کانکس دستگاه عابر بانک – ATM container

قیمت کانکس دستگاه عابر بانک پیشرو کانکس : امروزه سیستم بانکداری نسبت به گذشته با تغییرات بسیار زیادی روبرو شده است و امور بانکی متعددی را می توان بدون مراجعه به بانک و با دستگاه عابر بانک به راحتی انجام داد و نیاز به مراجعه مستقیم به بانک وجود ندارد. یکی از دستگاه‌هایی که امروزه افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و نیاز به مراجعه به بانک وجود ندارد عابربانک می باشد که در هر ساعت از شبانه روز فعال بوده و می‌تواند خدمات مختلفی را ارائه بدهد و برای انجام امور بانکی مثل کارت به کارت، دریافت وجه نقد، پرداخت قبوض و غیره از آن استفاده نمود. در بانک ها نیز یک فضای رقابتی وجود دارد که موجب شده تا هر کدام از آنها در سراسر کشور تلاش کنند خدمات بیشتری را به افراد ارائه بدهند و مشتریان بیشتری را جذب بانک خود کنند و از جمله یکی از این خدمات ارائه خودپرداز به صورت کانکسهای عابر بانک می باشد.

ارائه کانکس های عابر بانک ( ATM conex)

ارائه کانکس عابر بانک به این صورت است که کانکس طراحی و تولید می‌شود و خودپرداز درون آن قرار می‌گیرد و البته دارای مزیت های بیشماری است و موجب شده تا بسیار مورد استقبال قرار بگیرند.

کانکس ها از عابر بانکها در برابر شرایط آب و هوایی و بارش برف و آفتاب شدید در تابستان محافظت می کنند و البته موجب می شوند تا این دستگاه های گرانقیمت مورد سرقت دزدان و سارقان قرار نگیرند و امنیت خوبی را برای آنها ایجاد می نماید که قطعاً این موضوع بسیار مهم و حیاتی برای بانک به شمار می رود.

کانکس دستگاه عابر بانک

دلایل استفاده از کانکس عابر بانک

این نمونه کانکس ها دارای خصوصیت ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند که سبب شده تا استفاده از آنها تقریباً رایج شود و صرفاً شما می توانید با داشتن یک کارت عابربانک بسیاری از امور مالی تان  را انجام بدهید و به پول نقد در کیف پولتان نیازی ندارید.
اصلی ترین مزیت استفاده از کانکس های خودپرداز امکان جابجایی آنها می باشد که می توان در هر قسمت شهر مورد استفاده قرار بگیرند. البته کانکس عابر بانک را میتوان در تعدادهای زیاد در منطقه های مختلف شهر دایر کرد تا به کاهش میزان ترافیک نیز کمک نمود.

انواع کانکس خودپرداز

کانکس های دستگاه خودپرداز بر اساس ویژگی هایشان دارای انواع مختلفی هستند. این کانکس ها می توانند شامل میزان دستگاه های عابر بانک، نوع سفارش و… باشند. برخی از این کانکس ها بسیار کوچک هستند و صرفاً در آنها فقط یک دستگاه خودپرداز قرار داده می شود و به عنوان کوچکترین مدل کانکس عابر بانک شناخته می شود و فقط شامل یک فضای کوچکی می شوند که در صورت بروز مشکل بتوان دستگاه را تعمیر کرد یا وجه نقد را در درون دستگاه قرار داد و همچنین تبادل هوای بیرون و داخل نیز در نظر گرفته می شود.

به خاطر داشته باشید که دستگاه های عابربانک کوچک اصلاً به معنی نداشتن امنیت نیستند بلکه آنها از اهمیت بالایی برخوردارند و دارای امنیت فوق‌العاده هستند و کانکس میتواند از دستگاه خودپرداز حفاظت کاملی را در برابر عوامل مختلف نظیر آب و هوایی یا سرقت داشته باشد.

نمونه دیگری از دستگاه عابر بانک وجود دارد که در سایز بزرگتری ساخته می‌شود و در آن دستگاه های مختلفی به کار برده می شود که موجب می شود تا افراد بتوانند امور مختلف بانکی شان را بدون نیاز به بانک در کانکس انجام بدهند و شباهت زیادی به بانک دارد و برای دریافت وجه نقد، انتقال کارت به کارت و و حتی بازکردن‌حساب می‌توانند از آن استفاده کنند و خدمات بیشماری توسط این نمونه کانکس خودپرداز به افراد ارائه می گردد.کانکس خودپرداز بزرگ می تواند در اشکال و مدل های مختلفی طراحی و تولید گردد و در زمان ساخت آن به سفارش بانک دقت میشود.

از کانکس عابر بانک بزرگ در شرایطی استفاده می شود که به منظور رفع نیاز مراجعین به دستگاه عابربانک زیاد نیاز باشد و از ایجاد صف های طولانی نیز پیشگیری می شود. این نوع کانکس ها شبیه یک شعبه 24 ساعته هستند و مشتری میتواند در هر ساعت شبانه روز از آن برای انجام امور بانکی خود استفاده نماید و وارد کانکس شود تا به مانیتور و دستگاه ها دسترسی داشته باشد.

کانکس خودپرداز سیار

علاوه بر کانکس هایی که معرفی نموده ایم نمونه های دیگری از کانکس خودپرداز وجود دارد که با عنوان کانکس خودپرداز سیار شناخته می شود ولی با خودروی عابر بانک متفاوت است که گاهی در کنار یکدیگر و به صورت اشتباه مترادف خوانده می‌شوند.
کانکس های خودپرداز سیار خودرو ندارند و از هزینه پایین تر قطعاً برخوردارند چرا که برای آنها از خودرو استفاده نشده است اما در کانکس عابر بانک خودرو با توجه به وجود خودرو قیمت بالاتری را دارند.

این کانکس ها متحرک و سیار هستند و می توان در صورت نیاز آنها را از یک محیط به محیط دیگر انتقال داد و دارای خصوصیت ها و ویژگی هایی مثل چرخ و لاستیک هستند و به دلیل اینکه ممکن است در زمان جابجایی به آنها خسارت یا آسیبی وارد شود نسبت به کانکسهای دیگر از درجه مقاومت بالایی برخوردارند و با توجه به سیار بودنشان از بهترین متریال ها و تجهیزات و مصالح در آنها استفاده می شود.

قیمت کانکس عابر بانک چگونه مشخص میشود؟

کانکس های عابر بانک هم مانند کانکس های دیگر نمی‌توان یک قیمت واحد و مشخص را برایشان عنوان کرد چرا که هر کدام از آنها از ویژگی‌های خاصی بهره‌مند هستند. این کانکس ها در دو نمونه متحرک و ثابت ساخته می شود و عوامل متعددی در تعیین قیمت آنها نقش دارد و اصلی ترین این عوامل به اندازه کانکس و قابلیت متحرک یا ثابت بودن آن وابسته است.
کانکس های عابر بانک به دلیل اینکه امکاناتی نظیر بدنه مقاوم تر، چرخ و… دارند به نسبت کانکس های دیگر قیمت بالاتری برای آنها در نظر گرفته می شود و هر چقدر این امکانات بیشتر باشد قطعاً قیمت کانکس نیز افزایش خواهد داشت.
نکته) البته به خاطر داشته باشید که کانکس های خود پرداز به دلیل اینکه دارای حساسیت ویژه ای هستند و باید از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار باشند به نسبت کانکس های دیگر قیمت بالاتری دارند.