کانکس دندانپزشکی با امکانات کامل

بهترین قیمت کانکس دندانپزشکی : یکی از کانکس هایی که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم و می توان گفت که جزء کانکس های پیش ساخته محسوب می‌شود و در مناطق محروم یا دور افتاده و مناطقی که دارای امکانات نیستند به عنوان کانکس دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. کانکس های که امروزه تولید میشوند با امکانات ویژه تجهیز شده‌اند و نسبت به کانکس های گذشته طراحی بسیار جذاب تر و امکانات فوق العاده تری را دارند. کانکس های دندانپزشکی در اندازه های مختلف اماده می‌شوند و با ویژگی های متفاوت در اختیار کاربران قرار داده می شود. اگر شما نیز تمایل دارید تا با کانکس دندانپزشکی آشنا شوید حتماً تا انتهای این پست را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید با مزیت های کانکس دندانپزشکی و امکانات آن آشنا شوید.

کانکس چیست؟

در تعریف ساده می‌توان اینگونه گفت که کانکسها سازه های از پیش ساخته شده هستند که با استفاده از سقف های تهیه شده از ساندویچ پنل و دیوار تهیه می‌شوند و دارای اندازه های مختلفی می باشند و امکانات ویژه ای دارند که در بازار برای فروش وجود دارند و به دو شکل تولید شده در کارخانجات سازنده یا به صورت مونتاژ شده برای مشتریان عزیز آماده می گیرند و با توجه به نوع خدمات آنها دارای امکانات و خصوصیت هایی می باشند.

کانکس دندانپزشکی

در بین کانکس هایی موجود ، کانکس های که برای ارائه خدمات پزشکی معرفی می شوند از مزیت های ویژه ای برخوردارند و البته این نوع کانکس ها محبوبیت های خاص خودشان را در بین مشتریان دارند.

در مناطق آسیب دیده و در مواردی مثل زلزله، سیل و غیره از این کانکسهای پزشک استفاده می‌شود و به منظور خدمات پزشکی دندانپزشکی درمان‌های سرپایی، تزریقاتی و غیره کاربرد داشته اند. این کانکس ها به صورت دائم یا به صورت موقت در موارد گفته شده استفاده می گردند.

معرفی کانکس دندانپزشکی

کانکس دندانپزشکی یک سازه از پیش ساخته شده است که در اندازه های مختلف می باشد و در واقع کانکس های معرفی شده از امکانات ابتدایی خدمات دندانپزشکی بهره‌مند است و برای انجام خدمات دندانپزشکی و ویزیت مثل معاینه دهان و دندان ، جرمگیری و غیره بسیار کاربرد دارد.

دقت داشته باشید که برای انجام خدمات های دندانپزشکی پیشرفته عصب کشی یا پروتزهای دندان امکان استفاده از کانکس دندانپزشک وجود ندارد و در این شرایط بیمار باید به مجهزترین کلینیک دندانپزشکی و مراکز درمانی مراجعه نمایید تا بتواند خدمات مورد نظر را انجام بدهد. همانطور که اشاره کرده‌ایم کانکسهای دندانپزشکی برای خدمات ساده راه اندازی می شوند و به نوعی می‌توان مشکلات ساده را برطرف می‌کنند تا شرایط مناسب به وجود بیاید و بیمار بتواند به بیمارستان و مرکز خدمات درمانی مراجعه کنند.

صوصیت های کانکس های دندان پزشکی

کانکس دندانپزشکی که به صورت سیار در محیط های مختلف راه اندازی می شوند اتاق های کوچک برای معاینه اولیه بیمار دارند و در واقع شامل یک یا دو یونیت دندانپزشکی هستند که این مورد با توجه به فضای کانکس معین می‌شود و یک یا دو ترالی و چند کشو و یا یک و دو عدد تابوره در این کانکس ها وجود دارد.

دستگاه ها و تجهیزات که در خدمات دندانپزشکی باید استفاده قرار می‌گیرند با دستگاه‌های کوچک اتوکلاو استریل می‌شوند و برای استفاده در اختیار دندان‌پزشکان گذاشته می‌شوند.
به علت اینکه به تجهیزات پیشرفته تری نیاز هست و باید بر روی بیمار در زمان درمان کنترل دقیق صورت بگیرد، استفاده از دستگاه‌های لابراتواری و مواد نیاز در ساخت پروتزهای دندانی و خدمات دندانپزشکی و جراحی لثه در چنین محیط های امکان پذیر نخواهد بود.

کانکس های دندانپزشکی چه ویژگی های فنی داشته اند؟

مهم ترین ویژگی و خصوصیت هایی که در کانکس دندانپزشکی مثل دیگر کانکس ها وجود دارد این است که باید به نظافت و کنترل آلوده‌ی دقت ویژه‌ای شود و فضای درونی کانکس از این نظر به خوبی بررسی گردد. همچنین از دیوارپوش های پی وی سی برای کانکس دندانپزشکی در دیوار و سقف استفاده می گردد و همچنین این امکان وجود دارد که به صورت مداوم با ترکیبات ضدعفونی شسته شود.

همواره توصیه می‌شود برای کانکس های خریداری می‌شود برای اینکه خدمات دندانپزشکی بهتر ارائه شود از سازه های ضد آب و رطوبت استفاده شود تا هیچگونه مشکلی در زمان استفاده به وجود نیاید و کاربران بتوانند از فضای داخلی کانکس را به خوبی بشویند همچنین برای اینکه کارکرد یونیت های دندانپزشکی به صورت صحیح انجام شود چگونگی تامین آب و برق به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در دندانپزشکی محسوب می‌شود. به منظور ساکشن مخزن آب از دیگر ویژگی هایی است که در زمان تولید کانکس دندانپزشکی و در مراحل طراحی دقت ویژه ای به آن انجام می‌شود و این امکان برای کانکس ها مهیا می شود تا بتوانند خدمات متنوع را به کاربران ارائه دهند و متقاضیان با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی بتوانند از خدمات دندانپزشکی استفاده نمایند

قیمت انواع کانکس دندانپزشکی

قیمت کانکس دندانپزشکی اولین سوالی که خریداران از شرکت می‌پرسند. برای اینکه بدانید این سازه ها چه قیمت هایی دارند پیش هر چیزی باید بدانید قیمت هر کالا با توجه به ویژگی هایی که در کانکس لحاظ می‌شود و امکانات کانکس مثل جداره های سقف و دیواره ابعاد کانکس، سرویس بهداشتی و… تعیین می‌گردد.

شما می توانید کانکس دست دوم خریداری کنید که از نظر قیمت نسبت به کانکسهای نو بسیار با صرفه تر هستند و نیازی به پرداخت هزینه های اندازه کانکس نو ندارید و می توانید از پیشرو کانکس به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده معتبر استفاده کنید که اقدام به فروش کانکس های نو و دست دوم می نماید و تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت کاربران عزیز را جلب نماید.