کانکس دفتری استاندارد با امکانات کامل

فروش ویژه کانکس دفتری پیشرو کانکس ( فول امکانات ) : استفاده نمودن از کانـکس ها و سازه های از پیش ساخته شده دارای مزیت های متعددی می باشد. که می توان این مزیت ها را به چند گروه اصلی تقسیم بندی نماییم. البته صرفه جویی در زمان و هزینه ها به عنوان اصلی ترین و مهمترین مزیت ساخت و تولید کانکس ها به شمار می رود. به دلیل مقاومت در برابر زلزله و قابلیت ترمیم و بازسازی و همچنین قابلیت جابجایی در شرایط مختلفی قابل استفاده هستند. در انواع متفاوت طراحی و تولید می گردند. یکی از نمونه کانـکس های که در بین شرکت ها و اداره ها بسیار پرطرفدار است، کانکـس دفتری بوده که در ادامه به معرفی این کانکس پرداخته ایم. ما را همراهی کنید….

معرفی کانکس دفتری

کانکـس های دفـتری و کانکس های اداری شامل سازه های از پیش ساخته شده هستند. که به عنوان اتاق مدیریت پروژه و اتاق مهندسی قابل استفاده بوده و گاهی برای دفتر کار یک اداره مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌تواند به صورت سفارشی هم طراحی و تولید شوند و در نمونه های مختلفی با دیزاین های متفاوت قابل سفارش است.

کانکـس دفتری و اداری شامل نمونه های مختلفی از قبیل کانـکس دفتر فروش، کانکس اداری ساده، کانکـس اتاق مهمانان، کانـکس اتاق جلسات کانکـس اداری لوکس می باشد. که مزیت های بسیار زیادی دارند ولی اصلی ترین مزیت استفاده از کـانکس دفتـری یا کـانکـس اداری ایجاد یک فضای اداری مناسب می باشد که در هر محیطی قابل استفاده است.

کانکس دفتری استاندارد

کانکس دفتری می تواند به صورت کـانـکس اداری سالنی، کانـکس دو اتاقه ، کانکس سه اتاقه و چند اتاقه، سالن اداری با آبدارخانه و سرویس بهداشتی ، سالن اداری دو طاقه همراه با آبدارخانه و سرویس بهداشتی ساخته شود. مشتری بر حسب نوع نیاز خود برای سفارش کانـکس دفتری اقدام می‌کند. و به انتخاب نمونه مورد نظر می‌پردازد و آن را به شرکت سفارش می دهد.

طراحی و ساخت کانکس های دفتری چگونه است؟

در زمان طراحی و تولید کانکـس های دفتری به مواردی همچون کف سازی کانکـس اداری، تاسیسات برق رسانی،نورپردازی درونی و بیرونی کانـکس، سیستم گرمایشی و سرمایشی برای کانکس دفتری، عایق مصرفی در بدنه کانکس و…  دقت می شود. و این موارد به بهترین شکل ممکن برای کانکـس اجرا می شود تا در زمان استفاده افراد مشکلی به وجود نیاید.

کـانکس دفتری یا کانکس مدیریتی در طرح های متفاوت با اندازه های مختلف و اشکال مختلفی طراحی و تولید می‌شود. که انواع متریال نظیر ورق گالوانیزه، فایبر، کامپوزیت و.. در ساخت آنها به کار برده می شود.

از کانکـس های دفتری و مدیریتی برای سازمان ها، شرکت ها و کارگاه های مختلفی استفاده می شود. همچنین اداره ها ، آموزشگاه ها، پلیس راه ها، هلال احمر، شهرداری و… نیز از این کانکـس ها استفاده می کنند.

مزیت استفاده از کانکـس دفتری یا کانـکس اداری

با توجه به آنچه که ذکر کرده ایم کـانکس اداری یا کانکـس دفتری به عنوان یک محل کار به صورت موقت یا دائم در یک پروژه به منظور اسکان مدیران و مهندسان مورد استفاده قرار می گیرد. حتی به شکل دائمی برای کارواش‌ها یا گاراژها بسیار کاربردی است؛ به همین جهت برخی از مدیران برای این که در هزینه های ساخت و ساز صرفه‌جویی کنند. به سراغ انتخاب و استفاده از کانکس دفتری می‌روند.

نقشه سازه مطابق با نیاز مدیران پروژه و مهندسان طراحی خواهد شد. در نهایت محصول نهایی مورد رضایت مشتری واقع می شود.

کانکس دفتری ساده و کانکس دفتری لوکس

کانکـس دفتری می تواند به صورت ساده یا لوکس ساخته شود اگر کانـکس دفـتری به شکل ساده باشد نسبت به کـانکـس لوکس دارای تجهیزات کمتر و امکانات محدود تری خواهد بود. به همین جهت معمولاً به صورت یک تکه و در ابعاد کوچک یا متوسط طراحی و تولید می شوند.
کانکس کارگاهی به عنوان نمونه‌ای از کـانکس های ساده است که برای مراجعه کارگران در محل اجرای یک پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

کانکس اداری لوکس یا دفتری لوکس از نظر ظاهری بسیار شیک است و دارای تجهیزات بسیار زیاد و امکانات قوی تری به نسبت مدل ساده خواهد بود. کانکـس های اداری مدیریتی نمونه ای از سازه های دفتری و اداری لوکس هستند. که معمولاً برای اتاق جلسات مدیران، مهمانان ویژه مورد استفاده قرار می گیرند.

به صورت کلی کانکـس دفتری، کانکـس اداری، کانکس مدیریتی دارای کاربری های مشابه هستند. و تفاوت چشمگیری با هم ندارند و شاید تفاوت های بسیار جزئی بین آنها وجود داشته باشد. به همین جهت در کنار همدیگر نامبرده می شوند.