ساختمان اداری ( مدیریتی )

ساختمان اداری (مدیریتی)  پیشرو کانکس : کانکس اداری یا مدیریتی از نمونه کانکس های پیش ساخته به شمار می‌رود. که برای دفتر کار یا فضای اداری مدیران، مهندسان و کارمندان اداره های دولتی و خصوصی می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. همیشه که نباید ساختمان اداری به صورت سنتی ساخته شود؛ گاهی با کانکس ها میتوان به بهترین شکل ممکن یک ساختمان اداری را در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه های نسبتا کم آماده کرد.

کانکس اداری

این نمونه سازه های از پیش ساخته شده در اندازه های مختلف و حتی ممکن است به صورت دو طبقه هم طراحی و تولید گردند و در محل مورد نظر نصب می شوند؛ کانکس های از پیش ساخته شده بر حسب نیاز در فضاهای دفتری و اداری به صورت کامل نصب و راه اندازی می شوند و دارای تجهیزات مختلفی از جمله تلفن، اینترنت و… هستند.

ساختمان اداری

نقشه سازه های از پیش ساخته شده نظیر کانکس اداری به عوامل مختلفی وابسته است که می‌توان به تعداد افرادی که قرار است از کانکس استفاده کند و نوع کاربری اداری – دفتری و نوع خدمات ارائه شده به عنوان اصلی ترین عوامل در طراحی نقشه کانکس اداری محسوب می شوند. در کنار این عوامل اندازه سازه و جای گذاری اتاق های مختلف در آن نیز بسیار مهم و ضروری است.

یکی از کانکس هایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است کانکس مدیریتی یا اداری می باشد. که دارای بخش های مختلفی نظیر آشپزخانه یا آبدارخانه، نمازخانه، مدیریت، اتاق کارکنان و…است.

اصول طراحی و ساخت کانکس اداری

برای نمای درون کانکس اداری و برای دیوارها و کف می‌توان از کف پوش و دیوار پوش یو پی وی سی استفاده کرد. که شامل طرح ها و رنگ های متفاوت می باشد. و زیبایی خاصی داشته اند و همچنین نمای کامپوزیت و سایدینگ برای نمای بیرونی کاربرد داشته است.

کانکس اداری- دفتری دو طبقه

گاهی برخی از افراد به دلیل تعداد زیاد کارکنان یا نیاز به اتاق های بیشتر برای ساختمان اداری به کانکس های دو طبقه نیاز دارند. که البته بر اساس نیاز مشتری می‌توان پلان آن متفاوت باشد.

بسیاری از ساختمانها و نهادها برای اینکه بخشی از محیط کار ایشان را در اندازه های کوچک تر داشته باشند از کانکس های پیش ساخته استفاده می کنند. و خودشان را از دردسر های سازه های  سنتی راحت می کنند.

ویژگی های ساختمان اداری

  • گاهی به دلیل اینکه سازه از ابعاد بزرگی برخوردار است می‌توان به شکل دمونتاژ قطعات را به مکان مورد نظر برای نصب انتقال داد و سپس برای اتصال قطعات کانکس اداری اقدام نمود.
  • در شرایط اقتصادی که امروزه وجود دارد. برای راه اندازی ساختمان اداری به صورت کانکس نسبت به سازه های سنتی به سرمایه کمتری نیاز بوده و قطعاً به صرفه تر می باشد.
  • اگر شما پس از مدت زمانی نیاز به سازه نداشتید می توانید برای فروش آن اقدام کنید یا حتی کاربری آن را تغییر بدهید. بر حسب سلیقه و نوع کاربری می توان در متریال های مختلف برای فضای اداری خود طرح مورد نظر و رنگ دلخواه را انتخاب کرد.
    نیازی به پی برای ساخت کانکس دفتری و ساختمان اداری وجود ندارد.

ساختمان اداری برای محیط های کاربرد دارد؟

کانکس اداری با توجه به کاربردی که دارند در مکان های مختلف استفاده می شوند. می توانیم این گونه بگوییم که در بخش اداری محیط دانشگاه ها، در محیط کارگاه برای بخش دفتری و در انواع فضاهای اداری-کارخانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سازه های اداری مدیریتی شامل دو بخش ساده و لوکس هستند. و می‌توانند به صورت کانکس اداری ساده، کانکس اداری لوکس، کانکس اداری سالنی، کانکس اداری دو اتاق و چند اتاق. کانکس اداری دو اتاقه با آبدارخانه و سرویس بهداشتی، کانکس اداری سالنی با سرویس بهداشتی و آبدارخانه، کانکس اداری یا کمپ اداری . کانکس اداری کارگاه عمرانی،کانکس اداری نمای سایدینگ و… طراحی و تولید شوند.

در آخر بخاطر داشته باشید که ساختمان اداری با مدل های مختلف کانکس راه اندازی می شود. و شامل تجهیزات و امکانات مختلفی نیز می باشد و در اندازه های متفاوت قابل طراحی و تولید است و همچنین کاربری های متنوعی دارد.