ویلای پیش ساخته چیست ؟ – قیمت ساخت ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته  , برای طراحی انواع کانکس ویلایی پیش ساخته با پیش رو کانکس تماس بگیرید . قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ویژگی بارز ماست : آیا شما تابحال برای اجرای پروژهای مقطعی در مکانهای دور از دسترس شهر و امکانات رفاهی کار و فعالیت کرده اید؟ آیا موقیتی برای شما پیش آمده که در همان مکان از امکانات رفاهی بصورت موقت بهره گیری کنید و مجبور نباشید برای فراهم نمودن امکانات به مکانهای دور رجوع کرده و برای فراهم نمودن مایحتاج مورد نیاز خود و همکاران و کارگران پروژه مجبور به تحمل هزینه های زیادی شوید .و در رفت آمد بودن بین محیط کار پروژه و مکانی که نیاز شما را برای امکانات رفاهی فراهم کند باشید؟

ما هم اکنون می خواهیم به شما یک ایده نو دهیم تا شمایی که در محیط کاری هستید که دسترسی به امکانات رفاهی ندارید به سهولت هرچه تمام تر امکانات رفاهی در محل برای شما فراهم کند.

کارایی کانکس ویلای پیش ساخته

آیا میدانید که کانکس های پیش ساخته رفاهی مانند کانکس استراحت گاه که برای استراحت کارکنان و کارگران محیط کار شما طراحی شده یک گزینه مناسب برای رفاه حال کارگران و کارکنان پروژه می باشد. این کانکس امکانات رفاهی مناسبی برای استراحت موقت کارگران و کارکنان پروژه ها دارد زیرا در محیط کاری که شما فعالیت میکنید به راحتی اجرا و راه اندازی شده و هروقت که مایل باشید می توانید آن را جابجا کنید و به جای دیگر انتقال داده و آن را به سهولت در محل نصب و اجرا کنید.

از جمله امکانات آن استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی و اجرای آن بر روی کانکس است که به راحتی هرچه تمام تر مجهز به هر گونه کولر و بخاری می شود.

ویلای پیش ساخته

سازه پیش ساخته

این سازه ها به نسبت سازهای معمولی که فلزی و بنتی هستند سبک تر می باشد و آن ها به راحتی قابل جابه جایی هستند و معمولا برای شهرهای شمالی که جلوه ی زیبایی دارند و جنگلی هستند مورد استفاده قرار میگیرد. در هر اقلیمی میتوان از ویلای پیش ساخته استفاده نمود و نسبت به سازهای بنتی و فلزی هزینه ی کمتری داشته اند و همانطور که اشاره کرده ایم ثابت نمی باشند. در ادامه به صورت خلاصه به مزیت های آن ها اشاره شده است:

به منظور طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی کانکس ها از بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای به روز دنیا استفاده می‌شود. در پیشرو کانکس از نیروهای متخصص و جوان استفاده می شود تا بتوانند بهترین محصولات را در حوزه کانکس سازی به مشتریان عزیز تحویل بدهند. نمای خارجی هر کس می‌تواند به محیط اطراف زیبایی خاصی را ببخشد و البته بر روی روحیه افراد نیز تاثیر بسزایی داشته است لذا نمای کانکس از جمله مهمترین عواملی می باشد که در حوزه کانکس سازی باید به آن توجه نمود و باید به گونه‌ای دکوراسیون و چیدمان کانکس انجام شده باشد که ساکنین از آن راضی باشند.

همچنین در زمان ساخت کانکس باید از بهترین تاسیسات داخلی و خارجی استفاده شود و بهترین نوع پارتیشن نیز به کار برده شود چرا که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و در صورتی که نتوان رضایت مشتری را به دست بیاورد قطعاً مشتری از استفاده از کانکس نیز رضایت نخواهد داشت پس مهندسان و کانکس سازان به روزترین امکانات و استانداردهای روز دنیا تلاش می کنند تا بهترین طراحی و تولید کانکس ویلایی ( ویلای پیش ساخته ) را انجام بدهند.

خصوصیت های ویلایی از پیش ساخته

ویلای از پیش ساخته سه خصوصیات مهم دارند که شامل مقاومت در برابر زلزله، امنیت و ایمنی ویلای پیش ساخته و مقرون به صرفه ویلای پیش ساخته می باشد.
در ساخت ویلای از پیش ساخته از مصالح درجه یک استفاده می‌شود که سبب می‌شود در برابر عواملی چون زلزله از خود مقاومت نشان بدهد البته ایمنی ساختمان نیز در کانکس پیش ساخته بسیار مهم است و تمامی قطعاتی که در ساختمان به کار می رود با نظارت مهندسین بوده است و البته مورد تایید سازمان مسکن و شهرسازی است.

با توجه به اینکه از مواد عایق استاندارد در ساخت آن ها استفاده می شود در هزینه های مصرف انرژی صرفه جویی های زیاد انجام می‌شود و البته نسبت به سازه های بتنی و فلزی قیمت پایین تری داشته اند هزینه ساخت و سرعت و حمل و نقل از سازه های پیش ساخته نسبت به سازه های معمولی همچنین بتنی و فلزی بسیار پایین تر بوده و البته نوع تاسیسات، ابعاد سازه پیش ساخته، طراحی و نمای داخلی همه از مواردی می باشد که در ساخت و قیمت کانکس و ویلای پیش ساخته مهم و نقش موثری داشته اند.

از ویلای پیش ساخته در چه مواردی استفاده میشود؟

کمپ بین راهی هلال احمر، ساخت مدرسه در روستاها یا منطقه های با جمعیت کم، ساخت آلاچیق در فضای سبزها و پارک ها، ساخت مجتمع های تفریحی، دفاتر و ساختمانهای تجاری کوچک و….

مزیت های ویلایی از پیش ساخته

  • این سازه ها به دلیل سبک بودن به راحتی قابلیت حمل و نقل دارند و در جابجایی آنها نیازی به هزینه های زیادی وجود ندارد.
  • نصب سازه از پیش ساخته با سرعت بالایی انجام می شود .
  • کاهش هزینه انرژی به دلیل استفاده از عایق بندی استاندارد .
  • در برابر زلزله مقاوم هستند .
  • در برابر آتش سوزی به علت استفاده از فولاد و بتن مقاوم هستند .
  • در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم هستند .
  • قابلیت جابجایی ویلای از پیش ساخته به مکان دیگر وجود دارد و کمترین آسیب به سازه وارد می شود .
  • برای همه شرایط آب و هوایی مناسب هستند .
  • کاهش هزینه در ساخت سازه های از پیش ساخته وجود دارد .
  • در زمان ساخت هزینه‌های جانبی صرفه‌جویی می‌شود .
  • قابلیت نصب آسان دارد .
  • اتصالات پیچی و نصب قطعات به آسانی بر روی آنها انجام می‌شود .
  • در برابر، سرما، گرما و صدا عایق بندی هستند .
  • و غیره