معرفی کانکس میوه فروشی سیار و ثابت

ویژگی های کانکس میوه فروشی : شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امروزه برخی از میوه فروشی ها و سبزیجات فروشی ها برای فروش محصولات خود از کانکسهای استفاده می‌کنند که مخصوص میوه فروشی و سبزیجات است. این نمونه کانکس ها در دو وضعیت ثابت و متحرک تولید می‌شوند و می‌توان از آنها استفاده نمود و کانکس میوه فروشی در ابعاد و اندازه های استاندارد ۶ متری و ۱۲ متری و ۱۸ و ۳۰ متری اماده می شود.

البته کانکسهای میوه فروشـی با توجه به سفارش مشتریان عزیز می توانند در اندازه ها و ابعاد متفاوت دیگری تولید شود. در هر صورت استفاده از کانکس میوه فروشی با اندازه متوسط می تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد و همچنین خصوصیت های منحصر به فردی در کانکس و غرفه میوه فـروشی وجود داشته است.

خصوصیت های غرفه میوه فروشی

این کانکس ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و خصوصیت های خاصی داشته اند البته هر نوع کانکسی با توجه به هدفی که ساخته می شود یک سری ویژگی های خاص دارد و در ادامه شما می توانید برخی از ویژگیهای کانکس میوه فـروشی را مشاهده نمایید.

کانکس میوه فروشی

برخی از این کانکس ها دارای یخچال های هستند که به منظور نگهداری مواد غذایی و موارد مورد نیاز در کانکس تعبیه شده اند؛ همچنین دارای عایق بندی مناسب به منظور حفظ دمای متعادل و دلخواه در درون کانکس بوده و برای سرمایش کلیه محیط کانکس دارای کولر هستند. در درون کانکس غرفه بندی و قفسه بندی مناسب صورت گرفته است و محلی به منظور قرار گرفتن صندوق فروشگاه، ترازو و غیره وجود دارد.

از ورقه های کامپوزیت برای نماسازی بهتر و ورقهای ساندویچ پانل و عایق بندی در این کانکس ها استفاده می گردد و همچنین یک محل تعبیه شده تا شستشوی میوه ها در صورت لزوم انجام گردد. ویژگی های دیگری در کانکس میوه فروشی وجود دارد که هر کدام از آنها سبب می شود تا افراد بتوانند در شرایطی که امکان ساخت مغازه وجود ندارد از کانکسهای آماده استفاده کنند.

قیمت کانکس سیار میوه فروشی

این کانکس ها دارای قیمت های مختلفی هستند به دلیل اینکه این کانکس ها در اندازه های مختلف ساخته می شوند و همچنین امکانات متنوع درون آنها وجود دارد اگر شما می خواهید از قیمت دقیق کانکس میوه‌فروش مطلع شوید می توانید از پیشرو کانکس و کارشناسان خبره آن استفاده کنید.

اغلب در دو نمونه ثابت و سیار طراحی و تولید می گردد؛ اگر کانکس نیز به صورت ثابت باشد که در پشت کامیون نصب و سوار می گردد و به این واسطه جابجا می‌شود اما در صورتیکه کانکس میوه فروشی به شکل سیار تولید شود به این صورت است که خود کانکس دارای چرخ بوده و به واسطه وسیله نقلیه از پیش تعیین شده جابجا و انتقال آن صورت می‌گیرد.

یکی از نکات مثبتی که در خصوص غرفه میوه فروشی سیار وجود دارد این است که می‌توان به هر نقطه که می خواهید آن را انتقال بدهید اما این نمونه کانکس ها دارای اندازه کوچک هستند و به عنوان یک نقطه ضعف برای آنها به شمار می رود. کانکس های میوه فروشی اگر به شکل ثابت باشند دارای این قابلیت هستند که در هر اندازه که می خواهید تولید شوند اما در کانکس های متحرک استاندارد اندازه باید در نظر گرفته شود و دارای اصول و قواعد خاصی بوده است.