قیمت کانتینر در بندر چابهار با بهترین کیفیت ساخت

فروش ویژه کانتینر در چابهار : کانتینرها جزء اقلام پرکاربردی هستند که بسیاری از مشتریان به دلایل مختلف از جمله قیمت ترجیح می دهند که از کانتیتر دست دوم استفاده نمایند. کانتینرها در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، چابهار، بندرانزلی و…. در صنایع مختلف کاربرد دارند و به جهت کاربردی بودن آنها استفاده از کانتینر تحت شرایطی به عنوان یک نیاز محسوب می شود. اما این سوال ممکن است برای شما به وجود بیاید که آیا خرید کانتینر دست دوم توصیه می شود یا خیر؟ اگر تمایل دارید در این زمینه اطلاعات خوبی را بدست بیاورید تا انتهای پست را به دقت مطالعه کنید.

نگاهی اجمالی در خرید کانتینر دست دوم

بسیاری از مشتریان وقتی که کانتینر در چابهار را خریداری می‌کنند به دلایل مختلفی از آن استفاده نمی نمایند و تصمیم می‌گیرند تا کانتینر را بفروشند و این با وجودیست که برخی از شرکت‌ها اقدام به خرید کانتینرهای دست دوم می کنند و با قیمت مناسب این کانتینرها را به مشتریان خود تحویل می دهند؛ اما اگر می خواهید از مزیتهای کانتینر دست دوم بهره‌مند شوید پیشنهاد ما این است که از یک شرکت معتبر برای خرید اقدام کنید.

 

کانتینر در بندر چابهار

در واقع شما با خرید کانتینرهای دست دوم همان مزیت هایی را در اختیار خواهید داشت که در کانتینر نو خواهد بود و با این تفاوت که از نظر قیمتی ارزان تر بوده و شما هزینه کمتری را پرداخت میکنید. کانتینر ها از نظر فنی دارای مشکل نیستند و با محصولات نو فرقی نداشته و همان کارایی و قابلیت ها را دارند.

به همین جهت اگر بودجه لازم را برای خرید کانتینر نو ندارید بهترین گزینه خرید کانتینر دست دوم است چرا که با استفاده از هزینه کمتر می‌توانید از مزیت های بیشمار آن بهره مند شوید.

آشنایی با انواع کانتینر

از زمانیکه کانتینر ها ساخته شدند تحت تاثیر تغییرات زیادی قرار گرفتند و مدلهای متنوع آنها طراحی و تولید گردید و تا جایی که امروزه به عنوان یک وسیله پرکاربرد از آنها یاد می شود.

هر شخص قبل از خرید کانتینر با توجه به نیاز خود یک مدل را انتخاب نموده و آن را خرید می کند؛ در ابتدا کانتینر ها فقط از جنس چوب ساخته می شدند اما کم کم با گذشت زمان از آهن به منظور ساخت کانتینر استفاده می شود و البته امروزه مدل هایی را با جنس فایبرگلاس نیز در اختیار داریم؛ این جنس دارای وزن کمی بوده و از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

به صورت کلی کانتینرها شامل مدل‌های مختلفی هستند که می توانیم به کانتینر تاشو، تهویه دار، مخزن دار، یخچال دار، حرارتی، رو باز، پهلو باز و… اشاره کنیم.

آیا خرید کانتینر دست دوم انتخاب درستی است؟

همانگونه که خرید کانتینر دست دوم برای شما مزیت های متعددی دارند می توانند معایبی نیز برای شما داشته باشد و البته اگر برای شما مقدور است از کانتینرهای نو استفاده کنید که از همان ابتدا خودتان از آن استفاده نموده باشید.

  • قیمت ارزان به عنوان مهمترین مزیت کانتینر محسوب می‌شود که در خرید کانتینر دست دوم شما با قیمت مناسب تری نسبت به کانتینر نو روبرو هستید اما اگر که بین کانتینر نو و کانتینر دست دومی که شما انتخاب نموده اید تفاوت قیمتی چندانی وجود ندارد بهتر است ترجیح شمامحصولات نو باشد.
  • نبود امکان سفارشی در کانتینرهای دست دوم را نباید از خاطر ببریم چراکه در کانتینر های دست دوم معمولاً شما گزینه های محدودی را انتخاب می توانید کنید ولی در محصولات نو شما با توجه به نیازتان می تواند امکان سفارشی سازی را داشته باشید.
  • عمر کوتاه در خصوص کانتینرهای دست دوم وجود دارد و نسبت به کانتینر نو عمر کوتاه تری خواهند داشت و اگر می خواهید برای مدت زمان طولانی از کانتینر استفاده کنید حتماً سازه های نو را به کار بگیرید.

خرید و فروش کانتینر در چابهار

آنچه که در قیمت گذاری کانتینر در چابهار و خرید و فروش آن بسیار مهم می باشد شامل موارد مختلفی بوده است. می‌توانیم عامل مهم و اساسی زیر را به عنوان عواملی بدانیم که قیمت کانتینر را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

سال ساخت کانتینر

یکی از موارد مهم در کانتینر سال ساخت آن می باشد هر چقدر سازه قدیمی تر باشد دارای قیمت پایین‌تری نیز بوده است.

تاثیر ابعاد در قیمت

ابعاد کانتینر با فوت مشخص میشود که هر چقدر ابعاد کانتینر بیشتر باشد به طبع دارای قیمت بالاتری نیز می باشد.

تاثیر ارتفاع در قیمت کانتینر

کانتینر ها را معمولاً در ارتفاع کوتاه و بلند طراحی و تولید می کند و کانتینر هایی که ارتفاع بلندتری دارند قیمتشان نیز بیشتر می باشد.
برگ سبز سازه و تمیزی و سلامت سازه را نباید از یاد ببرید چرا که جز فاکتورهای مهم در زمان خرید به شمار می روند.

کانتینر شرکتی بخریم یا دست ساز؟

معمولاً کانتینرها به دو صورت شرکتی و دست ساز طراحی و تولید می شوند و در بازار عرضه می گردند. کانتینرهای که از نمونه‌های شرکتی می باشند از نظر استحکام در رده‌های بالاتر قرار می‌گیرند و همچنین استاندارد نیز بوده‌اند و زمانی که توسط شرکتهای معتبر و حرفه‌ای ساخته شوند قطعاً از نظر قیمتی نیز بالاتر خواهند بود.

نمونه های دست ساز وزن کمتری دارند و از مقاومت پایین تری به نسبت نمونه های شرکتی برخوردارند. خرید و فروش این نمونه‌ها در بین اشخاص حقوقی و حقیقی آسان بوده و به دلیل اینکه قیمت کمتری دارند افراد می‌توانند با بودجه کم  نیز برای خرید این نمونه ها اقدام کنند.