کانکس اداری سیار چه ویژگی های دارد؟

کانکس اداری سیار چه ویژگی های دارد؟ یکی دیگر از کانکس هایی که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم کانکس اداری سـیار است. این نمونه کانکس ها دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند که یکی از مهمترین کاربرد آنها اداری بودن می باشد؛ در واقع کانکس اداری سیار بیشتر دارای کاربردی سازمانی و اداری خواهد بود.

اگر به هر دلیلی در سازمانهای دولتی و خصوصی یا اداره های متفاوت امکان ساخت و ساز در درون اداره وجود نداشته باشد می توان بخش کوچکی از اداره و سازمان را به این نمونه کانکسها اختصاص داد و به عنوان یک بخش جزئی از آن استفاده کرد.

معرفی کانکس اداری چرخدار (سیار)

آنچه که به عنوان مزیت مهم کانکس اداری سـیار به شمار می رود قابل حمل بودن آن می باشد؛ اگر نیاز به جابجایی وجود داشته باشد و بخواهید آن را از یک اداره به اداره دیگر منتقل کنید به راحتی جابه جا می شود و زمان زیادی برای دایر کردن کانکس سیار وجود نخواهد داشت.

کانکس اداری سیار

آنچه که از اهمیت فوق‌العاده‌ای در اکثر پروژه های مهندسی عمرانی وجود دارد زمان است به همین جهت به منظور جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه های کم برای ساخت و ساز می توان به جای اینکه از سازه های قدیمی و سنتی استفاده کرد کانکس های اداری سیـار را جایگزین نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه دلخواهتان برسید. کاربرد کانکس اداری سیار در واقع متنوع است و این نمونه کانکس ها به گونه طراحی و تولید می‌شوند که بخش های اداری و سازمانی زیادی داشته باشند.

در درون این کانکس ها اتاق هایی جدایی برای مدیریت، کارمندان، کارکنان و پرسنل وجود دارد و همچنین مجهز به مواردی چون آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق استراحت، اتاق پذیرایی و غیره هستند.

مزیت اصلی کانکس اداری سیار

مهمترین مزیتی که در خصوص کانکس اداری سـیار وجود دارد قابل حمل بودن یا چرخدار می باشد. این نمونه کانکس ها به راحتی حمل می شوند و می توان در صورت امکان مکان این نمونه کانکس ها را جابجا کرد. در بیشتر پروژه ها برای خلاصی از محدودیت زمان و مکان از کانکس اداری سیار استفاده می کنند و به دلیل کارایی بالایی که در خصوص کانکس چرخدار اداری وجود دارد نسبت به کانکس های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند اما برای این که بتوانید از تمامی مزیت های این نمونه کانکس ها بهره مند شوید باید به شرکت طراحی و تولید کننده آن دقت کنید.

سفارش ساخت محصول اختصاصی

کانکس های اداری چرخدار در اندازه‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود و در خصوص اندازه آنها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و با توجه به سلیقه و نظر مشتریان عزیز در اندازه های متفاوت ساخته می شوند.

در پروژه های متفاوت اداری این نمونه کانکس ها به صورت یک طبقه، دو طبقه و چند طبقه هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان دفتر کار سازمان‌ها، دفتر حسابداری، دفتر مدیریت و دفتر کارکنان اداری قابل استفاده بوده اند. معمولاً در برخی از کارخانه ها و اداره های که محدود بودن محیط اداری وجود داشته باشد باشد می توان به آسانی از آن در اداره استفاده نمود و به راحتی آن را جابجا کرده به محل جدید منتقل نمود.