معرفی انواع کانکس پرسنلی

معرفی کانکس پرسنلی و کاربرد های آن  : امروزه کانکس ها با خصوصیت های مختلفی ساخته می شود و هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی برای خود داشته اند. یکی از پر کاربرد ترین سازه ها که در واقع کارایی بسیار زیادی داشته است کانکس پرسنلی می باشد که برای امور مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و شکل ظاهری و مزیت های کانکس پرسنلی دلیلی برای استفاده های زیاد در قسمت های مختلف محسوب می گردد.

امروزه کانکس سازان، کانکس های مختلفی را می سازند و در واقع سازه های ساده ای را در در جهت اسکان کارگران یا کانکس اداری طراحی و تولید می کنند. یکی از این نمونه کانکس ها به کانکس پرسنل اختصاص دارد که در واقع ظاهری بسیار ساده داشته است و برای مصارف مختلف امکانات متعددی در آن نصب می گردد مثلاً این کانکس را می توانند با قفسه بندی به کانکس انتشاراتی تبدیل کنند یا چندین تخت خواب در آن نصب کنند و به یک کانکس خوابگاهی آنرا تبدیل نمایند.

معرفی انواع کانکس پرسنلی

کانکس پرسنلی ظاهری معمولی و ساده داشته اند و در ساخت این کانکس ها از متریال های مختلفی استفاده می گردد که می تواند متریال های مختلف با توجه به شرایط متفاوت و کاربردهای گوناگون برای هر کانکس تعیین شود.

کانکس پرسنلی

کانکس های پرسنلی با بدنه سنگین، با متریال بدنه سبک، با متریال سایدینگ و ساندویچ‌پنل از جمله انواع کانکس های پرسنلی به شمار می رود.

اگر شما در مناطق سردسیر هستید و اقدام به خرید کانکس پرسنلی می نمایید باید کانکسهای را استفاده کنید که متناسب با چنین شرایطی هستند و کانکس ساندویچ پانلی از جمله یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود.

به علت استفاده از فوم های متفاوت با ضخامت های خاص می‌توانند در چنین آب و هوای بهترین استفاده را داشته باشند و در برابر عواملی چون وزش بادهای شدید و نفوذ رطوبت از خودشان استقامت بالایی نشان خواهند داد. اگر می‌خواهید در مناطق معتدل این کانکس را نصب کنید بهتر است از متریال سبک استفاده کنید که علاوه بر اینکه شما در هزینه های کمکی صرفه جویی های زیادی را داشته اید بلکه به کاهش هزینه‌های حمل و نقل نیز کمک می نماید.

کانکس سایدینگ پرسنلی

بعضی از افراد دوست دارند که کانکس هایی را داشته باشند که طراحی زیبایی دارند و نمای چشمگیری داشته باشند. طراحی و ساخت کانکس پرسنلی به علت اینکه این نمونه کانکس ها برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند انواع متریال برای بدنه و سقف آنها استفاده می‌گردد. یکی از کانکس هایی که نمای بسیار زیبا داشته است کانکس پرسنلی می باشد که در واقع به دلیل طراحی ظاهری آن هم خوانی بسیار زیادی با طبیعت دارد و افراد زیادی ترجیح می‌دهند این نمونه کانکس را انتخاب کنند.

در این مدل کانکس پرسنلی سقف کلبه ی زیبایی بیشتری از خود نشان می‌دهد و بر روی بدنه این کانکس نیز از ورق های خاصی استفاده می شود که خطوط افقی را ایجاد می کند. افرادی که دوست دارند در طبیعت زندگی کنند و نمی توانند یک کانکس ویلایی و لوکس را بخرند می‌توانند کانکس پرسنلی از نوع سایدینگ را انتخاب کنند که گزینه عالی برای آنها به شمار خواهد رفت.

در چه مواردی از کانکس پرسنلی استفاده می شود؟

با توجه به اینکه در این نمونه از کانکس ها تجهیزات مختلفی نصب می گردد برای موارد مختلف و امور متفاوتی می توان از آنها استفاده کر.د تجهیزاتی که به صورت پیشفرض در این نمونه کانکس ها استفاده می شوند این قابلیت را برای تغییر دارند. در کارگاه های ساختمانی به منظور اسکان کارگران یا برای مصارف دیگر می توان از کانکس پرسنلی استفاده کرد. البته این نمونه از کانکس در مناطقی که آسیب دیده اند نیز کاربردهای بسیار زیادی دارد و برای کانکس های تاسیساتی، امدادی یا جهت اسکان آسیب دیدگان می‌توانند گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای استفاده به شمار بیایند.

لازم است بدانید که این نمونه کانکس ها دارای مزیت های بیشماری هستند و می توانند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند کانکس های پرسنلی عموماً به شکل پیش ساخته هستند و در زمان خرید و نصب تجهیزات بر روی آنها انجام می گیرد و همین جهت باید حتماً در زمان خرید نوع کاربری آن را به تولید کننده اطلاع بدهید تا با توجه به شرایط تجهیزات خاصی را بر روی آن نصب کند و البته به دلیل اینکه این سازه های پیش ساخته هستند نصب و راه اندازی آنها سریع و به سرعت انجام می‌شود و در واقع سبب تجهیز کارگاه خواهند شد.

در خصوص تعمیر و نگهداری این گونه سازه ها باید بدانید که با توجه به نوع طراحی شان بسیار ساده است و می‌توان از آنها استفاده کرد و به صورت قابل تعمیر هستند و همین جهت یکی از پرمصرف ترین کانکس هایی که در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد کانکس پرسنلی می باشد.

فروش کانکس پرسنلی

به دلیل اینکه این سازه ها پیش ساخته هستند برای انواع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در واقع به سرعت نصب و راه اندازی می شوند چرا که سازه های پیش ساخته می باشند.

زمانی که می خواهید این سازه ها را بخرید حتماً به نکاتی دقت کنید تا احساس رضایت پس از خرید را داشته باشید و از خریدتان پشیمان نشوید. در زمان فروش کانکس ابعاد کانکس در قیمت کانکس موثر می باشد و همچنین طراحی در ظاهر و متریال بدنه نیز تاثیرگذار بوده است.

همچنین با توجه به ساندویچ پانل بودن بدنه برخی از کانکس ها بر قیمت کانکس نیز تاثیر می گذارد. اگر شما می‌خواهید کانکس را بخرید که قیمت ارزان‌تری داشته باشد می‌تواند به سراغ استفاده از کانکس پرسنلی دست دوم بروید.