دانستنی های مهم قبل از خرید انواع کانکس

دانستنی های مهم قبل از خرید انواع کانکس : خرید کانکس امروزه به عنوان یکی از موارد مهمی محسوب می‌شود که می‌تواند برای پروژه های مختلف و مصارف گوناگون مورد نیاز کاربران و کارفرمایان به شمار بیاید.

خوشبختانه امروزه کانکس های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام از آنها را می توانیم با توجه به نیاز خود استفاده کنیم و در پروژه های متفاوت و مختلف در زمان نیز صرفه جویی های بسیار زیادی را داشته باشیم. اما سوال مهمی که در این رابطه مطرح می‌شود این است که در زمان خرید کانکس ما باید به چه مواردی دقت کنیم و یا به چه کانکسی با چه کیفیت و اندازه و طرح ای نیاز داشته ایم؟

قبل از خرید کانکس حتما این موارد را بدانیم:

اول از هر چیزی قبل از خرید انواع کانکس باید بدانیم که کانکس ها در انواع متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند و شما با توجه به نوع نیاز خود و مصرفی که قرار است از کانکس داشته باشید طرح و رنگ کانکس را انتخاب می نمایید. برخی از نمونه های رایج کانکس ها شامل موارد زیر می باشد:
کانکس استاندارد، کانکس سالنی، کانکس های اتاق دار شامل یک اتاق و دو اتاق و….، کانـکس با سرویس بهداشتی و آبدارخانه، حمام، سرویس بهداشتی، غذاخوری، نمایشگاهی، فروشگاهی، هلال احمر، کامپوزیت، ساندویچ پانل، کانکس مسکونی، دکوراتیو، کانکس چرخدار، پرتابل، چند طبقه و دو طبقه، کارگری، مدیریتی، اورژانس، کانکس مدیریتی، سازه پیش ساخته، نگهبانی، ثابت ‌و…..

دانستنی های مهم قبل از خرید انواع کانکس

کانکس ها در ابعاد های مختلفی طراحی می‌شود و البته اندازه کانکس با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر بوده و ابعاد سفارشی نیز در نظر گرفته می شود؛ اما رایج ترین ابعادها شامل موارد زیر است که شما مشتریان عزیز می توانید از آن استفاده کنید‌:

  • ۲×۲
  • ۲×۲/۴۰
  • ۴×۲/۴۰
  • ۶×۲/۴۰
  • ۸×۲/۴۰
  • ۱۰×۲/۴۰
  • ۱۲×۲/۴۰
  • ۴×۳
  • ۶×۳
  • ۸×۳
  • ۱۰×۳
  • ۱۲×۳

این ابعاد استاندارد هستند ولی مشتریان می توانند ابعاد سفارشی خود را به شرکت ارائه نمایند.

معمولا کارفرمایان زمانی که می‌خواهند در خصوص ابعاد کانکس تصمیم گیری کنند به مدت زمانی توجه می‌کنند که قرار است از کانکس استفاده کنند و اگر می‌خواهند برای مدت زمان طولانی آن را به کار بگیرند معمولاً سایزهای سفارشی را در نظر می‌گیرند و همچنین به تعداد افرادی که می خواهند از کانکس استفاده نمایند نیز توجه می‌کند.

کانکس هایی که اندازه کوچک دارند برای افرادی مناسب هستند که تعداد آنها کم بوده اما کانکس های سفارشی و کانکس های بزرگ برای تعداد نفرات بالا مورد استفاده قرار می گیرد. عموما کانکس هایی که کوچک هستند و از لحاظ کیفیتی دارای استانداردهای لازم نیستند در کارگاه های نامعتبر طراحی می‌شوند و عموماً دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هم نخواهند بود که توصیه ما به شما این است که حتماً در زمان خرید کانکس به شرکت‌ها و کارگاههای مراجعه نمایید که به شما کمک می‌کنند تا یک کانکس ایده‌آل و دارای استاندارد را خریداری نمایید.

استفاده از بهترین کانکس ها

یک نکته مهم قبل از خرید انواع کانکس این است که از کانکس های جوشی برای محیط هایی استفاده کنید که می توان با تریلی و کامیون کانکس را به محل مورد نظر منتقل کرد و برای مناطقی که صعب العبور بوده و امکان تردد وجود ندارد از کانکسهای استفاده نمایید که به صورت پیچ و مهره هستند و همچنین برای مناطق که بیش از اندازه گرم یا سرد هستند کانکس ساندویچ پانل به عنوان یک گزینه ایده‌آل به شما می رود.

قبل از خرید انواع کانکس حتماً کارگاه های معتبر کانکس سازی را در نظر داشته باشید و همچنین به تجربه و سابقه سازنده کانکس دقت کنید چرا که این موارد می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در زمان استفاده از کانکس با هیچ گونه مشکل روبه‌رو نشوید در صورت بروز مشکل شرکت سازنده مسئولیت برطرف کردن مشکل را برعهده بگیرد.

شاید از خودتان بپرسید که چه شرکت‌ها و چه اداره هایی نیاز دارند تا کانکس را خریداری کنند؟

در این راستا باید به شما بگوییم شرکت های متفاوتی از جمله شرکت های ساختمانی و مهندسی، شرکت های راهسازی، پیمانکاران پتروشیمی و صنعت نفت و گاز، نیروی انتظامی، ارتش، شهرداری ها،مراکز امداد و نجات جاده ای، هلال احمر، شرکت آب و فاضلاب، وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، سپاه، جنگلبانی ها، سفارتخانه ها و مدارس سراسر کشور، پارکها و فضای سبزها، دانشگاهها مرکز های آموزشی، نیروگاه ها و سازمان‌های راهداری و تمامی سازمان‌ها برای نیازهای مختلف خود به کانکس نیاز دارند و می‌توانند به منظور صرفه‌جویی در زمان و هزینه ها از این سازه های پیش ساخته و کاربردی استفاده کنند.

هزینه خرید یک کانکس چقدر است؟

کانکس ها از نظر هزینه متغییر بوده اند و هر کانکس با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که داشته است دارای یک قیمت مشخص می باشد. مثلا کانکس های که شامل سرویس بهداشتی و حمام هستند از نظر قیمتی نسبت به کانکسی که این امکانات را ندارد طبیعا بیشتر خواهد بود.

در تعیین قیمت کانکس ابعاد کانکس نیز دخیل است هر چقدر که شما کانکسی با ابعاد بزرگ تر یا ابعاد سفارشی را در نظر داشته باشید قطعا هزینه ی بیشتری را باید پرداخت کنید اما در هر صورت در زمان خرید کانکس باید به نیاز خود دقت کنید و پس از آن کانکس مورد نظرتان را سفارش بدهید.

کانکس ها امروزه توانسته اند در بین کارفرمایان عزیز جایگاه ویژه ی برای خود کسب کنند و با توجه به مزیت های فوق العاده ی که در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهند به عنوان یکی از اقلام ثابت در پروژه های مختلف جای گرفته اند و به منظور صرفه جویی در زمان و مکان حتی مورد توجه مدیران در اداره های مختلف نیز قرار گرفته اند.

شما با خریداری یک کانکس باکیفیت و استاندارد از شرکتهای معتبر و شناخته شده این تضمین را به خود تان می دهید که برای مدت زمان طولانی بدون وجود مشکل یک محیط مشخص و با امکانات در اختیار خواهید داشت. هزینه خریداری کانکس نسبت به ساخت سازه های قدیمی بسیار به صرفه تر و ارزان تر خواهد بود.

برای استعلام دقیق قیمت کانکس های متفاوت می توانید با شرکت پیشرو کانکس در تماس باشید و از مشاوره های کارشناسان نیز بهره مند شوید…