معرفی کانتینر مسکونی

معرفی کانتینر مسکونی : کانتینر مسکونی در واقع همان کانتینر استاندارد میباشد. البته تمام کانکس ها و کانتینر هایی که تولید می شوند باید به صورت استاندارد باشند. تا در زمان استفاده مشتری هیچ مشکلی را به وجود نیاورند. اگر کانتینر به عنوان کانـتینر مسـکونی مورد استفاده قرار بگیرد باید دارای عایق مناسب در برابر سرما و گرما باشد.

کانتینر مسکونی چیست و در چند نمونه طراحی و تولید می شود؟

شیوه ساخت کانتینر و کانکس مسکونی به این شکل است که اول کانتینر را از مشکلات و معایب به صورت کامل پاکسازی می‌کنند.  سپس زنگ زدایی انجام می شود و بعد از آن جوشکاران با استفاده از پروفیل ۴۰ در ۴۰ از درون قیدبندی را انجام می دهند و برشکاران ماهر روی بندها جای درب و پنجره ها را مشخص نموده و عایق کاری و دیوارپوش ام دی اف یا پی وی سی در مرحله بعد صورت می‌گیرد. در نهایت برای کانتینر از کف پوش مناسب استفاده می‌شود و آب بندی آن نیز صورت می‌گیرد و در مرحله آخر نقاشی و رنگ آمیزی و برق کشی استاندارد قرار دارد. به این ترتیب کانتینر به عنوان یک کانتـینر مسـکونی مورد استفاده قرار گرفته و بهره‌برداری می‌شود و دارای چندین نمونه مختلف بوده است.

معرفی کانتینر مسکونی

برخی از طراحان به منظور طراحی سه بعدی کانتـینر مسکونـی از نرم‌افزارهای کامپیوتری همانند  تریدی مکس و راینو استفاده می نمایند. از نرم افزاری همچون اتوکد نیز برای نقشه ها و پلان های دو بعدی استفاده میکنند.

کانتینرهای مسکونی با سبک های مختلف و روش های متفاوتی ساخته می‌شوند. و درون آنها از امکانات متفاوتی استفاده می گردد. البته از نظر ابعاد نیز با هم فرق دارند اما شما می توانید با توجه به فضای مورد نیازتان و بودجه‌ای که داشته اید نسبت به خرید کانـتینر مسکونـی اقدام کنید. ولی به صورت کلی کانتینر مسکونی دوقلو و کانـتینر مسکـونی ۴۰ فوت از نمونه های رایج کانـتینر مـسکونـی محسوب می گردد.

کانتیـنر مـسکونی دوقلو و کانتیـنر مسـکونی ۴۰ فوت

کانتـینر مـسـکونی دوقلو به نوعی ساخته می‌شود که مقدار فضای زیربنا افزایش پیدا می‌کند.  همچنین عرض سازه نیز گسترده تر میشود و با بیانی ساده تر کانتینر ۲۰ فوت و کانتینر ۴۰ فوت در کنار یکدیگر قرار گرفته شود. و یک طرف دیوار هرکدام از کانتینر حذف شده و به واسطه جوش به یکدیگر وصل می شوند. در نهایت آنچه که حاصل می شود کانتینری مسکونی دوقلو که فضاهای مختلف داشته و همچنین نیز اتاق خواب نیز داشته است. به دلیل اینکه فضای کانتینر بزرگ و قابل استفاده است به بخش های مختلف تقسیم بندی می شود.

کانتینر ۴۰ فوت نمونه دیگری از کانتـینر مسـکونی میباشد. که در شرایطی که با کمبود فضا روبرو هستیم از یک کانتینر ۴۰ فوت استفاده می‌نماییم. معمولاً از نوع های کیوب یا ارتفاع بلند استفاده شده و به دلیل محدود بودن تنها یک فضای اتاق خواب در اختیار داریم و نسبت به دو قلو عرض باریک تری نیز داشته است.

کانتینر دو قلو چه امکاناتی داشته است؟

کانتینر های مسکونی دارای امکانات متعددی هستند و به بیان دیگر هرچه شما در خانه مسکونی یا ویلا در اختیار داشته باشید. در کانتـینر مسـکونـی وجود دارد. قسمت هایی همانند پنجره ها، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و غیره در کانتینر مسکونی تعبیه می شود. برای ساخت آنها نقش‌های ترسیم می گردد و با توجه به آنچه که شما برای فضای داخلی در نظر دارید در کانتـینر مسکـونی پیاده سازی می شود و در این باره محدودیتی وجود نخواهد داشت.

در خصوص عایق بندی کانکس و کانتینر مسکونی باید بدانید که یک موضوع بسیار مهم است چرا که ورقه های فولادی برای جداره های خارجی در نظر گرفته می‌شود و اگر سقف و دیوارها به خوبی عایق بندی نگردند. در فضای تابستان هوای درونی کانتینر بسیار گرم و در زمستان بسیار سرد خواهد بود و به همین جهت از انواع روشها و مصالح برای عایق بندی جداره‌های سازه استفاده می‌شود. که معمول ترین آنها پلی اورتان می باشد اما پشم سنگ، فوم، پلی اورتان و پلی استایرن نیز ممکن است استفاده شود.

برای دکوراسیون داخلی یا تزیین کانکس و کانتـینر مسـکونی نیز از تمامی مواردی که دارای دوام و پایداری مناسب باشد استفاده می‌شود. البته به انواع شرایط اقلیمی توجه ویژه‌ای می گردد. و در نهایت آنچه که حاصل می شود حس آرامش بخش در کانتینر خواهد بود. برای کف سازه از لمینت پارکت و دیوارپوش های pvc برای دیوارها و سقف برای کانتینر مناسب است.

قیمت کانتینر مسکونی

همانند کانتینرهای دیگر ، کانتینرهای مسکونی نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند. که با توجه به متریال های نظیر ابعاد قیمت آن ها مشخص می شود پس بنابر این نمی توان قیمت دقیقی را برای کانکس اعلام کرد.

به منظور خرید کانتینر با بهترین قیمت ها و استعلام دقیق قیمت می توانید با مشاوران پیشروکانکس در تماس باشید.