فروش انواع کانکس پلیس سیار و متحرک

فروش انواع کانکس پلیس سیار و متحرک در پیشرو کانکس :  نمونه کانکس هایی دیگری که در بین مجموعه کانکس ها طراحی و ساخته می‌شود کانکس پلیس سیار می‌باشد. این کانکس ها در واقع در ابعاد مختلف و متنوع ساخته می‌شوند و در بیشتر موارد برای پلیس راهنما رانندگی و مراکز نیروی انتظامی مورد استفاده قرار می گیرد. قطعا شما هم با نام متوجه می‌شوید که به شکل سیار هستند و همین مورد یک مزیت مهم و اصلی برای آنها محسوب می‌شود چرا که از حمل و نقل بسیار راحتی برخوردارند و به آسانی قابل جابجایی هستند. پس می‌توانیم ویژگی سیار بودن را به عنوان اصلی ترین مورد در این خصوص معرفی نماییم.

امکانات کانکس پلیس سیار و طراحی داخلی و خارجی

درون این کانکس ها یک اتاق تعبیه شده است که محلی برای استراحت ماموران نیروی انتظامی می باشد. از جمله بی سیم، آنتن، رادار ، دوربین های مداربسته و… را می‌توان در کانکس پلیس سیار نصب نمود. در مسیر های بین راهی و جاده ها این نوع کانکس قابل استفاده است و در واقع در برابر مواردی چون گرما، سرما، ساییدگی و…. از خودشان مقاومت نشان می دهند تا بتوانند نیازهای مختلف ماموران نیروی انتظامی را پاسخ بدهند.

انواع کانکس پلیس

مشتریان بر حسب نیاز درخواست سرویس بهداشتی و اتاق استراحت را برای این نمونه کانکسها دارند که این شرایط نیز مهیا می باشد. نمای کامپوزیت برای زیبا نشان دادن کانکس پلیس سیار استفاده می شود تا موجب زشت شدن چهره شهر نشوند و همچنین در مقابل کانکس جلوه بسیار زیبایی داشته باشد.

به گونه‌ای باید طراحی و رنگ کانکس انجام شود که معرف فعالیت پلیس باشد یعنی شما با یک نگاه بتوانید متوجه شوید که این کانکس چه کاربردهایی دارد و از چه موادی از آن استفاده میشود. اگر به هر دلیلی هم نیاز به جابجایی کانکس وجود داشته باشد به دلیل اینکه کانکس پلیس سیار است قابل جابجایی بوده و می توان از محلی به محل دیگر آن را منتقل کرد و قطعاً برای مدت زمان طولانی می توان مورد استفاده قرار داده شود.

ارتباط با پیشرو کانکس

کانکس های ثابت را نیز میتوان در این شرایط مورد استفاده قرار داد ولی در هر صورت برای جا به جایی آن نیاز به هزینه های وجود دارد و افراد مجبورند برای هر بار حمل این هزینه ها را پرداخت نمایند ولی در خصوص جابه جایی کانکس های سیار تنها با یکبار هزینه افراد می توانند کانکس را به محل مورد نظر برده و از آن استفاده کنند. اگر میخواهید بهترین کانکس ها را بشناسید و از آن ها استفاده کنید با پیشرو کانکس در ارتباط باشید.