معرفی کانکس بوفه

معرفی کانکس بوفه : کانکس بوفه جز یکی از کانکس های فروشگاهی می باشد که به صورت سیار است و در اندازه های متفاوت طراحی و تولید می گردد و به عنوان یکی از پرفروش ترین و پرکاربرد ترین کانکس ها محسوب می شود. طراحی کانکس های بوفه ای با توجه به نیازهای مشتریان خواهد بود و از امکانات متفاوتی بهره مند است؛ اگر می خواهید با کانکس های بوفه‌ی آشنا شوید ادامه این پست را به دقت مطالعه کنید و با پیشرو کانکس همراه شوید…

کانکس بوفه ای چیست؟

کانکس های بوفـه ای با طراحی های متفاوتی هستند و در ساخت آنها از متریال های مختلفی استفاده می گردد و به نوعی تولید می شوند که به عنوان بهترین نمونه های کانکس فروشگاهی و مقاوم ترین ها باشند.

کانکس بوفه
در طراحی کانکس بوفه ای به عنوان مثال یکی از متریال های قابل استفاده ورق های گالوانیزه شده آهنی و کامپوزیت هستند و همچنین از شیشه برای طراحی دکوراسیون درونی کانکس استفاده می‌شود که البته نمای بسیار زیبا و جذابی را نیز به همراه خواهد داشت.

کانکس های بوفه ای از طراحی و مدل های متفاوتی برخوردارند و مشتری با توجه به نیاز و مکانی که قرار است از کانکس بوفه استفاده کند می تواند بهترین مدل این سازه را تهیه و خریداری نماید و استفاده کنند.
دیواره های کانکس های بوفـه ای از چوب و پی وی سی هستند که به عنوان یکی از عایقهای حرارتی عالی محسوب می‌شوند. شرکت ها و کارگاه های بسیار زیادی امروزه در حوزه تولید و طراحی کانکس ها مشغول به فعالیت هستند و پیشرو کانکس را می توان جزء معتبر ترین و شناخته شده ترین مجموعه هایی دانست که در حوزه طراحی کانکس های بـوفه ای و نمونه های مختلف آنها مشغول به فعالیت است و اگر می خواهید برای خرید کانکس در کاربری های متفاوت اقدام کنید می توانید این مجموعه را انتخاب کنید تا بهترین کانکس را در اختیار داشته باشید.

کاربرد کانکس های بوفـه ای

کاربرد کانکس های بوفه ای بسیار زیاد است و شما می توانید آن را در شرایط مختلف استفاده کنید و به عنوان رایج ترین موارد استفاده از آنها میتوان به مواردی همچون استفاده برای مدارس و دانشگاهها، استفاده برای سطح شهر، مناسب برای استفاده در مراکز درمانی، مناسب برای استفاده در راه آهن ها و غیره اشاره کرد.

هزینه طراحی و تولید کانکس ها از جمله کانکس های بوفـه ای بسیار متغیر است و با توجه به پارامترهای بسیار زیاد و متریال های استفاده شده در کانکس بـوفه ای هزینه‌ها مشخص می گردند؛ اما می‌توان گفت که آیتم های موثر در تعیین قیمت نهایی کانکس بوفه ای شامل اندازه کانکس، متریال مورد استفاده در طراحی کانکس بوفه ای، هزینه مربوط به حمل ، نوع کانکس و هزینه های مربوط به طراحی دکور درونی کانکس می باشد.

از میان تمامی آیتم ها اندازه کانکس بوفه ای در تعیین قیمت نقش ویژه ای داشته است و هر چقدر که شما کانکس بزرگتری را بخواهید انتخاب کنید قطعاً باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت نمایید.
شما می‌توانید با توجه به بودجه خود بهترین نوع کانکس بوفـه ای و مناسب ترین آن را تهیه کرده و در محل مورد نظرتان استفاده کنید.

انواع کانکس بوفه ای

همانند کانکس های دیگر این نمونه از کانکس ( کانکس فروشگاهی یا بوفه ای) نیز دارای انواع متفاوتی می باشد.
کانکسهای بوفه ای با توجه به شکل و طراحی که داشته اند به دو مدل متفاوت تقسیم بندی می گردند و از مهمترین انواع آنها می‌توان به کانکس های بوفـه ای لوکس و کانکس بوفه های ساده اشاره کرد.
اگر شما می‌خواهید ویژگی های مربوط به کانکسهای بوفه‌ی و مشخصات فنی آنها را با جزئیات در اختیار داشته باشید حتماً در زمان ثبت سفارش خود از شرکت درخواست کنید تا جزئیات را همراه با مشخصات فنی و مصالح و متریال های قابل استفاده در اختیار شما قرار بدهد.

کانکس بوفـه ای ساده: 

این نمونه از کانکس ها به عنوان یکی از کاربردترین انواع کانکسهای بوفه‌ ای محسوب می‌شوند که معمولاً در طراحی آنها از جنس ورق های فولادی گالوانیزه استفاده شده و از قیمت پایین تری نسبت به کانکس های بوفه ی لوکس برخوردارند؛ اگر میخواهید یکی از مقاوم ترین و ارزان ترین نمونه کانکس بوفه ای را در اختیار داشته باشید می توانید این مدل کانکس را انتخاب کنید و در موقعیت های مختلف قابل استفاده است.

معمولا کانکس بوفـه ای ساده برای پادگان ها، موسسه ها و بیمارستان ها کاربرد داشته است چرا که شکل ظاهری ساده ی برای آن ها در نظر گرفته می شود.

کانکس بـوفه لوکس:

این مدل کانکس در ارگان های متفاوتی استفاده می‌شود و طراحی جذابی دارند و می توانند نظر مشتریان را به خوبی جذب نماید و از ورقهای کامپوزیتی در طراحی آنها استفاده شده و برای طراحی دکور داخلی این کانکس ها معمولاً متریال چوب در نظر گرفته می شود. قیمت کانکس بوفه لوکس نسبت به مدل های ساده گران تر است.

نکته) 

نمونه ای از کانکس های مغازه ای و بوفه ای در محل‌های باز مثل شهربازی و پارک ها استفاده می گردند و برای آنها کرکره برقی در نظر گرفته می شود تا در زمان شب بتوان کره را پایین آورد و بوفه را تعطیل کرد و حتی برای افزایش امنیت این کرکره های برقی بسیار موثر هستند ولی نمونه هایی که برای یک دانشگاه استفاده می شوند به این قابلیت نیاز ندارند چرا که به واسطه گشت حراست و دوربین های مدار بسته امنیت دانشگاه به شکل شبانه‌روزی برقرار است و به کرکره برقی نیازی نیست و برای اینکه هزینه های طراحی و تولید کانکس نیز کاهش پیدا کند در این شرایط این نمونه متعلقات مورد استفاده قرار نمی گیرند.

ساخت کانکس بوفـه

همان طور که اشاره نموده ایم طراحی و ساخت کانکس بوفه برای هر مکان با یکدیگر متفاوت خواهد بود و گاهی به یک کیوسک خیلی بزرگ با چند کانتر فروش به صورت مجزا نیاز بوده و گاهی می توان یک کابین کوچک دو در سه را استفاده کرد و دقیقا شرایط کانکس و اندازه آن به محل مورد نظر برای استفاده وابسته است. چرا که می‌تواند کانکس برای یک محیط همانند دانشگاه مورد استفاده قرار بگیرد یا در پارک به آن نیاز باشد و تحت هر شرایطی کاملاً متفاوت بوده و حتی محصولی که قرار است در آن به فروش برسد و نوع مشتریان هم با هم متفاوت هستند.