قیمت کانکس اورژانس سیار با تجهیزات کامل

ویژگی های کانکس اورژانس سیار : به صورت کلی کانکس ها دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند که می‌توانند در هر کجا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع کانکس ها کاربردهای گوناگون و کارایی های متفاوتی داشته اند که در این رابطه توسط شرکت پیشرو کانکس ساخته می شوند.

این شرکت تمامی تلاش خود را انجام داده تا کانکس های متنوع همچون کانکس اورژانس ثابت و سیار را در اندازه‌های مختلف طراحی کند و آنها را به بهترین شکل ممکن تولید نماید. و در این راستا تلاش خود را به منظور جلب رضایت مشتریان عزیز انجام داده و اولویت کاری خود را به رضایت مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها تعیین نموده است.

کانکس اورژانس سیار چه کاربردهایی داشته است؟

همانطور که از نام کانکس اورژانس سیار می‌توان متوجه شد که دارای کاربردهای بسیار زیادی بوده است که می توانیم به عنوان اورژانس, بیمارستان، مرکز امداد و نجات و غیره اشاره کنیم.

کانکس اورژانس سیار

این نمونه کانکس ها بصورت سیار تولید می شوند تا با هر نوع شرایط مختلف سازگاری داشته باشند و دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و از این کانکس ها در راه ها و جاده ها استفاده می شود تا اگر شخصی در طول مسیر و در جاده ها با هر نوع حادثه روبرو شد به نزدیکترین مرکز اورژانس مراجعه نماید و از خدمات متنوع و درمانی که در این نوع اورژانس ها ارائه می شود برخوردار شود.

با توجه به اینکه این نوع از کانکس ها به سفارش مشتریان می توانند در طرح های گوناگون و در اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند و در محل مورد نظر می‌شوند به صورت سیار بوده اند و چرخدار نخواهند بود و همین جهت تنها یک بار در زمان نصب نیاز به هزینه جابجایی برای آنها بوده و نیازی به صرف هزینه برای جابجایی مداوم نخواهند داشت.

در کانکس اورژانس سیار چه امکاناتی وجود دارد؟

در این نمونه از کانکس ها با امکانات متنوعی در نظر گرفته می‌شود که می‌توانیم به مقاوم در برابر رطوبت و حرارت، مقاومت در مقابل سرما و گرما و همچنین زلزله، مجهز به یخچال مناسب به منظور نگهداری برخی از داروها و قفسه های مخصوص برای چیدمان داروها، مجهز به اتاق استراحت برای پرستاران و بیماران و همچنین اتاق بستری بیمار، مجهز به سرویس بهداشتی و روشویی و غیره اشاره نمایید.

کانکس اورژانس سیار می توانند با توجه به سفارش مشتریان عزیز دارای ویژگی‌های دیگری نیز باشد. این نمونه از کانکس ها بیشتر به عنوان کانکس های امداد و نجات هلال احمر معروف هستند که باید به عنوان یکی از ویژگی های اصلی این کانکس ها به امکانات امدادی کامل و تجهیزات اولیه یک بیمارستان اشاره کرد. وقتی که چندین کانکس در کنار یکدیگر قرار بگیرند موجب ایجاد یک بیمارستان کوچک و مجهز می‌شوند و به منظور یاری رسانی سریع به مصدومان جاده ی نیز در مسیرها و جاده ها این نوع کانکس ها دایر می شود البته نمونه دیگر از این کانکس ها واحدهای دریافت کننده خون و اهدای خون در سطح شهر هستند و علاوه بر موارد ذکر شده دارای نمازخانه، اتاق پرسنل، اتاق تزریقات، انبار دارو و غیره نیز هستند. تمامی این موارد در کنار یکدیگر یک کانکس مجهز اورژانس را تشکیل میدهد.