فروش کانتینر در جزیره کیش با بهترین کیفیت

قیمت کانتینر در جزیره کیش : هر کشوری نیاز به داد و ستد اقتصادی به واسطه حمل و نقل کالا و واردات و صادرات کالا داشته است و تاجران همواره این دغدغه مهم را داشته اند که کالاها و محصولاتی که به مقصد می رسند بدون هیچ گونه آسیب و شکستگی یا فاسد شدن باشند و در این شرایط می باشد که کانتینرها به کمک آنها می آیند و میتوان از آنها استفاده نمود. کانتینر(Container ) یا بارگنج یک محفظه ی مکعبی  شکل بوده که نظر و سلیقه ی شخصی در آن جای ندارد و در اندازه های استاندارد تولید خواهد شد. در ادامه به منظور آشنایی بیشتر با خصوصیت های کانتینر با پیشرو کانکس همراه شوید…

کانتینر و خصوصیت های آن

کانتینر ها جعبه های مکعبی شکل از جنس آهن هستند که توسط شرکت های مختلف طراحی و ساخته می شوند. کانتینرها امروزه در کشور ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در شهرهای مختلف نظیر تهران، قشم، جزیره کیش، چابهار، بندرعباس و… میتوان در صنایع مختلف شاهد استفاده از کانتینر بود. در خصوص کانتینرها میتوان گفت که هدف اصلی از تولید آنها ساخت محفظه ی بوده است که از لحاظ آب بندی به صورت کامل ایزوله باشد و در صنعت کشتیرانی بتوان از آن ها به منظور جابه جایی کالا و محصولات مختلف در سطح کشوری و بین المللی استفاده نمود.

کانتینر در جزیره کیش

نحوه ساخت

کانتینر ها باید به نوعی ساخته شوند که از نظر مقاومت دارای درصد بسیار بالایی باشند و در زمان بارگیری و تخلیه در کشتی یا در زمان برخورد کانتینرها با یکدیگر هیچ مشکلی برای محصولات و کالاهایی که درون کانتینر هستند به وجود نیاید و آسیبی به آن ها نیز وارد نگردد.

کانتینرها دارای طول عمر مشخص و مفیدی هستند که میزان آن در برگه سبز قید می شود و صدور این برگه در زمان تولید کانتینر خواهد بود. پس از اینکه مدت زمان مشخص شده در برگه سبز به اتمام رسید دیگر نباید از آن استفاده نمود زیرا این امکان وجود دارد که محصولات درون کانتینر دچار خسارت شوند و آب به درون آن نفوذ پیدا کند. به همین جهت با توجه به شرایط ذکر شده معمولا سازمان کشتی رانی اقدام به مزایده برای فروش این کانتینرها می نماید.

با توجه به اینکه کانتینر در جزیره کیش کمتر در شهر استفاده می شوند اما برای کاربردهای همچون انبار مصالح پروژه ساختمانی، انبار داخل یک توقفگاه، تعویض روغنی ماشین آلات سنگین و… می توانند گزینه ی ایده الی به شمار بیایند.

کانتینرها به علت این که اسکلت بندی و بدنه فولادی داشته‌اند می توانند برای جاهایی که امکان مراقبت از سازه وجود ندارد مثل حاشیه جاده ها مورد استفاده قرار بگیرند.

هدف از استفاده کانتینر چیست؟

کانتینر در جزیره کیش به دلیل مقاومت بسیار بالا در مقابل حوادث کاربردهای بسیار بالایی دارند چرا که متریال ساخت آنها از آهن بوده است و در حمل و نقل های دریایی یک فاکتور مهم نفوذ ناپذیری بوده و طراحی کانتینرها به گونه ای می باشد که سبب منع ورود آب به درون آن خواهد شد و همانطور که اشاره کردید هیچ گونه آسیبی به کالا و محصولات درون کانکس بوده وارد نمی‌شود.

فرآیند کانتینراسیون چیست؟

به منظور قرار دادن محصولات و کالاهای مختلف در درون یک کانتینر به تکنیک خاص نیاز بوده است که با عنوان کانتینراسیون از آن یاد می شود و  از نظر شکل و اندازه اصولاً کالاها با یکدیگر متفاوت می باشند به همین جهت می توان مزیت های زیر را با یکپارچه سازی این کالاها به دست آورد که شامل حمل راحت تر کالا، جابجایی با سرعت بیشتر و بالاتر، صرفه جویی در هزینه ها بدست آورد.