کلبه چوبی ارزان و آماده

کلبه چوبی ارزان و آماده پیشرو کانکس : شاید شما هم بارها در مکان‌های مختلف کلبه های چوبی زیبا و آماده ای را دیده باشید که به منظور نشستن افراد در آنها و استراحت کردن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از کلبه های چـوبی بیشتر برای محیط های سرسبز و باغ های شخصی می باشد. و حتی بسیاری از افراد برای اینکه یک محیط گردشگری فوق العاده را در فضای آزاد ایجاد کنند از کانکس یا کلبـه های چـوبی استفاده می نمایند. که البته دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده و همین موضوع سبب می‌شود. تا افراد زیادی به سراغ استفاده از این کلبه های چـوبـی بروند. و آمار فروش آنها را با درصد بالایی روبرو می کند.

معرفی کلبه های چوبی

 از جمله اصلی ترین ویژگی هایی که می توانیم در خصوص کلبه های چوبی آماده و ارزان نام ببریم به سبک بودن، زمان ساخت کوتاه، ضد زلزله بودن، سازگاری با محیط زیست، زیبایی و ظاهری خاص و… اشاره نمود.

کلبه چوبی ارزان و آماده

کلبه های چـوبی آماده نمونه از سازه‌های محسوب می‌شوند که از چوب ساخته می‌شوند و در پارک های بزرگ و باغ ها مورد استفاده قرار گرفته می‌شود و البته گاهی در برخی از ویلاهای بزرگ و مجتمع ها نیز به دلیل استفاده شخصی از کلـبه چـوبی استفاده می‌کنند چرا که متریال مورد استفاده در آنها که چوب می‌باشد. دارای مقاومت بالا و استحکام بسیار خوبی در مقابل عوامل بیرونی و رطوبت بوده است. و البته می توانند گزینه فوق العاده ای در جهت سازگاری با محیط زیست به شمار برود. با توجه به آنچه که گفته شد متریال اصلی در ساخت کلبـه چوبـی چوب درختانی نظیر کاج می باشد. اما فلزات و آهن نیز در ساخت این نمونه کانکس ها و کلبه ها نیز کاربرد داشته است.

در لایه خارجی صفحات آهنی فلزی، پانل های چوبـی نصب شده و در درون این کلبه ها از مواردی نظیر گچ و سیمان نیز استفاده می‌شود. برای کف سرامیک و پارکت و متریال های مشابه دیگر استفاده می‌گردد. می‌توان گفت کـلبه چـوبی همانند یک خانه ویلایی بوده که در زمان کمتری ساخته می‌شود و برای محیط زیست مضر نیست.

اگر می خواهید برای خرید کانکس یا کلبه های چوبی اقدام کنید و در خریدتان تردید دارید. کافیست با مشاوران پیشرو کانکس در تماس باشید و از مشاوره های مفید بهره مند گردید. و در نهایت بهترین تصمیم را برای خرید تان انجام بدهید.

برای ساخت کلبه چـوبی از چه نوع چوبی استفاده می شود؟

برای اینکه این کلبه های چوبـی ساخته شوند از چوب های بسیار مقاوم استفاده می نمایند. که می توانیم به درخت کاج اشاره نماییم که در بخش های سردسیر می روید و دارای برگهای سوزنی شکل است. این درخت از مقاوم ترین و بهترین نوع چوب بوده و البته از چوب آن در موارد مختلفی استفاده می گردد. به منظور ساخت کلبـه های چـوبی در کنار چوب های داخلی از واردات چوب از کشورهای همسایه استفاده می شود.

کلبه های چـوبی چه ویژگی‌هایی دارند؟

قبل از اینکه به ویژگی‌های کلـبه های چـوبی اشاره نماییم. باید در نظر داشته باشید که این کلبه ها به دلیل زیبایی های منحصر به فردی که داشته اند. حتی در رستوران ها یا غذاخوری های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • با استفاده از این کلـبه های چوبـی می توان همگام با محیط بود و زمانی که هوا سرد است و رطوبت زیاد بوده به دلیل اینکه رطوبت در چوب باقی می‌ماند وارد محیط داخل نخواهد شد. در مقابل زمانی که رطوبت خیلی زیاد است آن را به درون محیط منتقل می‌کند و همین موضوع سبب تهویه هوای درونی محیط خواهد شد.
  • در برابر عوامل خارجی همچون باد، باران و غیره دارای مقاومت بالایی هستند. چراکه کلبه های چوبی از کیفیت بالا و مقاومت بسیار عالی برخوردارند.
  • برای ساخت و ساز این کانکس ها و کلبـه های چـوبی به زمان بسیار کوتاهی نیاز است. و دارای وزن سبک هستند و نسبت به سازهای دیگر در زمان کوتاهتری ساخته می‌شود. می‌توان گفت معمولاً در کمتر از سه ماه کلبه های چوبی آماده هستند.
  • سازگاری با محیط زیست از دیگر ویژگی‌های های کلبه های چوبی می باشد. و از مواد شیمیایی پلاستیک و تجزیه ناپذیر در آن استفاده نمی‌شود چرا که برای محیط زیست خطرناکند.
  • زیبایی و ظاهر خاص چوب ها از جمله مواردی محسوب می‌شود. که موجب محبوبیت و جذابیت کلبه های چوبی خواهد شد و حتی در نمای درونی ساختمان هم از آن به عنوان سبک خانه هایی استفاده می گردد.

قیمت کلـبه های چـوبـی آماده چقدر است؟

آلاچیق چوبی هم همانند کانکس ها از نمونه های آماده به شمار می‌روند. ولی می‌توان نمونه خاص مورد نظرغ را نیز سفارش داد و با توجه به نوع چوب و سایر متریال های مورد استفاده در کانکس و کلبه چـوبی قیمت آن مشخص می‌شود. در نوع آماده که قیمت سازه مشخص بوده اما اگر سفارش خاصی را برای ساخت کلبـه چوبی و کانکس داشته باشیم. با توجه به مواردی که اعمال می‌شود و با توجه به سفارشات مشتری قطعاً قیمت‌های متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که می خواهید از قیمت های دقیق مطلع شوید حتما با مشاوران پیشروکانکس در تماس باشید.