معرفی کانکس های پیچ و مهره ای

معرفی انواع کانکس های پیچ و مهره ای و کاربرد آن ها : یکی دیگر از کانکس هایی که توسط پیشرو کانکس ساخته می شود و دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد کانکس پیچ ومهره ای بوده است. در واقع به کانکسهای اختصاص داده می‌شود که همه قطعات استراکچر کانکس با پیچ و مهره به یکدیگر متصل می گردند. این مزیت مطرح است که با توجه به اتصال قطعات به شکل پیچ ومهره‌ای به راحتی قابل حمل هستند و می‌توان به راحتی کار انتقال آنها را انجام داد و از یک محیط به محیط دیگر هم نمود. در این رابطه مشتری با هزینه‌های کمتری روبرو خواهید بود.

بیشتر در محل هایی مثل مناطق زلزله‌زده، بیمارستان‌ها، هلال احمر و غیره از کانکس پیـچ و مهره استفاده می شود و به راحتی برای مناطقی که رفت و آمد در آنها دشوار است و صعب العبور هستند یا نمی توان در آنها ساخت و ساز انجام داد قابل استفاده هستند.
با توجه به سفارش مشتریان کانکس پیچ ومهره ای در کمترین زمان ممکن ساخته می شود و در محل مورد نظر مشتریان عزیز نصب می گردد.

کانکس پیچ و مهره

کانکس پیچ و مهره ای چه مزیت هایی داشته است؟

  • این کانکس ها در شرایط بحرانی و طاقت فرسا به آسانی حمل می شوند و کاملا بدون دردسر هستند.
  • کانکس های پیچ و مهره ای دارای عایق بندی قوی و مقاوم بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز از خودشان مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند.
  • امکان ساخت و نصب اتاق روشویی آشپزخانه حمام و غیره در این کانکس ها مهیا می باشد.
  • در شرایط بحرانی مثل سیل، زلزله، طوفان و حتی گرما و سرما مقاوم می باشند.
  • ابعاد این کانکس ها با توجه به سفارش مشتری و نیاز مشتری قابل تغییر بوده و طراحی ساخت و نصب سریع آنها در منطقه مورد نظر مشتری انجام می گیرد.

کانکس ها دارای انواع مختلف و متفاوتی هستند و خصوصیت های ویژه ی دارند و می توان با توجه به نیاز از آن ها استفاده کرد. جهت خرید می توانید با کارشناسان فروش ما در گروه صنعتی پیشرو کانکس تماس حاصل فرمایید.