تولید کانکس دوقلو در پیشروکانکس

تولید کانکس دوقلو : معمولاً کانکس دوقلو زمانی تولید می گردد که نمیتوان کانکس را به صورت یک تکه اجرا کرد و یا بصورت یکجا ابعاد کانکس قابل جابجایی و حمل نیستند. چرا که این کانکس ها در اندازه های بزرگ تولید می گردند و ساخت و ساز کانکس در کارگاه انجام میشود و نیروهای متخصص این کانکس ها را به بهترین شکل تولید می کنند و در مکان موردنظر مونتاژ آنها صورت می گیرد.

آشنایی با کانکس دوقلو

همانطور که از نام کانکس دو قلو می توان متوجه شد این کانکس ها از به هم پیوستن و مونتاژ دو کانکس با هم تولید می گردند و دلیل ساخت این کانکس ها مشتریانی می باشد که خارج از اندازه استاندارد کانکس را درخواست می دهند و می خواهند که فضای بیشتر و بزرگتری را در اختیار داشته باشد و اندازه کانکس سفارش داده شده می‌توان به شکل یک تکه تا مکان مورد نظر حمل شود و به همین جهت شرکت باید آن را به شکل دو تکه تولید کند و بعد از ارسال به مکان نصب به مونتاژ آنها بپردازد که این نمونه کانکس ها با عنوان دوقلو شناخته می‌شوند.

تولید کانکس دوقلو

از طرفی دیگر این کانکس ها به نوعی مونتاژ می‌شوند که از نفوذ آب و هوا به درون کانکس جلوگیری می کنند به همین جهت برای عایق سازی آنها از دو جنس گالوانیزه با عایق پلی استایرن و ساندویچ پانل در تولید کانکس استفاده میشود. همه اتاقها و راهروها در طراحی این کانکس در داخل نقشه می باشد و این نقشه به نوعی که با استانداردهای تولید کانکس قابل تولید باشد اجرا خواهد شد و تولید کانکس شروع میشود. بعد از آن شاسی دو قسمت کانکس تولید شده و به شکل مجزا و جداگانه در کنار هم نصب می شوند تا موجب حفظ کیفیت بالای سازه و مقاومت آن شوند.

کانکس دو قلو کجا کاربرد دارد؟

زمانی که مشتری نیاز به فضای بیشتری برای اسکان و استفاده داشته باشد از کانکس دوقلو استفاده میگردد. به صورت کلی می توان گفت برای شرکت های مهندسی و ساختمانی، جنگلبانی، ارگان هایی نظیر نیروی انتظامی و سپاه و ارتش، پیمانکاران جاده‌ای، سازمان های اداری و دولتی، شهرداری ها، سازمان های حمل و نقل و راهداری و… استفاده از کانکس دو طبقه کاربرد داشته است.

این کانکس ها ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت های بسیار زیادی دارند و با توجه به اینکه به شکل مجزا و دو تکیه به محل جدید انتقال پیدا می کند سرعت و سهولت و هزینه مناسب برای حمل و نقل و نصب را در بر می‌گیرد.
تمامی امکانات رفاهی که در کانکس های دیگر وجود دارد برای کانکس دو قلو و چندقلو در نظر گرفته می‌شود و حتی می‌توان با چند متریال متفاوت آنها را طراحی و تولید کرد.
از اصلی‌ترین مزیت هایی که این سازه ها داشته اند ایجاد یک فضای بزرگتر و نصب در زمان کوتاه و البته قابلیت نصب مجدد مجدد در دفعات بوده است و به همین جهت می‌توان آنها را جزء نمونه های پرطرفدار در کانکس ها به شمار آورد.

کانکس های دوقلو با نماهای متفاوتی تولید می شوند و جزء بهترین نماها می توان تولید کانکس دوقلو با نمای سایدینگ را معرفی کرد که علاوه بر داشتن زیبایی خاص بلکه مقاومت بالایی نیز داشته است البته با عنوان کانکس دوقلو ویلایی هم آن را میشناسند.

موارد استفاده از کانکس دوقلو

  • کانکس دوقلو در مکان های صعب العبور که امکان حمل و نقل به محل اسکان کانکس وجود ندارد می توان مورد استفاده قرار بگیرند
  • اسـتفاده از این کانکس ها در منازل مسکونی یا باغها به‌عنوان کانکس دوقلو ویلایی
  • استفاده از کانکس دوقلو در معادن و بیابان‌ها که به منظور کمپ اداری پیش ساخته بوده و می‌توان آن را به صورت مداوم جابجا کرد.
  • استـفاده از کانکس دوقلو یا چندقلویی با قابلیت جابجایی و نصب دوباره در پشت بام‌های منازل
  • استفاده از کانکس های دوقلو در مناطقی با شرایط آب و هوایی خاص که نمی توان ساخت و سازهای سنتی را در آنجا به راحتی انجام داد.

قیمت کانکس دوقـلو

بارها در پست‌های دیگر و مقالات کانکس ها این نکته را برای شما ذکر کرده ایم که هر کانکس دارای یک قیمت مشخص و متغیر میباشد که قیمت آن بر اساس متریال های متفاوتی تعیین می‌شود. به صورت کلی مصالح و مواد مورد استفاده در ساخت کانکس، شرکت سازنده و نوع ساخت عنوان های اصلی تعیین قیمت می باشند. هر چقدر که از متریال مصرفی با کیفیت تر در ساخت کانکس استفاده شود. شرکت تولید کننده مجموعه های شناخته شده و برند باشد و نیروهای باتجربه و مجربی داشته باشد قطعاً قیمت کانکس دو قلو نیز افزایش خواهد داشت.

نکته) معمولا کانکس های دوقلو برای اسکان و به منظور سکونت مورد استفاده قرار می گیرند و ابعاد متغیری برای آن ها در نظر گرفته می شود. ساخت آن براساس نیازهای مشتری و سلیقه شان خواهد بود. در کانکس های دوقلو امکان ساخت سرویس بهداشتی و حمام به صورت مجزا وجود دارد و با کابینت و لوله کشی این کانکس مجهز خواهد بود. بد نیست بدانید همیشه سعی می شود در ساخت آن ها از شیوه های جدید و مدرن استفاده می شود تا مورد رضایت مشتری واقع شوند.

نصب و مشخصات فنی کانکس دو قلو

کانکس های دو طبقه توسط نیروهای مجرب به محل مورد نظر برای نصب انتقال داده می شوند و در آنجا مونتاژ خواهند شد و قابل استفاده می باشند.
برای این کانکس ها معمولاً از پروفیلهای بسیار سنگین استفاده می‌شود و ضد زنگ کامل استراکچر برای آنها نیز در نظر گرفته شده و معمولاً نمای خارجی کانکس دوقلو از ورق گالوانیزه، آلومینیوم، ساندویچ پانل، کامپوزیت یا ترموود می باشد که می توان با نظر مشتری این موارد نیز تغییر پیدا کنند.
برای نمای درونی کانکس دوقلو از ام دی اف یا پی وی سی استفاده میشود .کف کانکس از تخته های ام دی اف خواهد بود و عایق حرارتی بین دیوار ها پلی استایرن،پشم شیشه و یا پشم سنگ میباشد.

رنگ کانکس نیز بر حسب سلیقه مشتری بوده و و تمام برق کشی کانکس دوقلو از سیم های درجه یک استاندارد است و همه کلید و پریز ها با بهترین کیفیت تعیین و نصب می شوند.