معرفی کانکس مغازه ای و قیمت آن

معرفی کانکس مغازه ای و قیمت آن : آنچه که در تعیین قیمت کانکس به عنوان یک المان اصلی به شمار می‌رود سایز سازه و نوع مصالحی میباشد که در ساخت آن استفاده شده است و البته کاربران می‌توانند با توجه به نوع نیازی که داشته‌اند در اولویت خرید خود بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند و سپس برای خرید کانکس مغازه ای اقدام کنند.

آشنایی با کانکس مغازه ای و کاربردهای آن

امروزه شرکت ها و کارگاه های بسیار زیادی وجود دارد که اقدام به تولید کانکس می نمایند و کانکس های با کاربری های متفاوت را به مشتریان خود تحویل می دهند آنچه که برای همه ما به عنوان یک المان مهم محسوب می‌شود کیفیت کانکس و خصوصیت‌های کانکس می باشد؛ البته شما در مرحله اول باید شرکتی را انتخاب کنید که معتبر بوده و محصولاتی را که تولید می‌کند طبق استانداردها باشد چرا که ممکن است پس از مدت زمان کوتاهی با مشکل روبرو شوید و به دلیل عدم خدمات پس از فروش و گارانتی شما از خرید کانکس خود پشیمان شوید پس انتخاب شرکت معتبر و با سابقه را در اولویت خود بگذارید.

کانکس های مغازه ی یا کانکس فروشگاهی به عنوان کیوسک نیز شناخته می‌شوند و از گذشته تاکنون در فضاهای شهری برای کاربرد های متفاوت از آنها استفاده شده است و خوشبختانه با توجه به پیشرفت های بسیار زیادی که در حوزه کانکس سازی صورت گرفته و طراحی‌های جدیدی وارد بازار شده امروزه نیز از کانکسهای مغازه‌ای و کانکس های فروشگاهی در نقاط مختلف دنیا استفاده می‌کند.

کانکس مغازه ای

در خصوص کانکس فروشگاهی و کانکس مغازه ای قیمت کانکس موضوع مهمی بوده که ذهن مشتریان و کارفرمایان را به خود مشغول کرده و باید بدانید که عوامل مهم بسیار زیادی وجود دارد که سبب تعیین قیمت‌ها می‌شود و همانطور که اشاره کرده‌ایم سایز سازه به عنوان یک المان برای آن وجود دارد و به صورت کلی نمی توان یک قیمت ثابت را برای تمامی کانکس ها معرفی کرد.

مزیت های استفاده از کانکس کانکس مغازه ای

کانکس فروشگاهی و کانکس مغازه ای مشتریان زیادی دارد البته مزیت های بسیار زیاد آن سبب این تقاضا برای خرید شده است؛ به صورت کلی کانکس مغازه ای دارای مزیت هایی از قبیل رنگهای بسیار زیبا و ظاهری شیک، دارای سیستم نورپردازی و روشنایی، نصب آسان و راحت، امکان جابجایی و حمل و نقل، ایجاد دید مناسب از فضای بیرون به درون سازه، دارای امنیت با استفاده از کرکره برقی، دارای سیستم روشنایی و گرمایشی و سرمایشی و غیره می باشد.

انواع کانـکس مـغازه ای

کانکس های مغازه ای دارای انواع مختلفی هستند که به صورت کلی می توانیم به کانکس مغازه‌ای سیار، کانکس مغازه‌ای لوکس و کانکس مغازه‌ای مطبوعاتی اشاره نماییم.

هر کدام از این کانکس ها خود دارای خصوصیت ها و مزیت هایی هستند که کارفرمایان و مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود مدل مناسب را انتخاب نمایند؛ البته نوع کانکس در تعیین قیمت نیز بسیار مهم بوده و با توجه به اینکه سلیقه مشتریان متفاوت بوده و کاربردهای مختلفی مطرح می باشد انواع کانکس مغازه ای با طرح های مختلف و قابلیت های متفاوت تولید می شوند.

  • کانکس مغازه ای سیار برای کسب و کارهایی مناسب بوده که نیاز است هر روز جابجا شوند و نمی توانند به صورت ثابت باشند.
  • کانکس مغازه ای مطبوعاتی برای دکه روزنامه فروشی ها و کیوسک های کوچک در سطح شهر مورد مناسبی می باشد.
  • کانکس لوکس نسبت به کانکس های دیگر ظاهری شیک و جذاب تری داشته است و برای کیوسک های فست فود، ایستگاه‌های بانک و کیوسک های توریستی از کانکس مغازه ی لوکس استفاده می شود البته در ساخت آن از مصالح ویژه و متریال های استفاده می‌شود که موجب متفاوت شدن آن به نسبت کانکس های دیگر خواهد شد.

آیا تمام کانکس های مغازه ای اندازه ی یکسان دارند؟

کانکس های مغازه ای دارای اندازه یکسان نیستند و در واقع در طراحی آنها اندازه مشخص و ثابتی وجود ندارد و به همین دلیل است که ما نمی‌توانیم قیمت ثابت را عنوان کنیم چرا که کاربر با توجه به نیاز خود و اندازه که مدنظر داشته است می‌تواند به شرکت سفارش کانکس را داده و درخواست ساخت کانکس خود را ثبت کرده ولی اگر که می خواهید هزینه کمتری را صرف کنید به دنبال کانکسهای باشید که اندازه کوچک دارند چرا که اندازه کانکس در تعیین قیمت نقش بسیار مهمی داشته است اما در ساخت تمامی کانکس ها در شرکتهای معتبر استانداردهای لازم در نظر گرفته شده و متناسب با نیاز مشتری نیز می تواند متغیر باشد.

به صورت کلی چه عواملی در تعیین قیمت کانکس مغازه ای نقش داشته اند؟

بطور کلی عوامل مختلفی وجود دارند که نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت کانکس مغازه ای داشته اند و این عوامل  بسیار تاثیرگذار هستند.

در کانکس مغازه ای مصالح و متریال های استفاده شده در ساخت، ویژگی های محصول، قابلیت های آن و اندازه سازه به عنوان اصلی‌ترین عامل ها شناخته می‌شوند؛ مشتریان می‌توانند با گشت و گذار در اینترنت نمونه های متفاوت از کانکس مغازه را مشاهده کنند و سپس بودجه خودشان را بررسی کنند و در نهایت مناسب ترین نوع کانکس را انتخاب نمایند.

کانکس های مغازه ای به گونه ای طراحی و تولید می‌شوند که بتواند خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه بدهند و در نقاط مختلف و پر تردد شهری از این سازها استفاده می‌شود البته کانکسهای مغازه ای در واقع با کاربردهای مختلف برای هر محیطی مناسب هستند و نمونه‌های کانکس فست فود ، سوپر مارکت، روزنامه فروشی و.. به عنوان پرتقاضاترین سازه هایی هستند که این روزها توسط مشتریان سفارش داده می‌شوند.

ثبت سفارش کانکس را به چه شرکتی بسپاریم؟

برای ثبت سفارش کانکس به شرکتی که قرار است برای شما ساخت کانکس را انجام بدهد باید دقت فراوانی داشته باشید و با بررسی دقیق آن را انتخاب کنید.

شرکتی می تواند به شما بهترین کانکس را تحویل بدهد که در ساخت کانکس استانداردهای لازم را مد نظر بگیرد و با سابقه کاری و تجربه ی که داشته است از ساخت کانکس بهترین متریال ها و مصالح را استفاده کند. همچنین رضایت مشتریان را در اولویت کاری خود قرار بدهد و خدمات پس از فروش و گارانتی را نیز برای محصولات تولید شده ارائه بدهد تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده تر سفارش خود را به ثبت برسانند.