کانکس اداری چه مزیت هایی دارد ؟

کانکس اداری چه مزیت هایی دارد ؟ کانکس اداری به عنوان یک سازه پیش ساخته به شمار می‌رود. و از نمونه‌های کانکس های پرکاربرد محسوب می شود؛ به منظور ساخت آن مصالحی نظیر ساندویچ پانل ها استفاده می گردد و معمولاً در پروژه های در حال ساخت، نمایشگاه ها، کارخانه ها از این نمونه کانکس استفاده می‌شود و اکثرا برای یک تیم اداری مهندسی یا مدیریتی بهره برداری می گردند.

طراحی کانکس اداری به شیوه های مختلفی صورت می گیرد که با توجه به نوع کاربری و خدمات اداره می باشد و نسبت به سازه های سنتی دارای مزیت های بیشتری بوده که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم؛ به منظور آشنایی با کانکس اداری حتماً ادامه مطلب را به دقت مطالعه کنید.

کانکس اداری چه مزیت هایی دارد

کانکس اداری چه مشخصاتی دارند؟

بسیاری از اداره ها، شرکت ها و سازمان ها برای اینکه بتوانند پرسنل خود را به صورت موقت در یک مکان استقرار بدهند نیاز به سازه‌های از پیش ساخته و ارزان قیمت دارند که بدین منظور از کانکس های اداری استفاده می کنند و می توان گفت در بسیاری از این حوزه ها استفاده از کانکس اداری به عنوان مهمترین و پرکاربردترین سازه محسوب می‌گردد و به اشکال مختلفی همچون سالنی دو اتاقه با آبدارخانه و سرویس بهداشتی، دو اتاقه با سرویس بهداشتی و غیره طراحی و تولید می گردد.

مواردی که به منظور ساخت و تولید کانکس های مدیریتی استفاده می شود به عوامل متفاوتی وابسته است. اما به صورت کلی می توان گفت برای این کار از موارد زیر استفاده می گردد:

  • دیوارپوش pvc
  • ساندویچ پانل دیواری و سقفی
  • سایدینگ
  • کامپوزیت
  • تخته های ترموود
  • ورق های گالوانیزه
  • اسکلت فلزی شامل آهنی یا فولادی

انواع کانکس اداری( کانکس دفتری لوکس، کانکس دفتری ساده)

کانکس اداری شامل دو نمونه لوکس و ساده می باشد. که در کانکس لوکس دارای ظاهر جذاب و شیک بوده و معمولاً به عنوان اتاق ملاقات، دفتر مدیریتی یا اتاق انتظار ارباب رجوع خواهد بود و در مواقعی در نمایشگاه ها برای اینکه محصولات یک مجموعه را به نمایش بگذارند از این نمونه کانکس استفاده می‌کنند. و متریال های همچون کامپوزیت، چوب و شیشه سکوریت در ساخت چنین کانکسی استفاده می گردد.

در نمونه کانکس دفتری ساده به نمای خارجی و زیبایی زیاد اهمیت آن چنانی نمی دهد. و صرفه اقتصادی و کاربری بیشتری دارند و به همین جهت با توجه به نیاز از مدل ساندویچ پانل، سایدینگ، دو طبقه کارگاهی و… استفاده می شود.

قبل از ساخت کانکس به این نکات توجه گردد:

اگر قرار است که کانکس اداری سیار مورد نظر شما ساخته شوند باید پیش از هر چیزی چندین گزینه را مدنظر بگیرید و لازم است. که با در نظر گرفتن آنها مطابق با نیاز سازمان یا اداره برای طراحی و تولید کانکس اقدام شود. این موارد شامل گزینه های زیر بوده و پس از این که پاسخ آنها را به صورت دقیق مشخص نمودید می توان نوع مصالح مورد استفاده از جمله نقشه، ابعاد و هزینه های لازم به منظور ساخت پروژه عمرانی را تعیین نمود.

  • چه تعداد پرسنلی قرار است که از کانکس استفاده کنند و در آن مستقر شوند؟
  • کانکس در چه موقعیت مکانی قرار می گیرد؟
  • از کانکس چه خدمات و امکاناتی انتظار می رود؟
  • در محل استقرار کانکس شرایط آب و هوایی چگونه است؟
  • از کانکس در فضای باز یا بسته استفاده می شود؟
  • و….

استفاده از کانکس اداری چه مزیتی دارد؟

کانکس اداری چه مزیت هایی دارد ؟ برای افرادی که می خواهند کمترین هزینه و بیشترین کاربری در حوزه کاری خود را داشته باشند. به عنوان بهترین گزینه محسوب می‌شود. شما می‌توانید در هر جایی که می خواهید به راحتی یک مکان اداری کامل را در اختیار داشته باشید.  حتی در نمونه های سالنی استفاده از مبلمان پذیرایی و میزهای عسلی نیز امکان پذیر بوده است.

در خصوص امکان استفاده مجدد باید بدانیم که این سازه ها به نوعی طراحی می شوند. که شما می توانید تغییر کاربری یا فروش کانکس را به شخص دیگری انجام بدهید. استفاده از کانکس اداری در مکان هایی که نمی توان سازه سنتی را احداث کرد بسیار کارآمد خواهد بود و می‌توان بر حسب کاربری و سلیقه برای فضای اداری رنگ و طرح مورد نظر در متریال های متفاوت برای کانکس انتخاب نمود.

به منظور افزایش راندمان کاری کارکنان این نمونه کانکس ها مجهز به عایق های صوتی و حرارتی هستند. و برای نصب آنها تقریبا فقط یک روز زمان نیاز است و می‌توانید ابعاد آن را تغییر بدهید و در ساخت آن از مصالح با کیفیتی استفاده می شود. تا در برابر زلزله مقاوم باشند و همچنین کیفیت کار نیز به حدی بالا است که بتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.