مرکز ساخت کانکس اسکان کارگری

قیمت کانکس اسکان کارگری چقدر است؟ اگر از افرادی هستید که نگران قیمت کانکس اسکان کارگری می باشید باید به شما بگوییم درخصوص قیمت جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که پیشرو کانکس تلاش می‌کند تا بتواند انواع کانکس را با ارزانترین و بهترین قیمت ها در اختیار افراد قرار بدهد.

همانطور که می دانید کانکس اسکان کارگری محلی می‌باشد که برای استراحت و می‌توان از آن استفاده کرد و با توجه به نیازهای مشتریان و سلیقه آنها کانکس خوابگاهی با قیمت مناسب در پیشرو کانکس طراحی و تولید می گردد.

انواع کانکس اسکان کارگری و ویژگی های آنها

کانکس های اسکان کارگری در دو نمونه ثابت و سیار می‌توانند طراحی و تولید گردند. اگر نیاز است ک به صورت مداوم جابجا شود معمولاً از نمونه کانکس سیار استفاده می‌کنند اما اگر که شما به جابجایی کانکس نیازی ندارید بهتر است از کانکس ثابت استفاده کنید.

کانکس اسکان کارگری

کانکس ها برای محیط های مختلفی قابل استفاده هستند که می توانیم به شرکت های خصوصی و دولتی،مکانهای توریستی برای اسکان توریستها و گردشگران، برای ساختمانهای در حال احداث،پروژه های بیرون شهری و غیره اشاره نماییم.

کانکس های اسـکان کارگـری با توجه به نظر مشتریان در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و در واقع اندازه کانکس با توجه به سفارش مشتری و نیاز آن انجام می گردد و در پیشرو کانکس در کوتاه‌ترین زمان ممکن کانکس اسکـان کـارگری به مشتری تحویل داده می‌شود اما معمولاً از کانکس ها از کانکس ۶ متری تا کانکس ۴۰ و ۶۰ متری ساخته می‌شود و حتی گاهی کانکس های با اندازه بزرگتر نیز طراحی و تولید می شوند.

اصلی ترین ویژگی هایی که در خصوص کانکس استراحت کارگری وجود دارد می‌توان به مجهز بودن آن ها به سرویس بهداشتی و مجهز بودن آنها به حمام، مجهز به خط تلفن و اینترنت و تلویزیون، دارا بودن تخت خواب های مناسب برای استراحت به صورت ثابت و تاشو، دارا بودن سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، داشتن بخش آبدارخانه و آشپزخانه کوچک و…. اشاره نمود.

با توجه به ویژگی های که در هر کانکس لحاظ می شود و همچنین میزان اندازه کانکس ، قیمت آن مشخص می گردد.