خرید و فروش کانتینر بندر عباس

فروش ویژه کانتینر در بندر عباس : بندر عباس مرکز استان هرمزگان است که به عنوان یکی از بندرهای بزرگ در کشور ایران به شمار می رود و خدمات باربری و مسافربری به واسطه آن انجام می شود.

به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که در بندرعباس حاکم است. این منطقه بسیار مورد توجه واقع شده ولی معمولاً افرادی که قصد استفاده از کانتینر را در این بنادر دارد با چالش هایی روبرو می شوند. که بهتر است قبل از هر چیزی با آن آشنا شوند.

حمل بار به واسطه کانتینر به مقصد بندر عباس

در گذشته ها مانند امروز روش های مختلف برای انتقال کالا وجود نداشت و از دریا برای انتقال کالا و محصولات مختلف استفاده می کردند. حتی تا به امروز راه دریایی به عنوان رایج ترین روش به شمار می آید.

البته فرایند حمل بار و موضوع واردات و صادرات در گذشته به زمان زیادی نیاز داشت .اما با وجود کانتینر و روش های نوین و جدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروسه انجام می شود.

 

کانتینر بندر عباس

کانتینر ها جعبه های عظیم و بزرگ هستند که به صورت مستطیل و جنس فلز می باشند. در اندازه ها و ابعاد استاندارد متفاوتی ساخته می‌شود.

و دارای کارکردهای بخصوصی می باشند و به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف دارند. و گنجایش بالا و عدم نفوذ پذیری آب در آنها موجب شده تا به عنوان یکی از بهترین ابزارها به منظور حمل و نقل دریایی محسوب گردند.

اگر قرار است که حمل بار از یک شهر به مقصد بندرعباس انجام شود. باید یک بارنامه دولتی را داشته باشید که بصورت مستقیم برای دریافت این بارنامه به شرکت های خدماتی و حمل بار باید مراجعه کنید.

در غیر این صورت این امکان وجود دارد که شما با یک واسطه در تماس باشید. و برای حمل کانتیتر به عنوان حق کمیسیون مبلغی را به شکل مضاعف پرداخت نمایید.

اطلاعات مهم در استفاده از کانتینر برای حمل بار در بندر عباس

کانتینر ها از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند و همانطور که اشاره کرده‌ایم در اندازه های استاندارد بزرگ و کوچک ساخته می‌شود.

امکاناتی که درون کانتینرها وجود دارد شامل سیستم خنک کننده، سیستم ضد سرقت و غیره نیز با یکدیگر متفاوت بوده است. برای حمل کانتینر از هواپیما، تریلر، قطار، کشتی، کامیون استفاده می شود.

ابعاد کانتینر: 

یکی از بزرگ ترین کانتینرهای که در بازار بندر عباس میتوان خریداری کرد. نمونه کانتینر 40 فوت بوده که در ابعاد گسترده و قابل قبولی می باشد.

ارتفاع بار:

 اگر قرار است که محصولات مرتفع در کانتینر بارگیری شود باید از کانتینرهای بدون سقف استفاده شود. جهت بارگیری چنین محصولاتی بهتر است به سراغ نمونه High Cube بروید.

جنس بار:

 اگر محصولاتی که بارگیری می کنید ممکن است در هوای گرم خراب شوند. باید از کانتینرهای استفاده شود که یخچالی هستند. کانتینرهای سردخانه ی را میتوان به نوعی تنظیم کرد که دمای محیط زیر صفر باشد و به این شیوه هیچ گونه فساد و خراب شدن محصولی رخ ندهد.

شکل بار و حالت آن:

 اگر میخواهید مایعات را جابه جا کنید باید از کانتینر تانکی استفاده نمایید. در این نمونه کانتینرها احتمال منفجر شدن مخرن بسیار پایین بوده و  Tank Container کاملا ضد زنگ می باشند.

کانتینر بندر عباس دست دوم

فرقی نمیکند که شما در چه شهری می‌خواهید از کانتینر استفاده کنید امکان استفاده از کانتینر دست دوم برای شما مهیا می باشد.

کانتینرهای دست دوم در بندر عباس و کارکرده به دلیل اینکه قیمت مناسب تری نسبت به کانتینرهای نو دارند. توانسته اند مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.

البته در مقابل به دلیل این که آب بندی شده‌اند موجب شده تا مشتریان به سمت استفاده از کانتینرهای دست دوم جذب شوند. از نظر ویژگی ها و اندازه نیز همانند کانتینرهای نو هستند.  کانتینرهای دست دوم نیز در نمونه های مختلف شامل 20 فوت، 40 فوت، یخچالی و… وجود دارد.

معرفی کانتینر بی سقف

این نمونه از کانتینر ها همانند کانتینرهای دیگر در ابعاد ۲۰ فوت و ۴۰ فوت یا ۶ متری و ۱۲ متری ساخته می‌شوند. که معمولاً برای کالاها و محصولاتی با طول زیاد و حجیم و سنگین از کانتینرهای بیشتر استفاده می گردد.

به این صورت که این نمونه از محصولات را به واسطه تجهیزات خاص همانند جرثقیل از قسمت بالا سقف بارگیری نمود. برای اینکه که این محصولات و کالاها در مقابل شرایط مختلف جوی و عوامل بیرونی در امان باشند از برزنت های مخصوص استفاده می گردد.  پوشش دهی لازم صورت می پذیرد و با عنوان کانتینرهای چادری نیز آن ها را می شناسند.

پس اگر می خواهید در بندرعباس از کانتینر استفاده کنید. باید به تمامی نکاتی که در این پست ذکر شده دقت کنید. و حتما آن ها را رعایت نمایید تا بتوانید تجربه موفق از حمل بار را داشته باشید.