فروش کانکس مسکونی مجهز به سرویس بهداشتی کامل

فروش کانکس مسکونی مجهز به سرویس بهداشتی کامل : یکی از کانکس هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته به دلیل بالا بودن سرعت ساخت و کم بودن هزینه ها توانسته است به محبوبیت زیادی دست پیدا کند کانکس مسکونی میباشد. که این کانکس با طرح های متنوع و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. و عوامل متعددی موجب می‌شود تا قیمت‌های این نمونه کانکس ها متفاوت باشند. در ادامه این مطلب ما به معرفی این کانکس معروف و ویژگی‌های آن پرداختیم و همچنین به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت کانکس مسکونی اشاره نموده ایم با پیشروکانکس همراه باشید….

بررسی کانکس مسکونی و قیمت آن

همانطور که اشاره نموده ایم فروش کانکس مسکونی مجهز به سرویس بهداشتی کامل دارای قیمت های متفاوتی می باشد و ویژگی ها و عوامل تاثیرگذاری وجود دارد که سبب مشخص شدن قیمت کانکس مسکونی بوده است. یکی از مواردی که موجب می‌شود تا افراد کانکس را برای محیط زندگی شان انتخاب کنند تنوع در طراحی و سایز کانکس می باشد و همچنین سرعت ساخت بالایی دارد و هزینه آن به نسبت سازه های سنتی کم می باشد. و مواردی همچون اندازه کانکس، سرویس بهداشتی، جنس بدنه، نوع کاربری، نوع عایق بندی، نمای بیرونی و…. موجب می شود تا هزینه کانکس متغیر باشد.

فروش کانکس مسکونی مجهز به سرویس بهداشتی

سایز کانکس :

از جمله عواملی که موجب شده تا قیمت کانکس افزایش داشته باشد اندازه کانکس می باشد. معمولاً کانکس ها با اندازه های استاندارد ساخته می شوند. ولی گاهی مشتریان بنا به دلایلی اندازه سفارشی شان را به شرکت ارائه می‌دهند و طبیعی است که کانکس ۶ متری نسبت به کانکس 4 متری قیمت بیشتری داشته باشد.

تقسیمات درونی کانکس: 

از موارد دیگری که می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت کانکس داشته باشد تقسیمات درونی کانکسها است؛ بعضی از افراد دوست دارند که کانکس تنها همانند یک سالن باشد و قیمت کمتری برای آن پرداخت کنند اما گاهی برخی به طبع کانکس هایی را با اتاق خواب و سرویس بهداشتی ترجیح می‌دهند؛ پس هر چقدر که درون کانکس دارای تقسیم‌بندی بیشتری باشد قیمت آن نیز بیشتر است که به این تقسیمات درونی نقشه یا پلان می‌گویند.

نوع کاربری و جنس بدنه کانکس

از متریال های مختلفی برای ساخت کانکس استفاده می‌شود که معمولاً در تولید کانکس ها از متریال های همچون ساندویچ‌پنل، گالوانیزه و غیره می‌باشد و هرکدام از این متریال ها تأثیر مستقیمی بر روی قیمت کانکس خواهد داد. توجه داشته باشید که اگر در ساخت  دو کانکس از یک متریال استفاده شده باشد ولی کیفیت متفاوت باشد کانکس ها نیز دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

نوع کاربری کانکس نیز در فروش و قیمت کانکس تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت. معمولاً کانکس هایی که سرویس بهداشتی دارند از نظر قیمتی با کانکسهای پزشکی دارای قیمت های متفاوتی هستند. و برخی از افراد به دلیل سفارش تجهیزات کامل در کانکسهای مسکونی باید هزینه‌های بیشتری را پرداخت کنند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت کانکس

همانطور که اشاره نموده ایم کانکس ها با فاکتورهای متعددی قیمت‌گذاری می‌شوند که می توان بجز مواد فوق عایق بندی کانکس را نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار دانست. برای عایق بندی کانکس از عایق های متفاوتی نظیر پلی استایرن و پلی یورتان استفاده می گردد که با توجه به تغییر قیمت این فوم ها هرکدام از این عایق ها که در کانکس استفاده شود. بر روی قیمت کانکس تاثیر زیادی خواهد داشت.

نوع تجهیزات و تعداد آنها در کانکس را نیز باید مد نظر داشته باشیم. معمولاً کانکسهای مسکونی به صورت سفارشی طراحی و تولید می گردند و هر مشتری با توجه به بودجه ای که داشته است. علاقه مند به استفاده از تجهیزات رفاهی مختلف می باشد. و به همین جهت تعداد و امکانات مورد استفاده در کانکس را باید در تعیین قیمت مدنظر بگیریم.

نمای بیرونی کانکس هم جزء موارد مهم محسوب می‌شود. و امروزه از مصالح مدرن استفاده می کنند. و می توان نمای کامپوزیت، نمای چوبی و نورپردازی های مدرن را در ساخت کانکس به کار گرفت. برخی از افراد به دلایلی دوست دارن تغییرات محسوسی را در کانکس و چیدمان درونی آن داشته باشند. هر فرد با توجه به سلیقه خود می‌توانند دکوراسیون خاص را انتخاب کند. قیمت هر کانکس با توجه به نوع دکوراسیون داخلی و تنوع دکوراسیونها متفاوت خواهد بود.

هزینه های ساخت و حمل و نقل کانکس

اگر قرار است که شما کانکسی را خریداری کنید. باید بدانیم که کانکس مورد نظر از چند روز تا چند هفته برای ساخت زمان لازم دارد. همچنین باید به مونتاژ نمودن سازه در محل و دور و نزدیک بودن را مد نظر بگیرید. برخی از افراد برای مناطق صعب العبور کانکس را سفارش می‌دهند که قطعا هزینه هایی را باید بابت حمل و نقل این ساز تا محل مورد نظر پرداخت کنند. و متاسفانه بنا بر نوساناتی که در بازار وجود دارد ما روزانه شاهد تغییر قیمت آهن و مصالح مصرفی ساخت کانکس هستیم. و برای استعلام دقیق قیمت‌ها می‌توانید با مشاوران پیشرو کانکس در تماس باشید و جدیدترین قیمت‌ها مطلع شوید.