مرکز فروش کانکس دو اتاقه

قیمت انواع کانکس دو اتاقه استاندارد ، بزرگ و کوچک : همانطور که از نام کانکس دو اتاقه می‌توان متوجه شد این کانکس ها به گونه ای ساخته شده‌اند که بیشتر از یک اتاق داشته اند و خوشبختانه با توجه به اینکه در صنعت کانکس سازی ما شاهد پیشرفت های بسیار زیادی بوده ایم کانکس های متنوعی نیز طراحی و تولید می‌شوند که وجود این کانکس ها سبب شده تا ما بتوانیم به راحتی از این کانکس ها استفاده کنیم و آن را در پروژه های مختلف به کار بگیریم.

کاربرد کانکس های دو اتاقه

کانکسهای دو اتـاقه کاربردهای مختلفی را داشته‌اند که می‌توانیم از مهمترین کاربرد این کانکس ها به استفاده از کانکس دو اتاقه در مکانهایی همچون اداری، نظامی، دانشگاهی، کارگاهی و غیره اشاره کنیم.

کانکس دو اتاقه پیشرو کانکس

کانکس هایی که توسط پیشرو کانکس ساخته می‌شوند دارای کیفیت بالایی هستند و مواد اولیه که در ساخت و طراحی آنها استفاده شده بسیار بادوام و مرغوب بوده به نوعی که استفاده طولانی مدت از این کانکس ها برای مشتری هیچ مشکلی را به وجود نخواهد آورد. این کانکس ها دارای کاربردهای مختلفی هستند و به همین جهت باید با دوام و و مقاوم تولید گردند تا در برابر هر نوع عوامل تهدید زا از خودشان مقاومت نشان بدهند و هیچ خطری ساکنین در کانکس را  تهدید نکند.

مجموعه پیشرو کانکس تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتوانند کانکس دو اتـاق را با امکانات مختلفی از جمله سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق مجزا برای نشیمن و غیره تهیه کند که تمامی موارد با توجه به نیاز مشتریان عزیز در کانکس راه اندازی میشود. پیشرو کانکس با استفاده نمودن از کارشناسان و متخصصان مجرب و توانا توانسته کانکس هایی را که طراحی می‌کند و به مشتریان تحویل می‌دهد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند و رضایت مشتری را در اولویت کاری خود قرار داده است. نصب کانکس بر عهده شرکت بوده اما اگر مشتری بخواهد خود برای نصب اقدام کند می تواند این کار را انجام بدهد.

انواع کانکس های دو اتـاقه

کانکسهای دو اتـاقه با توجه نوع استفاده می تواند دارای ویژگی های متفاوتی باشند اما از جمله اصلی ترین نمونه کانکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کانکس اداری دو اتاقه با سرویس مجزا بهداشتی و درب مجزا از بیرون
  • کانکس مدیریتی دو اتاقه لوکس با سرویس آبدارخانه
  • کانکس اداری دو اتاق دارای آبدارخانه، راهرو، سرویس بهداشتی با درب ورودی از بیرون

کانکس هایی که توسط شرکت پیشرو کانکس تولید می شوند دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام از آنها کیفیت بالایی را در زمان ساخت تجربه کرده اند و البته هزینه بسیار مناسبی را برای کانکس ها در نظر گرفته می شود تا مشتریان عزیز بتوانند بهترین کانکس را با بالاترین کیفیت برای خود خریداری کنند و از آن استفاده نمایند. اگر می خواهید بهترین کانکس دو اتاقه با بهترین قیمت ها را دریافت کنید کافیست با مشاوران پیشرو کانکس در تماس باشید.