معرفی کانتینر اپن ساید + ویژگی ها و قیمت

معرفی کانتینر اپن ساید + ویژگی ها و قیمت : کانتینر ها از جمله مواردی هستند که این روزها استفاده از آنها رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و شاهد نمونه های مختلف تولید آنها بوده ایم. از جدیدترین مدل های کانتینر میتوانیم‌ به کانتینر اپن ساید و اپن تاپ اشاره نماییم. که در ادامه این مطلب به معرفی کانتینر اپن ساید پرداختیم و همچنین در مورد کاربردهای آن مطالبی را ذکر کردیم. اگر می خواهید به صورت کامل با این نمونه کانتینر آشنا شوید حتماً ادامه این پست را به دقت مطالعه نمایید تا بتوانید به اطلاعات خوبی در مورد کانتینر اپن ساید دست پیدا کنید… پیشرو کانکس را همراهی کنید….

کانتینر اپن ساید چیست؟

در واقع کانتینر های معمولی شش متری و دوازده متری را با عنوان کانتینرهای اپن ساید می‌شناسند. اما تفاوت هایی بین آنها وجود دارد که موجب می‌شود تا با عنوان کانتینر اپن ساید یا کانتینر بغل بازشو شناخته شوند.

معرفی کانتینر اپن ساید

وجود این ویژگی در کانتینر سبب می‌شود تا در مکان‌های مختلف از آن استفاده شود و دارای کاربردهای گسترده ای می باشد. البته کانتینر های اپن ساید طراحی منحصر به فرد و جالبی داشته اند. و معمولاً در مکان هایی که نیاز به کانتینر ثابت وجود دارد استفاده می شوند.

کانتینرهای اپن ساید دارای نمونه های مختلفی می باشند. که هر کدام از این نمونه کاربری متفاوتی دارند و به صورت کلی به کانتینر بغل بازشو با دو درب، کانتینر بغل بازشو با چهار درب و کانتینر بغل بازشو چادری تقسیم بندی می گردند.

کانتینرهای بغل بازشو چه ویژگی‌هایی دارند؟

این نمونه از کانتینرها همانند کانتینر های دیگر دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد. ولی به صورت کلی می‌توان گفت که کانتینرهای بغل باز شو یا اپن ساید دارای ویژگی های زیر هستند:

  • به نوعی این کانتینرها طراحی شده‌اند که آب به درون آنها نفوذ نداشته باشد. و این با وجودیست که دیواره های کانتینر همانند درب هستند.
  • به واسطه جکهای چنگالی و لیفتراک به آسانی میتوان عمل تخلیه بار را انجام داد.
  • برای کفپوش کانتینرهای اپن ساید یا بغل بازشو از جنس تخته سه لایه استفاده می گردد.
  • درب ها دارای قفل جعبه‌ای دارند و بارگیری و بار شماری در این کانتینرها سریع و پر سرعت انجام می شود.

کانـتینرهای اپـن سـاید چه کاربردی دارند؟

کانتینرهای اپن ساید به دلیل طراحی منحصر به فردی که داشته‌اند کاربردهای ویژه‌ای نیز دارند و تفاوت هایی با نمونه های کلاسیک به دلیل طراحی و ساخت آنها داشته اند. اما تفاوتهای کانتینرها موجب بر این نیست که از کاربردی بودن آن ها کاسته شود در هر صورت از کانتینرهای اپن ساید یا بغل بازشو برای مراکز امدادی، فضای رستوران، کاربری فروشگاهی و غیره استفاده می شود.  در نهایت این کاربری ها به سه گروه مختلف تقسیم بندی می شوند که در ادامه به تشریح آنها پرداخته ایم:

1)در دسته بندی اول باید بگوییم که کاربردهای متفاوتی برای کانتینرهای اپن ساید وجود دارد و این کانتینرها دارای دیوارهای طولی نیستند و می توان این جاهای خالی را با موارد همچون کرکره یا شیشه پر نمود و به عنوان کیوسک، کافه و غیره از آن استفاده کرد.

2) در دسته بندی بعدی باید بدانید که این نوع کانتینر ها نسبت به کانتینرهای نوع کلاسیک سرعت بارگیری بالاتر  و تخلیه و نقل و انتقال کالا بیشتر صورت می گیرد. به همین دلیل است که در حمل و نقل های دریایی برای جابجایی اجناس و کالاها بیشتر از کانتینرهای اپن ساید استفاده می کنند.

3) گروه آخر به استفاده از کانتینرهای اپن ساید به عنوان انبار اختصاص داشته است. از این کانتینرها به عنوان انبار هم استفاده می‌شود. چرا که به دلیل قرارگیری درب های آنها بر روی دیوار های طولی تاثیر بسیار زیادی روی تخلیه و بارگذاری کالاها داشته‌اند. و یک مزیت ویژه محسوب می‌شود اما آنچه باید توجه شود طراحی درب های کانتینر بغل بازشو یا اپن ساید است. که از بهترین و امن‌ترین قفل ها باید استفاده گردد تا استحکام و امنیت در خصوص کالاها و وسایلی که قرار است در آن نگهداری شوند حفظ گردد.

طراحی و ساخت در پیشرو کانکس

در ساخت این کانتینرها و استفاده از آنها به عنوان انباری رعایت استانداردهای بین‌المللی و به کارگیری نکات امنیتی موجب می‌شود. تا مشتری با خیال راحت نسبت به خریداری آن ها اقدام کند.

ذکر این نکته لازم و ضروری است که کانتینرهای نیز مخصوص انباری طراحی و تولید می شوند. که دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی نیز می باشند. کانتینرها و کانکس ها به صورت کلی دارای نمونه ها بسیار زیادی هستند که مشتریان با توجه به نوع کاربری و نیاز خود اقدام به انتخاب بهترین نمونه می نمایند.

از نظر قیمت باید بدانید که کانتینرهای اپن ساید همانند دیگر کانتینرها دارای قیمتهای متفاوتی هستند. که بر حسب متریال های مختلفی همانند سایز آن ها مشخص می گردند. اما به منظور استعلام دقیق قیمتها می توانید با مشاوران پیشرو کانکس در تماس باشید و برای خرید جدیدترین و بهترین کانتینرها اقدام کنید.