فروش ویژه کانتینر در جزیره قشم

بهترین کیفیت کانتینر در جزیره قشم : قبل از هر چیزی باید تاریخچه ی از استفاده کانتینرها در ذهن داشته باشیم تا بتوانیم با دید بازتری در خصوص کانتینرها صحبت کنیم. در گذشته از کانتینرها برای انتقال کالاها در حمل و نقل دریایی استفاده می شد اما پس از گذشت سال ها با لحاظ شدن امکانات لازم و استانداردهای ضروری در کانتینر ها علاوه بر حمل و نقل دریایی در حمل و نقل زمینی و هوایی نیز استفاده می‌شوند.

عده زیادی اینگونه تصور میکنند که پروسه استفاده از کانتینر جدید به شمار می آید اما بد نیست که بدانید در گذشته های دور و حتی سال ۱۸۳۰ برای کارهای معدنی از فرآیند کانتینراسیون استفاده می شده و در سال ۱۹۵۰ به واسطه ماکوم مکلین حمل و نقل دریایی اختراع گردید و او را به عنوان پدر کانتینراسیون خطاب می کنند. امروزه از کانیتنر در کشور ایران و در شهرهای مختلف آن از جمله تهران ، عسلویه ، جزیره قشم و… استفاده میگردد.

کانتینر در جزیره قشم

کانتینر چیست؟

کانتینر جعبه های بزرگ از فلز هستند که با عنوان بار گنج نیز از آنها یاد می شود و به منظور راحتی در حمل و نقل های بین المللی از آنها استفاده می گردد. کانتینرها برای حمل و نقل کالا در واردات و صادرات کاربرد دارند.

در واقع به دلیل این که مقاومت بالایی در برابر حوادث مختلف دارند و متریال ساخت آنها از آهن بوده می توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند.

طراحی کانتینر در جزیره قشم به نوعی است که سبب منع ورود آب به درون کانتینر شده و می توان گفت در برابر آب نفوذ ناپذیر هستند و به همین جهت یک فاکتور مهم در حمل و نقل دریایی به شمار می روند. علاوه بر آن کانتینرها به دلیل مقاومت بالا سبب عدم آسیب و خسارت محصولات در زمان برخورد در درون کانتینر خواهند شد.

کانکس چیست؟

کانکس ها سازه های از پیش ساخته هستند که تولید آنها به منظور کاربری های مختلف صورت می‌گیرد و در واقع با توجه به نوع کاربرد آنها، ابعاد آن و امکانات کانکس نیز لحاظ می گردد مثلا اگر قرار است که از کانکس به عنوان یک محل نگهبانی استفاده شوند ابعاد آن با کانکس رستوران کاملاً متفاوت است.

فرق بین کانتینر و کانکس در چیست؟

در این قسمت با توجه به این که تعریفی از کانکس و کانتینر در ذهن داریم می‌توانیم به فرق بین آنها بپردازیم.

کانتینرها به منظور حمل کالاها و محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند و این در حالیست که از کانکس به عنوان یک محل برای استفاده انسان طراحی و تولید می‌شوند. کانکس ها دارای ابعاد متفاوت هستند اما معمولاً کانتینر در دو سایز ۲۰ فوت و ۴۰ فوت تولید می گردد و تحت شرایطی ۱۰ فوت و ۵۰ فوت آن نیز استفاده می شود که البته این گزینه ها به ندرت اتفاق می افتد.

در کانکس ها درب و تعدادی پنجره در نظر گرفته می شود ولی کانتینرها تنها یک درب نفر رو دارند و فاقد پنجره بوده چرا که برای حمل محصول استفاده می گردند. بدنه کانکس ها از متریال های مختلفی با دیوار پوش داخلی و عایق‌بندی همراه بوده اما بدنه کانتینر فقط یک لایه ورق فولادی دارد که ضخامت آن دو میلی متر می باشد.

کانکس ها را به نوعی طراحی می کنند که با نورپردازی های متفاوت و ظاهری شیک همراه باشد و در فضاهای مختلف استفاده می‌شود و می‌توان برای منازل مسکونی یا نقاط مختلف شهر از آنها استفاده کرد و با وجودیست که کانتینر ها از نظر ظاهری برای فضای درون شهری گزینه خوبی به شمار نمی روند.

کانکس ها دارای امکاناتی همچون سیستم برق کشی و روشنایی هستند و مجهز به آشپزخانه، اتاق استراحت، سرویس بهداشتی کولر و سیستم تهویه هوا و غیره می باشند اما در کانتینر سیستم برق کشی و تهویه هوا وجود ندارد.