استفاده از کانکس در حیاط و ویلاها

استفاده از کانکس در حیاط و ویلاها : امروز استفاده از کانکس در محیط های مختلف و مکان های متفاوت انجام می‌شود و می‌توانیم بگوییم کانکسها با کاربردهای گسترده‌ای که در موارد مختلف داشته اند توانسته اند به جایگاه خوبی دست پیدا کند. بسیاری از افرادی که در ساختمان‌های بزرگ و مجتمع ها زندگی می کند در صورت نیاز می خواهند از کانکس در حیاط استفاده نمایند ولی ساکنین با این سوال روبرو می‌شوند آیا استفاده از کانکس در حیاط امکان پذیر است یا خیر؟

کانکس ها در پروژه‌های مختلف، اداره های متفاوت و حتی مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ در واقع کارفرمایان و مشتریان در زمان مراجعه به شرکت خواسته‌ها و نیازهای خودشان را مطرح می‌کنند و البته با در نظر گرفتن بودجه شان به شرکت ثبت سفارش کانکس را انجام می دهند و پس از آن شرکت موظف است که بنا به درخواست مشتری و مطابق با نیازهای آنها کانکس مورد نظر را طراحی و تولید کرده و برای استفاده در اختیار مشتریان قرار بدهد. اگر می خواهید بدانید که امکان ساخت کانکس در حیاط مهیا است یا خیر به شما توصیه می کنیم حتما ادامه این پست پیشرو کانکس را مطالعه کنید.

آیا امکان پیاده سازی استفاده از کانکس در حیاط و ویلاها وجود دارد؟

در شرایط مختلفی استفاده از کانکس برای ما به عنوان یک نیاز تلقی می شود مثلاً در بسیاری از ساختمانهای مسکونی و اداری یا حتی ویلای بزرگ برای اینکه بتوانند یک فضایی را به منظور اسکان نگهبان یا سرایدار در اختیار داشته باشند از کانکس استفاده می‌کنند.

استفاده از کانکس در حیاط و ویلاها

البته در بسیاری از مدارس یا حتی مراکز درمان و بیمارستانها نیز مشاهده کرده‌ایم که برای بوفه از کانکس ها استفاده می کنند و البته با توجه به مزیت‌هایی که کانکس ها در اختیار استفاده کنندگان قرار میدهند توانسته اند به خوبی محبوب شوند و در موارد متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند.

شاید از خودتان بپرسید که دلیل محبوبیت کانکس چه چیزهایی میتواند باشد؟

در واقع با استفاده از کانکس شما می توانید نیاز خودتان را برای داشتن یک مکان برطرف کنید و با بهره گیری از مصالح پیش ساخته و بدون دردسر کانکس مورد نظر شما تولید می‌شود و البته می توانید آن را از یک محیط به محیط دیگر نیز منتقل کنید که تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه‌ها نیز داشته است و از طرفی دیگر اگر بخواهید به روش سنتی ساخت و ساز را انجام بدهید علاوه بر هزینه زیاد بلکه زمان بالا را  نیاز داشته اید.

البته جدا از تمامی این موارد ساخت و ساز به صورت سنتی می تواند در ساختمان و عملکرد کلی آن اختلالاتی به وجود بیاورد و به همین جهت پیشنهاد می شود که در چنین شرایطی به جای ساخت و سازهای سنتی استفاده از کانکس را مد نظر بگیرید.

ساخت کانکس و نکات لازم در خصوص آن

در خصوص ساخت کانکس نکات بسیار زیادی وجود دارد که حتماً باید در زمان تولید به آن توجه شود که یکی از مهمترین آن ها قبل از احداث می باشد؛ قبل از اینکه کانکس تولید گردد باید محلی که قرار است در آن قرار بگیرد را معین کنید و از طرف دیگر باید برای استفاده از کانکس تمامی افرادی که در ساختمان زندگی می‌کنند باید رضایت داشته باشد چرا که قرار است سازه در حیاط تولید شود و حیاط مجتمع برای تمام اهالی ساختمان به صورت مشترک بوده و حتماً باید تمامی ساکنین رضایت داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که در ساخت کانکس باید توجه شود تجهیزات و امکاناتی است که در کانکس نصب می گردد؛ هر مشتری با توجه به نیاز خود و سلیقه ای که داشته است امکانات و تجهیزاتی  را درخواست می دهد اما برای کانکسی که قرار است در حیاط نصب شود بهتر است ارائه مشاوره قبل از ساخت کانکس و نیاز سنجی انجام شود.

ویژگی های این کانکس ها

  • رنگ آمیزی کانکس یکی از موارد مهمی است که باید توجه زیادی به آن شود و زمانی که می خواهیم کانکس را در حیاط استفاده کنیم این موضوع از گذشته اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و باید بتواند با ساختمان اصلی نمای مطابقی داشته باشد چراکه در غیر این صورت یک وسیله اضافی به شمار می‌آید و تقریباً جلوه قشنگی به ساختمان نخواهد داد.
  • سیستم روشنایی در کانکس نیاز به سیم کشی دارد و باید برای کانکس از کلید پریز های درجه یک، چراغ تونلی، تلفن و غیره استفاده شود و استانداردهای لازم و در این خصوص اجرا شود.
  • کف کانکس می تواند از موارد مختلفی از جمله سیمان، پارکت، سرامیک و غیره باشد اما بهتر است در این خصوص با مشاوران شرکت مشورت کنید و اگر که خودتان بنابر سلیقه تان درخواستی دارید حتما به شرکت ارائه بدهید.
  • نمای درونی و بیرونی کانکس نیز بسیار حائز اهمیت بوده ولی باید به نوع کاربری و استفاده که قرار است از کانکس داشته باشیم توجه کنیم چراکه زیبایی و دوام از مواد مهم یست که در نمای داخلی و بیرونی هر کانکسی توسط شرکتهای معتبر بسیار مورد دقت قرار می گیرد.

مدت زمان ساخت کانکس

ساخت کانکس با توجه به نوع کانکس و ابعاد آن به زمان خاصی نیاز داشته است و معمولاً برای کانکس های معمولی از سه تا هفت روز و برای کانکس ویلایی کانکس هایی که بزرگ تر هستند حتی تا یک ماه نیز زمان لازم است البته زمان ساخت هر کانکسی با توجه به امکانات و اندازه کانکس متغیر می باشد.

آیا کانکسی که در محل اجرا شده قابل حمل می باشد؟

این سوال به عنوان یکی از رایج ترین سوالاتی ست که مشتریان از شرکت می پرسند و می خواهند بدانند که آیا می توانند کانکسی را که در محل اجرا شده به محل دیگری منتقل کنند و بیشتر مواقع پاسخ خیر می باشد چرا که در صورت قابل حمل بودن سازه دیگر نیازی نبود که در محل اجرا شود اما اگر منظورتان این است که می‌توان آن را چند متر جابجا کرد این کار شدنی است. مثلاً یک کانکس ۸ متر مربعی را میتوان روی پشت بام یا در فضای یک پارکینگ جابجا کرد  ولی در شرایطی که هیچ گونه اشیا اضافه ای مثل کولر آبی یا ستونی در کار اختلال ایجاد نکند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت پیشرو کانکس در تماس باشید.