آیا می دانید کاربردهای کانکس پانلی آزمایشگاهی چیست؟

آیا می دانید کاربردهای کانکس پانلی آزمایشگاهی چیست؟ یکی از کانکس هایی که شاید بارها نام آن را شنیده باشید ولی در خصوص کاربردهای آن اطلاعات خوبی را نداشته باشید کانکس پانلی آزمایشگاهی می باشد. که در پروژه های متفاوت نظیر شیمی، زمین شناسی، پزشکی و غیره کاربردهای بسیار فراوانی داشته است.

این کانکس ها دارای تجهیزات بسیار متنوع و تخصصی هستند و به همین جهت موجب می‌شود تا برای موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفته شوند. در ادامه میتوانید اطلاعاتی را در خصوص کانکس پانلی آزمایشگاهی مطالعه کنید..

آشنایی با کانکس پانلی آزمایشگاهی

کانکس پزشکی دارای انواع مختلفی می باشد که یکی از آنها کانکس پانلی آزمایشگاهی بوده است و زیرمجموعه از کانکس پزشکی محسوب می‌شود. به همین جهت در ساخت این نمونه کانکس ها باید دقت فراوانی شود و تمامی آیتم های که مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید وزارت بهداشت و داروسازی باشد.

کاربردهای کانکس پانلی آزمایشگاهی

مشتریان می توانند در زمان سفارش این نمونه کانکسها ابعاد دلخواهشان را به شرکت سازنده اطلاع بدهند و از آن به عنوان کلینیک های موقت یا بیمارستان‌های صحرایی استفاده کنند و به همین جهت این کانکس ها بسیار مقاوم هستند تا در مقابل مواد آزمایشگاهی از خودشان شان مقاومت نشان بدهند.

برای پوشش بدنه upvc یا کامپوزیت استفاده می گردد . برای اینکه کانکس پانلی آزمایشگاهی در زمین ثابت گردد به زیرسازی نیازی ندارند و به همین جهت پایه بتنی را می توان استفاده نمود و فقط زیر شاسی را در مقیاس طبیعی باید در نظر گرفت.

در هر صورت ساخت  کانکس پانلی آزمایشگاهی و طراحی آن نیاز به دقت و تخصص های ویژه دارد و همین جهت برای ساخت آن باید به شرکتهای معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه کرد.

چه تجهیزاتی برای کانکس آزمایشگاهی در نظر گرفته میشود؟

همان طور که اشاره نموده ایم تمامی تجهیزاتی که برای این نمونه کانکس ها در نظر گرفته می شود. باید مورد تایید وزارت بهداشت و دارو سازی باشد . اما به صورت کلی کانکس پانلی آزمایشگاهی دارای تجهیزات زیر می باشد:

  • مجهز به سیستم اطفاء حریق
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • کف نفوذ ناپذیر
  • یکپارچگی دیوارها
  • قفسه سازی کانکس از نوع استیل یا الومینیوم
  • مجهز به مواردی چون سرویس بهداشتی، سالن، اتاق، نیمکت، کابینت، سینک، مخزن آب و…
  • مجهز به فیوز مینیاتوری و تجهیزات آزمایشگاهی
  • عایق در برابرحرارت و صدا
  • عایق و مقاومت در برابر طوفان،باد ،آب
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مجهز به راه پله های متحرک

خرید کانکس پانلی آزمایشگاهی و قیمت آن

اگر می خواهید برای خرید کانکس پانلی آزمایشگاهی اقدام کنید می‌توانید با مشاوران پیشرو کانکس در ارتباط باشید. از بروزترین قیمت ها و جدیدترین تجهیزات مطلع شوید.

پیشرو کانکس همواره تلاش کرده است تا رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید و کاری کاربردی و موفق را به آنها ارائه بدهد و تمامی تلاش این مجموعه و هدف آن در خصوص جلب رضایت مشتری و ارائه طرحی مطابق با نظرات آنها می باشد.

اگر می خواهید از قیمت دقیق کانکس آزمایشگاهی مطلع شوید باید بدانید تحت تاثیر عوامل مختلف قیمت کانکس مشخص خواهد شد. با توجه به طرحی که مشتری ارائه می‌دهد . اندازه‌ای که در ساخت کانکس لحاظ شده است .

مصالح و متریال های متفاوت و نوع کانکس قیمت آن مشخص خواهد شد. کانکس ها به صورت ثابت یا چرخدار و به صورت دوقلو قابل اجرا هستند پس طبیعی است که هرچقدر متریال های با کیفیت تر و اندازه کانکس بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

در ساخت هر کانکس نیز مراحل خاصی طی می‌شود . تجهیزات ویژه ای به کار برده می شود و در نهایت محصولی که به مشتری تحویل داده می شود باید مطابق با آن چیزی باشد که مشتریان سفارش می دهند.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در قیمت کانکس ها، نوسانات موجود در بازار نیز در تعیین انواع قیمت کانکس موثر خواهد بود.

جمع بندی پیشرو کانکس

کاربرد اصلی این نمونه کانکس ها در حوزه پزشکی میباشد و به همین جهت در ساخت تخصصی آنها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و ویژه‌ای می باشد . تا در نهایت محصولی که ساخته می شود موفق و کاربردی باشد. با توجه به ابعاد کانکس از تعداد شیشه ساده و رفلکس یا مشجر استفاده می گردد. بمنظور ساخت اسکلت کانکس آزمایشگاهی از پروفیل سنگین یا تیرآهن درجه با پوشش ضد زنگ استفاده می گردد.

به دلیل این که در کانکس آزمایشگاهی نگهداری مواد آزمایشگاهی صورت می گیرد. کاملاً از رنگ های مخصوصی استفاده می گردد . و همچنین از یو پی وی سی برای پوشش درونی استفاده شده و از پلی اورتان و ورق گالوانیزه به منظور عایق شدن کانکس استفاده می گردد. تمامی مواردی که در ساخت کانکس آزمایشگاهی به کار برده می شود به نظر متخصصان و کارشناسان مرتبط می باشد . چرا که این گونه کانکس ها با کانکس های معمولی کاملا متفاوت هستند و قطعا ساخت آنها از حساسیت ویژه ی برخوردار خواهد بود.