کانکس اورژانس ثابت با کیفیت

کانکس اورژانس ثابت استاندادر و با کیفیت و قیمت مناسب : یکی دیگر از کانکس هایی که توسط پیشرو کانکس برای مشتریان عزیز آماده می شود کانکس اورژانس ثابت است برای کاربردهای گوناگون و کارایی های متنوعی می باشد و همچنین می توان برای مدت زمان های طولانی از آن استفاده کرد و در ابعاد مختلف و اندازه های متنوع آماده می شود و به مشتریان عزیز ارائه می گردد. مشتریان با توجه به نیاز خود اندازه و طرح کانکس مورد نظر را به شرکت پیشرو کانکس ارائه می‌دهند و می‌توانند در زمان مشخص بهترین نمونه طراحی و تولید شده را تحویل بگیرند.

کانکس اورژانس پیشرو کانکس

این نوع از کانکس ها دارای کاربردهای بسیار زیادی بوده و می‌توان در بیمارستان، اورژانس، مراکز امداد و نجات در مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به اینکه ثابت هستند دارای مقاومت بالاتری بوده و سازگاری زیادی با انواع شرایط جوی داشته اند.

کانکس اورژانس

این نمونه کانکس در راه‌ ها و جاده ها استفاده می‌شود و اگر شرایطی لازم و اضطراری به وجود آمد افراد بتوانند به نزدیکترین اورژانس مراجعه کنند و از خدمات درمانی در محل مورد نظر بهره مند گردند. همانطور که اشاره کرده‌ایم کانکس اورژانس در اندازه های متنوع طراحی و تولید می‌شود و در محل انتخابی مشتری نصب خواهد شد. این نمونه ها ثابت بوده‌اند و دارای چرخ نیستند و شما تنها یک بار در زمان نصب هزینه جابجایی را پرداخت می کنید و برای استفاده از این کانکس نیازی به صرف هزینه های مداوم برای جابه جایی نخواهید داشت. در ادامه امکانات درونی کانکس برای شما عزیزان معرفی شده است:

ویژگی کانکسـهای اورژانـس ثابت

این نمونه کانکس ها دارای امکانات بسیار متنوع هستند و می‌توان گفت کاربردهای متعددی داشته اند و موارد زیر از جمله مهمترین امکانات درونی کانکـس اورژانـس ثابت گروه صنعتی پیشرو کانکس محسوب می گردد:

  • به سرویس بهداشتی مجهز هستند
  • به روشویی مجهز هستند
  • دارای اتاق پرستار و بیمار می‌باشند
  • به اتاق بستری بیماران مجهز بوده‌اند
  • برای نگهداری برخی از داروها در درون این کانکس ها یخچال های مخصوص و مناسب قرار داده می‌شود
  • به منظور نگهداری داروها قفسه بندی های لازم در کانکس اورژانس ثابت استفاده می‌شود
  • در برابر زلزله، سرما، گرما، رطوبت و حرارت مقاوم می باشند