معرفی کانکس های جدید و هوشمند

معرفی کانکس های جدید و هوشمند: امروزه کانکس های که در کارگاه های مختلف و شرکت های سازنده تولید می شوند دارای نمونه های متفاوتی می باشند؛ برخی از این کانکس ها مجهز به سیستم های هستند که سبب می‌شود با کانکس های معمولی تفاوت های جدی داشته باشند.

آیا تا به حال در مورد کانکس های هوشـمند مطلبی را مطالعه کرده‌اید و می‌دانید که با کانکس معمولی چه تفاوت‌هایی داشته است؟

کانکس های هوشمند

اگر برای اولین بار نام کانکس هوشمند را می‌شنوید بد نیست بدانید که این کانکس ها تجهیزات و امکانات جذاب و خلاقانه داشته اند که موجب می شوند نسبت به کانکس های دیگر متفاوت باشند و مشتریان خاص خودشان را نیز دارند؛ در واقع کانکس ها به نوعی برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و فواید و مزیت‌های آنها سبب شده تا پیشرفت های در خصوص ساخت آنها صورت بگیرد.

کانکس های جدید و هوشمند

شرکت هایی که کانکس هوشمند را تولید می‌کنند و به مشتریان خود ارائه می دهند برای این نمونه کانکس ها تکنولوژی های جدید و تجهیزات فوق العاده ای را به کار می گیرند تا نسبت به سازه های هم رده خود بتوانند جذاب به نظر بیاید و مشتریانی را نیز جذب کنند؛ البته افرادی که برای خرید کانکس مراجعه می کنند نسبت به تعداد مشتریان کانکس معمولی از درصد بسیار پایین تری برخوردار خواهند بود چرا که خریداری کانکس هوشمند تنها برای مشتریان خاص صورت می گیرد.

آنچه که موجب شد کانکسهای هوشـمند ساخته شود در واقع استفاده از آن به عنوان یک سازه مستقل با ویژگی های خاص و جدید برای نخستین بار بوده است؛ این سازه پیش ساخته با گذشت زمان شامل تغییرات و بروز رسانی های متفاوتی شد که همگام با پیشرفت تکنولوژی انجام می شد و البته هر بار بهتر است از گذشته تولید گردید.

کانکس ها در ابتدا به میزان امروزی پیشرفته نبودند و عملکرد قابل قبولی نداشتند اما به دلیل اینکه مشتریان نسبت به خرید این نمونه کانکس ها تمایل نشان دادند پیشرفت های بسیار زیادی در حوزه کانکس هوشمند صورت گرفت و امروزه به یک محصول قدرتمند تبدیل شده که می تواند نیازهای مشتریان خاص خود را برآورده نماید. کانکس هوشمند دارای امکانات فوق العاده جذاب می باشد.

استفاده از پنل خورشیدی در کانکس هوشمند

جالب است بدانید که در ساخت کانکس هوشـمند از پنل های خورشیدی استفاده می‌کنند و این پنل های خورشیدی می توانند با فقط ۵ ساعت تابش نور خورشید برای سه روز تامین برق مورد نیاز کانکس را انجام بدهند و در واقع با این روش استفاده برق کانکس به صورت مستقل بوده و برای مناطق که دسترسی به شبکه برق مهیا نمی باشد یا مناطق کوهستانی میتوان از کانـکس هوشمند استفاده کرد؛ البته در بلند مدت با کاهش هزینه ها نیز می توانیم روبرو شویم و این مورد به عنوان یکی از اصلی ترین تفاوت کانـکس هوشـمند با کانکس های معمولی می باشد.

مزیت های استفاده از این نوع کانکس ها

هر نوع کانکسی خود دارای مزیت های ویژه و منحصر به فردی می باشد. در خصوص کانکس های هوشمند نیز همین گونه است و موارد زیر به عنوان اصلی ترین خصوصیت ها و مزیت های کانکس هوشمند محسوب می شوند و البته منجر به تفاوت های آن با سایر کانکس ها خواهد شد.

  • این سازه به راحتی قابل جابجایی می باشد و می توان آن را از یک محل به محل دیگر منتقل کرد.
  • در ساخت کانکس هوشـمند صرفه جویی در زمان انجام می شود و مشتریان عجول می توانند در زمان کوتاه تری سازه مورد نظرشان را دریافت کنند و از آن استفاده نمایند.
  • کانکس های هوشمند در برابر عوامل طبیعی همچون زلزله، سیل، طوفان، بازران و غیره مقاوم هستند و از استحکام خوبی برخوردار می‌باشند.
  • این نمونه سازه ها دارای پایداری مناسب و همچنین دارای مقاومت هستند و در ساخت آنها از استانداردهای جهانی استفاده شده و تمامی تجهیزاتی که در این سازه ها به کار برده می شود به صورت ایمن و استاندارد می باشند.
  • کانکس های هوشـمند از طراحی مدرن و پیشرفته ای برخوردارند و می توانیم بگوییم که با متد روز دنیا ساخته می‌شوند.
  • صرفه جویی در زمان در خصوص ساخت کانکس و کاهش میزان هزینه‌های ساخت و مصرفی شامل هزینه ساخت یا انرژی مصرفی ساختمان در مزیت های خصوص هوشـمند مطرح می شود.

در هر صورت استفاده از کانکس های هوشمند می توانند مزیت های بیشماری را داشته باشد و اگر به دنبال یک کانکس متفاوت هستید می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

اگر تمایل دارید تا از زیبایی و تکنولوژی به صورت همزمان استفاده کنید کانکس هوشـمند می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

خرید و فروش کانکس هوشمند

همان طور که اشاره کرده‌ایم کانکس های هوشـمند به صورت سازه های پیش ساخته هستند که در ساخت آنها از سیستم‌های هوشمند مخصوصی استفاده شده است و وجود این تجهیزات سبب می‌شود تا دفتر کار شما یا اتاق ویلا یا کانکس اداری شما مجهز تر باشند و شما امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید.

در موقع با وجود پیشرفتهای تکنولوژی که این روزها انجام شده و همچنین وجود اینترنت موجب می‌شود تا این سازه ها نیز به صورت توسعه یافته و جدیدتر ارائه شوند. مثلاً یکی از تجهیزاتی که در خصوص کانکس هوشـمند وجود دارد کنترل از راه دور یا استفاده از دوربین های مداربسته در این کانکس ها می باشد.

در خصوص خرید و فروش کانکس بهتر است به منظور اطلاع دقیق از قیمت‌ها با شرکت در تماس باشید و با کارشناسان مشورت های لازم را انجام بدهید. دقت داشته باشید که همانند دیگر کانکس ها ، کانـکس های هوشـمند نیز دارای قیمت های متفاوتی می باشند و این قیمت ها با توجه به مواردی چون اندازه کانکس، تجهیزات مورد استفاده در آن و…. تعیین می گردد.

به صورت کلی کانـکس های هوشـمند فراتر از کانکس های معمولی هستند و از نظر ظاهری نیز تفاوت های بسیار زیادی داشته اند. امروزه در کشور ایران نیز از کانـکس های هوشـمند و کانکس ویلایی استفاده می کنند که همانند ساختمان های معمولی ظاهری زیبا دارند و تکنولوژی و تجهیزات پیاده سازی شده در آن ها سبب می شود که ساکنین راحت تر در آن اسکان داشته باشند.