چگونه بهترین کانکس فست فود را بخریم؟

چگونه بهترین کانکس فست فود را بخریم؟ یکی از کانکس هایی که امروز مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان بسیار زیادی نیز داشته است کانکس فست فود می باشد؛ این نمونه کانکس به صورت ثابت و سیار طراحی و تولید می‌شود که خوشبختانه با پیشرفت هایی که در حوزه ساخت کانکس صورت گرفته است امروزه مدل های بسیار جدید با طراحی های مدرن را می توان خریداری نمود و از این مدل کانکس ها استفاده کرد.

معرفی کانکس سیار فست فود

کانکس هایی که برای فست فود استفاده می شوند در دو نمونه ثابت و متحرک یا سیار می باشد که مشتریان با توجه به نیاز خود می‌توانند از کانکس ثابت یا سیار استفاده کنند. زمانی که صحبت از کانکس ثابت می شود یعنی در یک محیط به صورت ثابت و مشخص قرار می‌گیرند و استفاده کنندگان می توانند به مشتریان خودشان خدمات ارائه بدهند اما وقتی که می گوییم کانکس فست فود سیار یعنی سازه از پیش ساخته می باشد که بر روی بدنه چرخ دار نصب گردیده و به صورت ثابت نخواهد بود و در مکان‌های عمومی یا نمایشگاه‌های مختلف غذاهای آماده به مشتریان عرضه می شود.

بهترین کانکس فست فود

برای اینکه شما کانکس سیار فست فود راه اندازی کنید قبل از هر چیزی باید مجوزهای لازم را از اتحادیه‌های مرتبط دریافت کنید و سپس اقدام به راه اندازی کانکس فست فود سیار نمایید؛ همانند کانکس های دیگر کانکس سیار فست فود و کانکس ثابت فست فود نیز دارای قیمت های مشخص و متفاوتی می باشند که مشتریان با توجه به نیازهای خود و امکاناتی که قرار است در این گونه کانکسها لحاظ شود اقدام به خریداری نمودن کانکس فست فود می‌نمایند؛ در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری را در خصوص کانکس سیار فست فود و مدل ثابت آن به دست بیاورید حتماً تا انتهای پست را به دقت بخوانید.

چگونه کانکس فست فود با قیمت مناسب بخریم؟

برای اینکه شما خرید کانکس فست فود سیار را انجام بدهید باید نهایت دقت تان را به کار بگیرید و به علت اینکه خصوصیت های خاص و ویژگی های منحصر به فردی در این نمونه کانکس ها از نظر کاربردی و حمل و نقل وجود دارد باید در طراحی و ساخت کانکس فست فود سیار تمامی موارد کمی و کیفی لحاظ گردد.

به همین جهت پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از اینکه خرید کانکس را انجام بدهید با افراد متخصص و کارشناسان در این رابطه مشورت کنید و به منظور خرید بهترین کانکس فست فود سیار به شرکتهای معتبر و باتجربه و مراکز هایی که مورد تایید هستند مراجعه نمایید.

متاسفانه برخی از شرکت‌ها که در ساخت کانکس استانداردهای لازم را لحاظ نمی کنند پس از فروش محصول به مشتریان خود خدمات پس از فروش را ارائه نمی دهد و همین جهت مشتری از چنین شرکت راضی نخواهد بود و همواره توصیه می شود حتماً از شرکت های معتبر خرید خود را انجام بدهید تا بعد از خرید پشیمان نشوید.

یک کانکس فست فود خوب چه ویژگی های دارد؟

با توجه به ویژگی هایی که در بهترین کانکس فست فود وجود دارد قیمت آن تعیین میگردد، پس طبیعی است که کانکس هایی که دارای امکانات و تجهیزات بیشتری هستند از قیمت بالاتری نیز برخوردار باشند. یک کانکس فست فود خوب باید شامل ویژگی های باشد که دارندگان کانکس وفتی به مشتریان خود خدمات ارائه میدهند احساس راحتی و رضایت در مشتریان وجود داشته باشند و از بودن در چنین محیطی لذت ببرند و همچنین بهداشت غذایی نیز به صورت صد در صدی رعایت شده باشد.

در مرحله اول ساخت کانکس باید به نوعی باشد که به صورت کامل موارد بهداشتی در آن رعایت شود و در واقع کانکس باید به نوعی استاندارد باشد که هم در محیط آشپزخانه و هم در مورد اتاق آن بهداشت و موارد بهداشتی حرف اول را بزند.

در مرحله دوم طراحی کانکس باید به بهترین شکل ممکن انجام شده باشد چرا که محیط کانکس با توجه به اینکه کوچک است باید این طراحی به نحوی باشد که در این فضای کوچک امکانات بسیار زیادی لحاظ گردد که طراحی حرفه‌ای را در چنین شرایطی می طلبد و در نهایت نوع ساخت کانکس و کیفیت و ماندگاری آن بسیار مهم بوده چرا که قرار است از کانکس در محیط بیرون و فضای باز استفاده شود و در برابر عواملی چون آفتاب، باد، باران و غیره قرار می‌گیرد و در ساخت آن باید از مصالح و متریال هایی استفاده گردد که ماندگاری و کیفیت کانکس را تضمین کند.

نحوه ی ساخت کانکس فست فود سیار

در کشورهای خارجی نسبت به کشور ایران کانکس سیار فست فود بیشتر ساخته میشود و در واقع کشورهایی که میخواهند در حوزه گردشگری و اشتغال فعالیت بیشتری داشته باشند و از تمامی ظرفیت های موجود در مکان های عمومی شان استفاده کنند این نوع کانکس ها را طراحی کرده و در محیط های مختلف آنها را به کار می گیرد؛ البته کشور ایران نیز طی سالهای اخیر رشد بسیار خوبی از این نظر داشته و ما شاهد استفاده از این نمونه کانکس ها در شهرهای مختلف هستیم.

کانکس سیار فست فود را در محیط های مختلف می توان استفاده کرد چرا که این نمونه سازه با توجه به اینکه سیار است در محیط های مختلف قابل استفاده بوده و حتی معمولا به صورت فصلی از آنها استفاده می گردد. در نمایشگاه ها، کنار پارک ها یا روزهای خاص ، مکانهای گردشگری و غیره کانکس فست فود سیار استفاده می شود البته در برخی از موارد به جای اینکه کانکس صورت سیار باشند از نمونه ثابت آن استفاده می‌شود اما از میان این دو نمونه کانکس مدل سیار آن بیشتر مورد توجه به استقبال قرار گرفته است.

مشخصات فنی کانکس سیار فست و فود

از نظر ویژگی فنی کانکس سیار فست فود و کانکس ثابت فست فود در مقایسه با کانکس های دیگر مجهز تر هستند و مصالحی که در ساخت آنها استفاده می شود از جنس ساندویچ پانل ۴ سانتی‌متر بوده که آن را به عنوان یک سازه عالی تبدیل می‌کند. ساندویچ پانل ها با روکش استیل بوده اند که برای این مدل کانکس ها کاربرد بیشتری دارند که علت آن برای رعایت بهداشت و دریافت مجوزهای بهداشتی بوده است.

کف این کانکس ها به نوعی طراحی شده است که از جنس ضد آب بوده و از تخته لایه ورقی آلومینیوم ضخیم برای روکش استفاده میگردد که موجب آسان تر شدن شست و شو خواهد شد. برای درب و بدنه نیز از نوع ساندویچ پانل بوده و کانکس فست فود سیار نیز از دو محور فنردار تشکیل می گردد که محور جلو به واسطه مالبند به خودرو کشنده متصل می گردد و آن را به کانکسی سیار تبدیل می کند.