کانکس سالن کنفرانس و نکات مهم قبل از سفارش و خرید

کانکس سالن کنفرانس چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ به محلی گفته می‌شود که برای برگزاری جلسه های مختلف کنفرانس ها و سمینارها از آن استفاده می‌شود. این کانکس ها نسبت به کانکس های اداری و مدیریتی دارای ابعاد بزرگتر هستند و در این سالن ها نمایشگرهایی با اندازه بزرگتر قرار داده می‌شود؛ همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه مطبوع در این سالن ها قرار گرفته می شود.

سـالن کنفرانـس دارای ظاهری بسیار شیک و تمیز و جذاب می باشد همچنین نورگیر بودن فضای داخلی و داشتن امنیت بالا و دوام از جمله مزیت های اصلی این کانکس ها محسوب می شود. این نمونه کانکس ها از ورقه های ساندویچ پانل با کیفیت ساخته می‌شوند و به آبدارخانه داخلی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز می باشند همچنین امکان نصب آنتن و دکل ارتباطی برای برقراری ارتباط های ویدیویی در این کانکس مهیا بوده و با توجه به نوع کاربرد جلسه محور یا کـنفرانس هایی که قرار است در این سالن برگزار شود امکان تعبیه مکان هایی برای قرار گرفتن میز و صندلی در آن وجود دارد.

کانکس سالن کنفرانس

پس می‌توان در این خصوص  به عالی بودن و با کیفیت بودن این سـالن اشاره کرد که تقریباً با سـالن‌های کنفرانس دیگر هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

قیمت و نحوه ی سفارش کانکس سالن کنفرانس در پیشرو کانکس

همانند کانکس های دیگر کنفرانس هم با توجه به ابعاد و اندازه مختلفی که داشته است قیمت آن مشخص می گردد. در واقع امکاناتی که در کانکس سـالن کـنفرانس قرار داده می شود بر روی قیمت نهایی این محصول تاثیر بسیار مستقیمی داشته است.
همچنین در زمان ساخت سالن کنفرانس یا همایش اندازه کانکس، نوع متریال و مواد اولیه و همچنین ظاهر و ورقه کامپوزیت برای نما نیز تاثیر گذار های مستقیم برای قیمت هستند. اگر شما می خواهید از پیشرو کانکس درخواست سالن همایش را بدهید باید قبل از هر چیزی نیازهای خودتان را از کانکس مورد نظر مشخص کنید سپس با کارشناسان در ارتباط بگذارید و در نهایت بهترین کانکس ساخته شده را تحویل بگیرید و مطمئن باشید در زمان استفاده با مشکلی روبرو نخواهید شد و یک سالن مجهز با بهترین امکانات را در اختیار دارید.