کانکس مخصوص نگهداری حیوانات

کانکس جهت نگهداری حیوانات : یکی دیگر از کانکس هایی که توسط شرکت پیشرو کانکس به سفارش مشتریان عزیز می توانند ساخته شود نگهداری حیوانات می باشد. این کانکس ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که در آنها بتوان حیوان های اهلی و وحشی را نگهداری کرد البته جالب است بدانید این کانکس ها علاوه بر این که می تواند محلی برای نگهداری حیوانات اهلی به شمار بیاید بلکه برای حیوانات وحشی مثل شیر، پلنگ و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

کانکس حیوانات

این کانکس ها به گونه ای طراحی می شوند که تمامی شرایط لازم برای نگهداری حیوان ها را در خودشان داشته باشند. این کانکس ها مزیت های بیشماری را برای استفاده کنندگان به همراه می آورند که می توان به موارد زیر به عنوان مهمترین آنها اشاره نمود:

  • هزینه بر و زمان بر نیستند و می توانند یک محیط راحت و بدون دردسر را برای زندگی حیوانات ایجاد کنند.
  • این کانکس ها کمتر خسارت های از جمله شکستگی خرابی و غیره را کمتر و همراه دارند و از حداکثر فضای کافی برای نگهداری حـیوانات بهره مندی لازم انجام می گیرد.
  • ایمنی بالایی دارند و به در و پنجره های محکم مجهز هستند.
  • در صورت نیاز این امکان وجود دارد که بصورت یکجا حیوانات حمل می شوند.

استفاده از کانکس نگهداری حیوانات

بگونه ای مورد استفاده قرار داده می‌شود که حیوانات در درون آن قرار می گیرند و آنها را از یک مکان به مکان دیگری منتقل می‌کند و برای سازمان‌های مثل باغ وحش، محیط زیست و غیره مورد استفاده قرار داده می شود.

قبل از اینکه کانکس ساخته شود سفارش دهنده باید در خصوص ویژگی‌های همچون اندازه و ابعاد آن با شرکت سازنده صحبت کنند و سفارشات خود را ثبت نماید سپس توسط شرکت به سفارش مشتری کانکس موردنظر ساخته می‌شود.

این کانکس ها به دلیل اینکه قرار است حـیوانات را درون آنها نگهداری کنند باید حتما مقاوم و با کیفیت باشند تا در درون کانکس در زمان زندگی حیوانات هیچ مشکلی به وجود نیاید. بد نیست بدانید بعضی از افراد ویژگی های اضافه را در خصوص کانکس مطرح می‌کند که امکان پیاده‌سازی برخی از آنها نیز وجود دارد. کانکس های که قرار است حیوانات اهلی را در آنها نگهداری کند بسیار با دوام و مقاوم هستند زیرا به دلیل اینکه این حیوانات اصیل بودنشان در خصوص آنها مطرح می باشد از نظر صاحبان اهمیت بسیار زیادی داشته اند.

قیمت کانکس به اندازه و ابعاد آن وابسته است ممکن است سفارش دهنده در درون آن اتاق جداگانه ای را بخواهد که در این شرایط قطعاً قیمت کانکس نیز افزایش خواهد داشت.