راهنمای خرید کانکس + نکات مهم در زمان خرید

راهنمای خرید کانکس + نکات مهم در زمان خرید : امروزه با وجود اینکه تولیدکنندگان و فروشندگان بسیار زیادی در حوزه خرید و فروش کانکس ها اقدام می کنند. ممکن است شما برای خرید با نگرانی ها و سردرگمی های روبه‌رو باشید. که البته با داشتن اطلاعات کافی و هوشیاری می توانید کالای مورد نظرتان را به بهترین شکل ممکن خریداری کنید.

آنچه که می‌تواند سردرگمی تان را در زمان خرید کانکس بیشتر کند تبلیغاتی است که توسط تولید کننده و شرکت در خصوص محصول خود ارائه می دهد. اما به دلیل اینکه کانکس ها جز محصولاتی نیستند که هر روز ما برای خرید آنها نیاز داشته باشیم. و قطعا اطلاعاتمان در رابطه با آن ها کمتر است پس سردرگمی مان در خرید نیز بیشتر خواهد شد.

راهنمای خرید کانکس

چگونه کانکس مورد نظرمان را بخریم؟

کانکس ها از تجهیزات متفاوت و از ترکیب مصالح مختلفی تولید می‌شوند. و نیاز است که حتما شما در راهنمای خرید کانکس به مشخصات فنی و پیش فاکتور فروشنده دقت کنید. مطمئن شوید که تمامی مواردی که در فاکتور ذکر شده است. برای شما شفاف سازی گردیده است. اگر تغییری در هر کدام از این موارد در کیفیت ایجاد شده باشد قطعاً علاوه بر اینکه تاثیر مستقیمی بر روی قیمت محصول داشته است.

بلکه طول عمر سازه را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داشت. پس در نگاه ابتدایی یا از تصویر ارسالی از سوی فروشنده شما نمیتوانید به مشخصات فنی سازه یا تفاوت های آنها پی ببرید.

در زمان خرید کانکس به موارد زیر دقت کنید:

نوع شاسی:

معمولا شاسی که برای کانکس در نظر گرفته می‌شود از نوع تیر آهن است. حتماً باید نمره تیرآهن در آن درج گردد و ممکن است به صورت دور کلاف اجرا شده باشد یا فقط دو قید موازی در کف به کار برده شود.

نوع اسکلت:

اسکلت کانکس از پروفیل آهنی به شکل اتصال با جوش الکتریکی است. که باید در آن ضخامت آهن و مقطع پروفیل معین گردد.

نوع درب و پنجره:

با توجه به کیفیت از آلومینیوم تک جدار، آلومینیوم سنگین دوجدار و یو پی وی سی دو جداره خواهد بود.

نوع مصالح کف سازی:

معمولاً برای کف از نوع تخته بوده که باید جنس تخته معین گردد.

عایق جداره ها:

عایق جداره‌های کانکس در نمونه‌های ساندویچ پانل از پلی یورتان تزریقی بوده است. در نمونه‌های معمولی پشم سنگ، پلی استایرن یا فوم رول خواهد بود البته می‌تواند برای عایق جداره ها از ترکیب این عایق ها باشد. که ضخامت آنها عموما ۴ سانتیمتر تا ۸ سانتیمتر قابل ارتفاع خواهد بود.

پوشش خارجی بدنه

برای پوشش خارجی بدنه از نمونه های ورق فولادی گالوانیزه شده با رنگ الکترواستاتیک استفاده می‌شود. با توجه به کیفیت کار ضخامت ورق می تواند از ۲۵ درصد تا ۷۰ درصد میلی‌متر متغیر بوده باشد.

پوشش داخلی:

اغلب دیوارپوش های پی وی سی قابل شستشو استفاده می شود. که در سه نوع سفید صدفی و طرحدار چاپی و طرحدار روکش دار هستند البته می‌تواند با توجه به سفارش مشتری از موارد خاص نیز استفاده گردد.

سیم کشی:

معمولاً برای کانکس سیم کشی ها به صورت روکار و به واسطه داکتهای استاندارد با جعبه تقسیم و فیوز مینیاتوری هستند. که کلید و پریز با سیم کشی تلفن را شامل می شود. در حالت معمولی نوع سیم ۱.۵ و ۲.۵ افشان بوده اما امکان وجود دارد. در کاربری‌های صنعتی سیم یا کابل ۴ و ۶ با جعبه برق صنعتی به کار برده شود.

کفپوش:

معمولا از نوع مشمع به شکل رول و طرح دار می باشد و ممکن است لمینت پارکت یا نمونه‌های دیگر استفاده شود.

قلاب:

معمولاً دو قلاب در سایز های کوچکتر از شش متر طول و بزرگتر از شش طول چهار قلاب مورد استفاده قرار می گیرد. که بر روی سقف آن به منظور بارگیری سازه تعبیه شده است.

علاوه بر موارد گفته شده به اتصال جزئیات و محل تحویل و زمان تحویل و نظارت نیز باید دقت نمود.

جمع بندی کلی با پیشرو کانکس

مهمترین نکته که در راهنمای خرید کانکس نیاز دارید به این صورت است که ابتدا بر حسب نوع سازه مورد نیاز و ابعاد آن اقدام کنید. و نوع نگهبانی، مسکونی، کارگاهی و غیره را مشخص کرده و اطلاعات اصلی در رابطه با این نمونه کانکس به دست بیاورید. پس از استعلام دقیق قیمت‌ها مشخصات فنی را با یکدیگر مقایسه کنید. تا بتوانید متناسب با بودجه تان گزینه مناسب با کاربری خودتان را انتخاب کنید.

اگر می خواهید همیشه بهترین خرید را انجام بدهید باید از تولیدکنندگانی استفاده کنید که اول از هر چیزی به شما مشاوره های صادقانه و کاملی را ارائه می نماید. و در این صنعت دارای اعتبار ویژه و سابقه کار بالای هستند. به همین جهت مطمئن می شوید که می توانید به این تولیدکننده اعتماد کنید و حتی پس از خرید جوابگوی تماس شما خواهد بود. و خدمات پس از فروش را به شما ارائه خواهد کرد.