معرفی کانکس سقف قوس دار (فروش ویژه 1402)

معرفی کانکس با سقف قوس دار + مزایای استفاده آن با پیشرو کانکس : به زبان بسیار ساده کانکس ها سازه های از پیش ساخته شده ای هستند که سریعاً طراحی و تولید می گردند. و مکان مناسبی به منظور سکونتگاه افراد به شمار می‌روند. در گذشت زمان کاربرد های زیادی پیدا کرده اند و در انواع متفاوتی ساخته می شوند.

یکی از نمونه های کانکس به مدل های با سقف های قوس دار اشاره می کند که شباهت زیادی با کانکس های معمولی دارد. اما با این تفاوت هستند که سقف های آن به صورت گنبدی و قوس دار ساخته می شوند. در ادامه این پست می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص کانکس های با سقف های قوس دار بدست بیاورید….

کانکس سقف قوس دار جدید

کانکس های سقف قوس دار

همانطور که اشاره نموده ایم این نمونه از کانکس ها با دیگر کانکس ها تفاوت های بسیار زیادی ندارند. تفاوت آنها در سقف کانکس می باشد و به صورت گنبدی ساخته می شوند. و در درون کانکس استانداردهای لازم و امکانات داخلی لحاظ شده است.

استفاده از این کانکس ها مزیت های متعددی دارد. که می توان به هزینه های مناسب، ساخت آسان و راحت، صرفه جویی در زمان، مقاوم در برابر حوادثی مثل زلزله طوفان سیل، تنوع بالا در طرح و رنگ اشاره نمود.

با توجه به اینکه کانکس ها سازه های از پیش ساخته شده هستند. و قابلیت حمل و جا به جایی دارند بسیار پرطرفدار می باشد. معمولاً شکل ظاهری کانکس به صورت مکعب مربع یا مکعب مستطیل خواهد بود. ولی گاهی مشتریان بر حسب سلیقه میخواهند سقف کانکس به صورت قوس دار و گنبدی شکل باشد. که در این شرایط امکان اجرای چنین سقفی مهیا بوده اما ممکن است در هزینه ها اندکی تفاوت ایجاد شود.

زیبایی ظاهری

کانکس هایی با سقف قوس دار از نظر زیبایی بسیار جذاب هستند و در انواع متفاوتی بر حسب جنس، کاربرد و امکانات داخلی تقسیم‌بندی می‌شوند. که می‌توان به کانکس سقف گنبدی و قوسی ویلایی ، سرویس بهداشتی، نگهبانی ، کامپوزیت و… اشاره نمود.

در زمان طراحی و ساخت کانکس های با سقف های قوس دار می توان از ساندویچ پانل استفاده کرد چرا که به عنوان یکی از بهترین مصالح شناخته می شود. با توجه به نظر مشتری در ابعاد متفاوت امکان ساخت آن ها وجود دارد. ساندویچ پانل از دو بخش اصلی نظیر هسته میانی عایق که معمولا حجیم است. و ورقه های در دو سمت هسته که معمولاً نازک و بسیار قوی می باشند تشکیل می گردد.

ساندویچ پانل ها با دو نمونه ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تولید می گردند. هر کدام از آنها شامل دسته بندی های دیگری نیز می باشد. و از نمونه های آن ها می توان به ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پشم شیشه و ساندویچ پانل پشم سنگ اشاره کرد.

رایج ترین نمونه های سقف های قوس دار

سقف های قوس دار در کاربری های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. ولی از نمونه های پر استفاده آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سقف قوس دار سرویس بهداشتی

در مکان ها و شرایطی که امکان ساخت کانکس سرویس بهداشتی مثل خیابان های پر تردد یا در شرایط بحرانی همانند زلزله وجود ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. و شامل امکانات متفاوتی نظیر شیر آب، روشویی، منبع آب و غیره می باشد.

کـانکـس سـقف قـوس دار غذا خوری

برای مکان های مورد استفاده است که دسترسی به رستوران محیا نیست. مثل پروژه‌های عمرانی، کارخانه ها و غیره. به گونه ای تولید می شوند که بتوان به راحتی در آن ها میز و صندلی یا امکانات مختلف پخت و پز را قرار داد و فضای مناسب به منظور سرو غذا در آنها ایجاد میشود.

کانکس دو طبقه با سقف قوس دار

هم از دیگر امکاناتی می باشد که کمک می کند تا در فضاهای با مساحت کم یک کانکس با فضای عالی در دسترس داشت. اگر در مکانی میزان فضای کمی در اختیار دارید و نمی توانید دو کانکس را به صورت مجزا خریداری و استفاده کنید. یک کانکس دو طبقه را جایگزین کنید و مطابق با نظیر خود و سلیقه تان حتی با سقف قوس  دار آن را سفارش بدهید.

کانکس های با سقف قوس دار و گنبدی شکل از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند. و جلوه ی بی نظیری در محیط به وجود می آورند به همین جهت برخی از مشتریان به دلیل زیبایی این نمونه سقف را انتخاب می نمایند.