فروش و معرفی کانکس شیشه ای

ویژگی های کانکس شیشه ای پیشرو کانکس : همانطور که از نام این کانکس ها می توان متوجه شد بیشترین متریال ساخت آن ها شیشه است. کانکس شـیشه ای از کانکس های پرطرفدار و محبوب می باشد که در بسیاری از صنایع از آن استفاده می گردد و به دلیل استفاده کردن از شیشه در ساخت این کانکس ها نظیر شیشـه های سکوریت دارای زیبایی منحصر به فردی است که قطعاً نظر هر بیننده را به خود جلب می کند و در بازار انواع متفاوتی با طرح های گوناگون از کانکـس شیـشه ای وجود دارد که حتی در برخی از آنها از شیشه های دودی شکل هم استفاده شده و بسیار زیبا هستند. اگر تمایل دارید تا با این کانکس ها آشنا شوید تا انتهای این پست ما را همراهی کنید….

آشنایی با کانکس های شیشه ای

کانکس های شیشـه ای در مشاغل مختلف و در صنایع متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند البته شما باید در زمان خرید از مجموعه های معتبر و شرکت های شناخته شده استفاده کنید تا بتوانید باکیفیت‌ترین کانکس را خریداری نمایید.

کانکس شیشه ای

کانکس های شیشه ای دارای ویژگیهای اصلی و مهمی هستند که در ادامه به آنها اشاره شده است:
تنوع بالا در کانکس های شـیشه ای به نوعی است که در ساخت و طراحی آنها محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید بر حسب سلیقه امکانات و اندازه کانکس خود را ارائه بدهید.

شاید در نگاه اول اینگونه تصور شود که این سازه ها نسبت به مدل های دیگر از استقامت و مقاومت کمتری برخوردارند ولی در واقع چنین چیزی نیست و برای ساخت آنها از مقاوم ترین اسکلت ها استفاده می شود.

کانکس های شیشه ای از ایمنی بالایی هم برخوردارند و در زمان استفاده جای هیچگونه نگرانی برای آنها وجود ندارد و افراد می‌توانند این سازه های با کیفیت و مدرن را با توجه به حوزه فعالیت شان در طرح های مختلف سفارش بدهند و قطعا جزء زیباترین کانکس ها هستند و در کنار شیشه های سکوریت از کامپوزیت، ورق های گالوانیزه و فایبرگلاس در طراحی و تولید آنها استفاده می گردد.

در ساخت این کانکس ها می توان از انواع شیـشه های رنگی از جمله دودی، سفید، برنزی و… استفاده کرد تا زیبایشان چندین برابر گردد.

قیمت کانـکس شیـشه ای چقدر است؟

یکی از نکات مهمی در خصوص کانکس های شیشه ای وجود دارد قیمت کانکس است که معمولاً ذهن بسیاری از خریداران را به خود مشغول کرده است.اگر از افرادی هستید که می خواهید این کانکس ها را با بالاترین کیفیت خریداری کنید بهتر است حتماً اطلاعات مورد نیازتان را در خصوص این سازه‌ها کسب کنید و بدانید که در تعیین نهایی قیمت این سازه‌ها مواردی چون  نوع شیشه مورد استفاده در کانکس، اندازه کانکس، نوع طراحی و درب و نوع اتصالات به کار برده شده در کانکس بسیار مهم ‌و تاثیر می باشند.

کانکس های شیشه ای در کشور ما جزء محبوبترین و پرفروشترین کانکس ها به شمار می‌روند که دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما با توجه به محیطی که قرار است از کانکس شیشه استفاده نمایید می توانید برای سفارش بهترین نوع آن اقدام کنید.

از کانکـس های شیـشه ای در کجا میتوان استفاده کرد؟

کانکس های شیشه ای دارای کاربردهای گسترده هستند و می توانند در شرایط مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و البته از اصلی ترین و مهمترین کاربردهای آنها می‌توان به استفاده در مناطق گردشگری، دارای کاربرد فراوان در سازمان شهرداری، استفاده در مراکز دولتی و بیمارستانها، استفاده به عنوان کیوسک اطلاعات، مناسب برای استفاده در پست های نگهبانی و فضاهای نمایشگاهی و… اشاره نمود.

مشتری هر کجا که تمایل داشته باشد میتواند از کانکس شیـشه ای استفاده کند که البته از مقاومت بالایی برخوردارند.

اصلی ترین مزیت های استفاده از کانـکس شیشه ای

با توجه به اینکه متریال اصلی ساخت این کانکس ها از شیـشه است دارای زیبایی منحصر به فردی هستند که قطعا استفاده از آن ها در موجب زیبایی فضا می شود.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در خصوص کانکس شیشه ای وجود دارد دید بسیار مناسب آن ها است. شما با کانکسی شیشه‌ای می توانید نسبت به فضای بیرون از کانکس دید بهتری را داشته باشید و همچنین از رفت و آمد ها افراد در اطراف کانکس نیز به صورت کامل آگاهی داشته باشید البته نوع شیشه ای که در کانکس به کار برده می شود به نوعی است که اجازه نمیدهد از بیرون کانکس نسبت به داخل دیدی وجود داشته باشد و شما میتوانید با خیالی راحت و بدون نگرانی در کانکس اسکان داشته باشید و از آن استفاده نمایید.

طراحی مدرن و شیک کانکس از دیگر مزیت های اصلی کانکس نما شیشه ای است. می‌توان گفت که کانکس های شیشه ای جز لوکس ترین نمونه های کانکس هستند و شما می توانید در ویلاها و باغ های تان هم از آن استفاده کنید و فضای جذاب در و زیباتری را به وجود بیاورید.

قیمت مناسب کـانکـس های شیـشـه ای و انواع آن

کانکس شیشه ای علاوه بر دید بسیار عالی و طراحی زیبا بلکه از قیمت مناسبی هم برخوردارند و نسبت به کانکس های دیگر که از متریال های فولادی و آهنی هستند به دلیل استفاده از شیشه دارای قیمت مناسب تری خواهند و برای شرایط مختلف می توان از آنها استفاده کرد.

پس می توان به صورت کلی اینگونه گفت کانکس های شیشه ای در انواع مختلف نظیر کانکس با دیوارهای شیشه ای و کانکس های تمام شیـشه طراحی و تولید می‌شود.

کانکس با دیوارهای شیشـه‌ای به نوعی هستند که در آنها ممکن است دو یا چهار ضلع از شیشه باشد و برای پارتیشن های درونی و تقسیم‌بندی درون کانکس نیز میتوان شیشه را به کار برد و به عنوان نمایشگاه، آزمایشگاه،کاربردهای اداری و عمومی و… قابل استفاده هستند.

کانکس های تمام شیشه به این صورت هستند همه پارتیشن های داخلی و دیوارها و سقف از نوع شـیشه بوده و معمولاً برای کشاورزی و مصارف گلخانه ای کاربرد دارند و گاهی به عنوان اتاق های اداری، آزمایشگاهی و اتاق گفتگو هم استفاده می شوند. کانکس های تمام شیشه معمولاً در محیط های سرپوشیده و محیط های داخلی کاربردهای بیشتری دارند و برای مکانهایی که با تابش مستقیم نور آفتاب در ارتباط نیستند هم گزینه خوبی به شمار می روند.