینه کنند از سازه‌های استفاده می کنند که نسبت به سازه های سنتی مقرون به صرفه تر باشد و کانکـس های فروشگاهی با توجه به این که دارای تنوع زیادی هستند که برای امور مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر به خوبی از این سازه ها استفاده گردد و تاثیرات زیادی با توجه به عوامل محیطی بر روی آنها قرار گرفته نشود کانکس ها می تواند بیشتر از ۲۰ سال نیز عمر کنند.

کانکس دست دوم

اما پس از اینکه شما بیشتر از این زمان از کانکس استفاده کردید نیاز است که برخی از قسمت‌های کانکـس با توجه به این که فرسوده می‌شوند تعویض یا تعمیر شود. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که پس از مدت زمان استفاده از کانکس برای تعویض آن اقدام کنند و یک کانکـس نو را بخرند ما در مقابل برخی افراد دیگری برای این که هزینه های اول راه‌اندازی را کم کنند اقدام به خرید کانکـس دست دوم می‌نمایند و حتماً باید در این زمان موارد مهم را دقت نمایند.

در زمان خرید کانکـس دست دوم به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

افرادی که می خواهند کانکس دست دوم خریداری کنند به دلیل اینکه اطلاعات کافی در خصوص خرید این سازه ها را ندارند این امکان وجود دارد که دچار ضرر شوند و به همین جهت چندین نکته به این افراد کمک می‌کند تا کمتر دچار ضرر مالی شوند و یا اصلاً به پیشگیری از ضرر مالی کمک کنند.

  • در زمان خرید این نمونه سازه ها باید به متریال بدنه و پوسیدگی درخصوص این سازه ها دقت کرد.
  • به عایق بدنه، سقف و تعویض این سازه ها باید دقت کافی داشته باشید.
  • بر روی کانکس به سیستم های نصب شده مثل سیستم برق کشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی سیستم لوله کشی و غیره باید توجه نمایید.
  • به شاسی کانکس توجه کنید معمولاً در کانکس های دست دوم این قسمت دچار فرسودگی می شود که موجب می‌شود افراد پس از خرید کانکس احساس رضایت نداشته باشند.

استفاده از کانکس دست دوم چه مزیت هایی داشته است؟

یکی از مهمترین مزیت هایی که موجب می‌شود تا افراد به خرید کانکـس دست دوم تمایل بیشتری داشته باشند قیمت آن است. این نمونه ها نسبت به کانکسهای نوع قیمت کمتری دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند و البته آماده بودن کانکس فروشگاهی دسـت دوم موجب می شود تا سرعت در راه اندازی کسب و کار نیز بالاتر برود.

بعد از خرید کانکس دست دوم به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

پس از اینکه شما کانکس دست دوم را خریداری کرده‌اید باید به نکات ذکر شده در ادامه توجه کنید تا به سرعت کانکس مورد نظر آماده کاربری شود.

  • تعویض عایق بدنه و سقف با عایق های نو به عنوان اولین نکته پس از خرید کانکس دست دوم مطرح می شود.
  • در قسمت های مختلف در جهت استحکام بیشتر بدنه باید جوشکاری انجام گردد.
  • استحکام بخشیدن به قسمت شاسی کانکس باید در اولویت قرار بگیرد.
  • در قسمت های آسیب دیده تعویض سیم کشی و لوله کشی باید انجام گردد.
  • رنگ آمیزی سقف و بدنه و عایق کاری بام کانکس باید انجام گردد.

آیا کانکس های دست دوم معایبی دارند؟

در بعضی از این کانکس ها به دلیل اینکه دارای قیمت مناسبی هستند و در زمان خرید به نکات گفته شده دقت نمی شود امکان ایجاد ضرر مالی برای خریدار وجود دارد. در زمان خرید این سازه‌ها افراد تخصص کافی نداشته باشند موجب میشود که شما پس از خرید کانکس نیاز باشد تا هزینه‌های تعمیر بیشتری به نسبت خرید کانکس نو انجام بدهید و حتی گاهی مجبور به فروش کانکس نیز شوید پس در زمان خرید این نمونه سازه ها حتماً از فروشندگان معتبر و متخصص کمک بگیرید.

قیمت کانکس دست دوم

عموما کانکس های دسـت دوم با قیمت های متفاوتی به خریداران عرضه می گردد و عوامل مختلفی بر روی قیمت آنها تأثیرگذار هستند که می توان به چندین مورد زیر اشاره کرد.

ابعاد کانکس، نوع کاربری قبلی کانکس، متریال بدنه و سقف، تجهیزات درونی کانکس، نوع عایق بندی کانکس، فرسودگی کانکس در بخش‌های مختلف آن و غیره بر روی قیمت کانکس دست دوم تاثیر می گذارند. اما اگر کانکـس از سلامت کافی برخوردار باشد معمولاً نسبت به کانکس نو حدود ۴۰ درصد ارزانتر می‌باشد و قیمت‌گذاری آن صورت می گیرد. جهت دریافت لیست قیمت و اطلاع از موجودی انبار با مشاورین و کارشناسان فروش ما در پیشرو کانکس تماس حاصل فرمایید.