معرفی کانکس ویلایی دوبلکس و مشخصات آن

معرفی کانکس ویلایی دوبلکس و مشخصات آن : یکی از مدرن ترین سازه هایی که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم. کانکس ویلایی دوبلکس می باشد که البته جز کانکس های پرطرفداری بوده که به صورت سفارشی تولید و به خریداران عرضه می گردد. البته در ساخت این کانکس از بهترین تجهیزات و باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین متریال ها استفاده می شود. در ادامه این پست شما می توانید از امکانات و ویژگی‌های کانکس ویلایی دوبلکس مطلع گردید. با پیشرو کانکس همراه شوید….

کانکس ویلایی چیست ؟

امروزه ساخت و ساز کانکس ها به شکل بسیار پیشرفته و پیش ساخته رونق پیدا کرده است. و معمولاً افراد وقتی به این سازه ها نیاز دارند ترجیح می دهند که از یک سازه مدرن و زیبا استفاده کنند.

کانکس ویلایی دوبلکس

کانکس های ویلایی از نمونه مدرن ترین کانکس ها به شمار می روند که مجهز به انواع امکانات مدرن رفاهی می‌شوند. و در ساخت آنها از متریال های بسیار با کیفیت استفاده می شود. سقف و بدنه این کانکس ها از انواع متفاوتی از متریال ها نظیر ساندویچ پانل یا فلز تولید می گردد. مشتری می تواند بر حسب نیاز ابعاد و اندازه دلخواه را سفارش بدهد. کانکس های ویلایی دوبلکس نمونه های بزرگتر از کانکس های ویلایی هستند که البته طرفداران خاص خود را دارند.

معرفی کانکس ویلایی دوبلکس

در ساخت بیشتر کانکس های مسکونی از انواع تیرآهن با اندازه های متفاوت استفاده می‌شود. با توجه به ابعاد کانکس درجه ضخامت تیرآهن ها معین می گردد و هر چقدر که کانکس اندازه بزرگتری داشته باشد. قطعاً ضخامت بیشتر تیرآهن به منظور استحکام چنین سازه ی مورد استفاده قرار می گیرد. برای سقف و دیوارها از ساندویچ پانل با ضخامت متفاوت استفاده می گردد. بهترین لایه های درونی و خارجی ساندویچ پانل پانل ها نیز ورق های فولادی هستند. با توجه به نظر مشتری لایه میانی عایق نیز متفاوت بوده است.

این سازه ها به شکل دو طبقه ساخته می شوند و معمولاً در پروژه های اداری کاربرد دارند. و ساخت این سازه ها تقریباً شبیه کانکس های ویلایی با کمی تغییرات بوده است.

قیمت کانکس های ویلایی چگونه مشخص می شود؟

عوامل متعددی وجود دارد که سبب می شود تا قیمت کانکس ویلایی مشخص شود و می توانیم به ابعاد کانکس دوبلکس، طراحی کانکس دو طبقه، نوع اسکلت بندی کانکس، جنس متریال سقف و بدنه، نوع عایق مصرفی، ضخامت ورقه های بدنه و ضخامت عایق مصرفی، نمای بیرونی کانکس، برند تولید کننده کانکس، نوع بتن مصرفی و سبک زیر سازی کانکس، نوع تجهیزات نصب شده بر روی کانکس، قیمت آهن در بازار و نوسانات بازار ارز اشاره نماییم.

کانکس ویلایی دوبلکس

کانکـس های ویـلایی دوبلـکس چه مزیت هایی داشته اند؟

  • به دلیل استفاده از تیرآهن های قویتر در کانکس های ویلایی دوبلکس در برابر عوامل محیطی و فیزیکی دارای استقامت بالایی هستند.
  • به دلیل پیش ساخته بودن بیشتر متریال های کانکس های ویلایی دوبلکس سرعت ساخت این سازه ها بسیار بالاتر است.
  • در بدنه و سقف این نمونه کانکس ها از عایق های مرغوب و بسیار با کیفیت استفاده می شود.
  • طراحی و رنگ و اندازه کانکس های ویلایی دوبلکس با توجه به نظر مشتری و سفارش آن تعیین می گردد.
  • می‌توان از تجهیزات با تکنولوژی مدرن در ساخت این سازه ها استفاده کرد. و برای هر طبقه و به صورت مجزا این تجهیزات در نظر گرفته می شوند.
  • قیمت کانکس ویلایی دوبلکس در برابر سازهای سنتی بسیار مقرون به صرفه تر است. در واقع می‌توان گفت حدود ۳۰ درصد هزینه نسبت به بناهای سنتی در بر می‌گیرد.
  • کانکس های ویلایی به راحتی قابل جابجایی هستند. و می توان آنها را به محل دیگر برد و مونتاژ کرد. نوع دوبلکس کانکس ها به دلیل ضخامت بیشتر و وزن بالاتر امکان جابجایی ندارند. و تنها در شرایطی می‌توان آنها را حمل کرد که در زمان طراحی و ساخت آن تمهیدات لازم به منظور جابجایی در نظر گرفته شده باشد.