روش های تولید کانکس

روش های تولید کانکس در شرکت پیشرو کانکس : برای ساخت کانکس ها روش های متفاوت و سبک های مختلف وجود دارد. که تنوع سبک به این دلیل است که می توان مصالح اولیه متفاوتی را برای ساخت کانکس انتخاب کرد. اما در بیشتر روش های تولید کانکس آن چیزی که به عنوان نقطه اشتراک در نظر گرفته می شود ساخت شاسی کف با تیرآهن و اسکلت فلزی با پروفیل آهنی در اندازه ۴۰ در ۴۰ میلیمتر بوده است؛ که البته با توجه به ابعاد و نوع درجه کیفی نمره های متفاوت و ضخامت های مختلفی از آنها به کار برده می شود.

در اکثر مواقع اتصال ها به واسطه جوش ممتد هستند. اما گاهی در جهت مونتاژ و دمونتاژ آنها از پیچ و مهره نیز استفاده می گردد. برای پوشش سقف و بدنه کانکس از مصالح متفاوت نظیر ورقهای فولادی گالوانیزه شده، پانل های پیش ساخته، چوب و فایبرگلاس می‌باشد. و مشتریان در زمان خرید می‌توانند سفارش خود را انجام بدهند. یکی از آنها را انتخاب کنند چرا که هر کدام از آنها دارای مزیت ها و ویژگی های خاصی بوده و از نظر هزینه نیز با هم تفاوت هایی دارند.

روش های تولید کانکس

جنس کانکس ها

با توجه به کاربرد و سلیقه مشتریان در تولید جنس کانکس ها نیز مشخص می گردد. به همین جهت شما زمانی که می خواهید کانکس مورد نظرتان را خریداری کنید. با طیف وسیعی از جنس و کیفیت کانکس روبه‌رو هستید. قطعاً بهتر است با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در ساخت کانکس از متریال های متفاوتی استفاده می شود. مثلاً می توان پنجره آلومینیوم یا پنجره upvc استفاده نمود.
در کانکس ها برای اینکه زیبایی ظاهری جذاب تری ایجاد شود از دیوارپوش و انواع کفپوش ها استفاده می گردد همانند پانلهای دکوراتیو ساندویچ پانل یا شیشه و…

برای عایق بندی به منظور سرما و گرما و آلودگی های صوتی از پی وی سی یا یو پی وی سی میتوان استفاده کرد. هر چه مواد آن برای شاسی سازی از وزن کمتری برخوردار باشند بهتر خواهد بود. در انواع کانکس ثابت و چرخدار و کانکس های متحرک هوک و قلاب نیز متفاوت است.

کانکس ساندویچ پانل

متریالی برای ساخت کانکس و واحدهای پیش ساخته با عنوان کانکس ساندویچ پانل محسوب می شود. در ساخت این نمونه کانکس ها از دو رو ورق گالوانیزه با رنگ کوره ای استفاده می گردد. که با عایق یورتان با ضخامت های ۴ و ۵ و ۶ و ۸ و ۱۰ و بالاتر فاصله بین این دو رو ورق تزریق گردیده است.

مقدار تراکم عایق پلی یورتان با عدد دانسیته معین خواهد شد. دانسیته در کانکس ساندویچ پانل بالا است. دانسیته به عنوان واحد سنجش تراکم عایق پلی اورتان در واحد حجم می باشد و طبیعی است که هر چقدر این عدد بالاتر بوده باشند ساندویچ‌پانل نیز سنگین تر بوده و عایق قوی تر خواهد بود.

در تولید کانکس ساندویچ پانل به عنوان دیوارهای سقفی- کناری و حتی برای کف کانکس استفاده خواهد شد.

ایزولاسیون کانکس ساندویچ پانل دارای خواص متعددی است. که می توان گفت کانکس را در برابر سرما و گرما  محفوظ نگه می دارد و همچنین عدم ورود آلودگی صوتی به درون کانکس را نیز به همراه خواهد داشت.