آشنایی با کانکس بتنی ضد زلزله

آشنایی با انواع کانکس بتنی ضد زلزله و کاربرد آن : یکی دیگر از انواع کانکسهای که ساخته می‌شود کانکس بتنی ضد زلزله است که در بین کانکس های معرفی شده کاربردهای متنوعی دارد و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برای بدنه داخلی و خارجی آن از بتن استفاده می‌شود به همین دلیل در برابر بلا های طبیعی مثل سیل، زلزله، طوفان، باد، باران و غیره دارای مقاومت بسیار زیادی می باشند.

کانکس بتنی پیشرو کانکس

از نظر سایز در اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شود و این موضوع به نظر مشتریان عزیز وابسته است. پس از اینکه سفارش مشتری در این خصوص ثبت شد طراحی و ساخت آن توسط شرکت انجام می‌شود و در محل مورد نظر نصب می گردد. در ساخت کانکس بتنی ضد زلزله هیچ گونه محدودیتی در اندازه و ابعاد کانکس وجود ندارد و می‌تواند به صورت یک طبقه، دو طبقه و چند طبقه ساخته شود و با توجه به نظر کاربر در اندازه های متنوع و طرح های ویژه ساخته می‌شود.

کانکس بتنی

همانطور که اشاره کرده ایم این نوع کانکس ها دارای کاربردهای بسیار زیادی بوده و می توانند در مناطق مسکونی، مناطق اداری، محیط های گردشگری، تفریحی، تجاری و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. کانکس ها به علت اینکه در برابر بلایای طبیعی و حوادث مختلف دارای مقاومت هستند و مقاومت بالایی از خودشان می‌دهند می‌توانند در شرایط جوی ناپایدار نیز عکس العمل خوبی از خودشان نشان بدهند.

کانکسهای بتـنی ضد ضربه با توجه به اینکه از بتن ساخته می‌شود هیچگونه موضوع پوسیدگی و ساییدگی بدنه کف یا سقف ندارد و شما می توانید در هر کجایی که می خواهید استفاده نمایید و هیچگونه نگرانی در خصوص آن نداشته باشید.

اهمیت کانکس بتنی ضد ضربه و ویژگی های منحصر به فرد آن

می توان به صورت کلی به مواردی چون مقاومت بالای آنها در برابر طوفان، زلزله، سیل اشاره نماییم و همچنین در برابر آتش سوزی نیز مقاومت بالایی دارند و در خصوص بدنه سقف و دیواره های آن به دلیل ساخته شده از بتن مقاومت از خود نشان می‌دهند و ساییده نخواهند شد. پس شما با این توضیحات متوجه می شوید که یکی از بهترین نمونه‌های کانکس که می تواند با توجه به شرایط خود از آن استفاده کنید کانکس بتنی ضد زلزله می باشد.